65%

Komentáře a recenze 32

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Docela zklamání. Čekal jsem mnohem více. U mě tedy nadále vede první díl. Zde je sice vše co má být, ale abych pravdu řekl, nějak mi nesedí režisérův styl. S kamerou to sice umí, ale jen v akčních scénách, v těch dialogových je to bída. Ovšem na tom mají velký podíl scénáristé, protože to bylo něco. Poslouchat dialogy, které v každé scéně byly o dvou až třech větách? Pro změnu se nám vrátili všichni staří známí a akce je opravdu povedená, ale je zde až moc hlučně slyšet ten dementní scénář.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
3
Třetí "nejhorší" díl slavné série. Vin Diesel zde asi 90 "sekund" na konci. Hlášky: "Kdybychom se tě neujali, skončila bys jako tvoje máma, udělala bys cokoliv za dolar." / Drift King: "Drž se od ní zpátky, nebo budeš řídit už jen kolečkový křeslo." / Drift King: "Víš, kdo já jsem, mladej?" Shawn Boswell: "Jsi jako japonský Justin Timberlake." / Twinkie: "Jsem tak dobrej, že bych prodal šprcky mnichovi." / "Kvůli chybějícímu hřebíku ztratil kůň podkovu. Kvůli chybějící podkově pošel kůň. Kvůli chybějícímu koni nebyl doručen vzkaz. Kvůli nedoručenému vzkazu byla prohraná válka." - 30%.
kedl
kedl
6 380 bodů
7
Po dvou docela zbytečných dílech přichází konečně pokračování prvního a musím říct, že ze všech se mi čtvrtý líbil nejvíc. Jediným problém filmu je možná až moc často se stejně dívající Vin, i když vezme-li se v potaz důvod jeho pohledu tak se není čemu divit. Jediné co mě na filmu zklamalo je samotný konec, který bych si dokázal odmyslet bez Briana zachránce.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 400 bodů
4
Jaj, to byla blbost. Z dialogů a životních mouder jsem se válel smíchy, honičky byly děsné, triky dost často taky a mezery v logice děje ani nemá smysl řešit. A Jordana Brewster se mi prostě nelíbí.
kery-
kery-
3 671 bodů
4
Ale no tááák..Co tohle mělo být? Jedničku a dvojku mám rád, moc rád, sice už v jedničce nebyl problém aby kvůli rychlosti ulítla autu podlaha, ale to jsem ještě tak nějak toleroval protože jsem byl madej a jedinej volant který jsem v tý době viděl byl ten, který byl součástí stavebnice LEGO..Ted už jsem trochu starší a tak trochu vim jak to chodí, takže při scénkách kutálející se cisterny nebo "nařvaných" akcích mezi trámama v dělnický šachtě se už jenom směju..Auta padají z nebe, tak jako je to zvykem už od předchozího dílu a já si říkám ,,propána, radši si dám NFS", protože to se alespoň za arkádovou hru samo vydává..Brian nám už konečně dospěl, Dom je kvůli vraždě svojí kočičky zhrzenější než kdy předtím, role se obrací, záporák nepůsobí tak jak by měl, dokonce ani rádoby sakramentsky hustě nadupaná super GPS tomu nepomáhá, dobrých honiček málo, zbytečných keců okolo hodně..S tikem v oku označuju 2 hvězdičky a dávám "Potvrdit" a zároveň mi běhá mráz po zádech z toho, že se plánuje něco jako Fast Five..
Ombak_Penari
2 764 bodů
7
Po dvou předchozích pokračováních, kdy zmizelo i to málo dobrého z původního filmu, přichází návrat zase zpět ke staré partě a hned se na to zase lépe dívá. Žádná superbomba, ale zábavné a rychlé a zběsilé rozhodně ano.
Kuca25
2 132 bodů
8
Za prvé bych měl zmínit že jsem velký fanoušek téhle série. Sice nevím proč, ale vždycky jsem měl zafixovanou čtyřku jako jeden z těch horších filmů. Přitom musím říct že o proti těm co vychází poslední dobou a jak se vymýšlejí všelijaké ptákoviny je čtyřka vlastně dobrá. Po jedničce která je kult a má mé srdce, dvojce, která sice nemá Doma, ale má nádech těch pouličních závodů a trojce, která je dobrej film, ale úplně jinde, přišla i čtyřka první opravdové pokračování. Na čtyřce je super že je v podstatě všechno zpátky, akorát posunuto dál, tak jak to má být. Dom je furt ten správnej drsňák, Brian je zpět u policie a objevujeme nové lokace jako je třeba Dominikánská republika. Akčně je film zvládnutý dobře hlavně začátek, který mě z celého filmu baví asi nejvíce. Působí to tak nějak správně. Závody už nejsou to co bejvalo, ale i tak se neztratí. Vlastně bych to celé hodnotil nějak kladně. Není to špičkový film, nějaké chybičky se najdou, ale já si to náramně užil. Je vidět že se postavy posunuli dál, "dospěli", ale i tak jsou to stále ty samé postavy, které známe s originu.
Blueknight
376 bodů
7
Po dvou neúspěšných začátcích nové trilogie, tu máme restart té první. Ale i přesto, že jsem za tento díl rád, tak je zároveň můj nejméně oblýbený. Příjde mi jako kopírace jedničky s větším rozpočtem. Neříkám že je špatný ale prostě je podle mě nejhorší.
Leinad Vodhr
Leinad Vodhr
366 bodů
8
Tenhle film mě donutil změnit hodnocení dvou filmů a to Rychle a Zběsile 1 - ze čtyř hvězd na pět a Rychle a Zběsile 2 - ze čtyř hvězd na tři. Tenhle film se drží krásně mezi nimi a lehce nad Tokio Driftem. Příběh mě bavil od začátku do konce, nemělo to slabé chvíle, akce super. Jediné co mě přišlo zvláštní kromě názvu (u kterého nechápu změnu ale to je u všech dílů rychle a zběsile v originálním názvu a s filmem jako takovým to nemá nic společného, tak to nechám být) bylo to když, BACHA SPOILER!!! Dom mlátí Briana do obličeje dobrých pár vteřin tak Brianovi neteče ani krev z nosu a vypadá úplně stejně jako před tím. Auta jako vždy pecka a tedy dávám moc krásné čtyři hvězdy.
supermozek
supermozek
193 bodů
7.5
Příběh sice pořád trochu drhne, ale to u podobnýho filmu vůbec nevadí. Má to tempo, rychlý káry, docela solidní soundtrack a sympatický herce zpět v akci. Vin Diesel dokazuje, že pořád umí bejt děsně cool. Paul Walker je pořád sympaťák a Jordaně Brewster to pořád velmi sluší. I ten záporák byl v rámci žánru solidní. Justin Lin se po tragický trojce překvapivě vzchopil