71%

Komentáře a recenze 31

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Ten Stiller je ale frajer, že si sám napíše scénář, sám si film zrežíruje a ještě se mu podaří sehnat taková herecká esa to už dokázal v Zoolanderovi, ale že se pustí do režie akční komedie, která po té akční straně je natočena tak působivě výbušně, akčně a velkolepě, to bych do něj vážně neřekl. Jako komedie to občas zaskřípe a některé vtípky moc směšné nejsou, ale většinou jsem se bavil a to především ze začátku a poté nakonec. Další co na Stillerovi obdivuji, je to že mu v těch jeho filmech pokaždé hrajou taková esa, samozřejmě on sám, což mě vždy pobaví, Robert Downey Jr. a ten jeho australskej černoch nemá chybu a ty jeho hlášky, obšem ze všeho nejvíce mě pobavil Tom Cruise, kterej je zde téměř k nepoznání a ta jeho sprostá mluva a hláška "utrhnu ti bradavky" a poté jeho taneček v samotném závěru mě dostali, když ten člověk chce tak dokáže i pobavit. Dal bych i 5*, ale má to svá hluchá místa.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
4
Při pohledu na bohaté herecké obsazení jsem čekal, že se budu bavit, ale místo toho jsem se neuvěřitelně nudil skoro po celou dobu filmu. Tohle mi prostě nesedlo a hodně mě to zklamalo.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 412 bodů
8
Úžasné. Jen mě trošku mrazilo, že jsem se u spousty úžasně vymyšlených a přesně zacílených vtípků smál v kině sám. Ale možná ne všichni znají Četu nebo videoklipy Annie Lenox...
blazma
blazma
4 928 bodů
6
sice jsem tomu dal přesný průměr, ale možná tu jednu hvězdu navíc ještě zvážím. Dostal jsem se k tomuto filmu docela pozdě, jelikož jsem na komedie nikdy moc nebyl a tahle je tak moc praštěná, že kdyby jsem se k ní dostal před těmi 10 lety asi by jsem řekl že je to naprostá hovadina. Jenže kdo ví jestli jsem zmoudřel, nebo naopak ještě větší magor, ale dalo se to zkousnout, někdy to bylo až přehnaně trapné, jenže to herecké obsazení, prostě jde vidět že si to natáčení užívali na plné obrátky a tu pozitivní energii se snaží přenést i na diváky. prostě se to dá přežít na odreagování.
10
Stiller se trefuje do vlastních řad a u mě boduje na celé čáře. Za normálních okolností bych dal čtyři hvězdy ale za Toma Cruise musím dát pět jinak to prostě nejde. Po nějaké té době musím trošičku přehodnoti svůj vztah k tomuto filmu: Viděno už asi čtyřikrát a pokaždý je to o něco lepší, nikdy jsem si nemyslel, že budu moci říct "Ben Stiller natočil něco naprosto užasnýho, originálního a hlavně genialního" ale ono je to prostě tak.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Naprosto dokonalá směs klišé, odkazů a náznaků dělá z filmu 107 minut legrace k popukání. K tomu přičítám 2 zajímavé myšlenky/informace, o kterých jsem vážně nevěděl a plejádu vynikajících herců, které dominuje dokonalý Tom Cruise. Film mě pobavil na ponejprv a každé další shlédnutí je lepší a lepší. Velký respekt Benu Stillerovi, který je stálicí filmového humoru a začíná být dokonce jakousi jistotou. Navzdory tý příšernosti s rabínem a blondýnou:)
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 271 bodů
9.5
Bena Stillera moc nemusím,ale tohle se neskutečně povedlo,film nabitý hvězdami,který opravdu pobaví, neskutečně sem se smál,hlášky přímo neuveritalny,a to od všem,nejvíc mě bavil Nick Nolte a jeho hlasky,ovsem i tom Cruise v nevšední roli též hodně pobavil,ostatně jako vsichni
Evah
Evah
2 167 bodů
6
Absolutně nechápu, jak do této šílenosti dostal Ben Stiller tolik tak moc slavných herců. Bylo zde dost vtipných scén, ale je to jedna velká parodie na vše.
karlik4801
1 942 bodů
8.5
Komedie z trochu jiného prostředí ve které baví hlavní Robertovi scény, ten černoch mě fakt bavil přes celý film. Stiller se taky pěkně ukázal v roli dementa a bláznivého herce. Nemůžu se pomoc ale Jack Black mi přišel zbytečný a nudný. Celou dobu jsem si říkal že mi ten chlap někoho připomíná a pak jsem si uvědomil, že producent filmu je Tom Cruise, skvělé zamaskování. Nasmál jsem se a rád se kouknu znovu.
wop
wop
1 716 bodů
7.5
Podle mého názoru provázel tenhle film trochu větší hype než měl. Je to originální, je to zábavné, ale dlouhodobější dojem to ve mně nezanechalo. Za vidění ale rozhodně stojí, už proto že tady Tom Cruise podává svůj nejlepší výkon od Magnolie :-)