71%

Komentáře a recenze 31

psico
psico
1 671 bodů
8
Komedie o tom jak se točí komedie :D Hoši se do toho pustili a Ben Stiller to kočíroval. Asi bych byl dost zmatený, když se točí film, jak se točí film a najednou Ben zařve STOP, sjedeme to znova ... Věřím že filmaři to taky neměli jednoduché, pokud neměli nějaké svoje hesla :D
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
4
Hodně levný film s hodně známými herci. Je to něco jako kdybyste podávali víno za pár tisíc v hnusný, špinavý, děravý PETce. Kolik dostali zaplaceno nevím, ale muselo to být dost, že na tenhle sranec kývli.
Pajmen
1 204 bodů
8.5
Ještě než přišel Birdman, byla tu Tropická bouře. Klasická alegorie na vznik a dotování filmu v Hollywoodu. Na rozdíl od Birdmana je tohle čistá komedie s akčními prvky, takže všechny absurdity spojené s Hollywoodem jsou tu zveličovány a přehrávány, aby to působilo jako parodie. Funguje to. Bad ass Tom Cruise je tu k nepoznání a jeho chtíč po penězích mu přímo stříká ze všech tělních otvorů. Robert Downey Jr. hraje klasického miláčka Hollywoodu, který je ověnčený několika Oscary, ale v soukromí je prázdná skořápka. No a Ben Stiller nezklamal. Hraje nejvymaštěnějšího člena hereckého týmu a zhostil se toho na výbornou. V poslední době remaků a nekonečných pokračování vzpomínám na Tropickou bouři častěji. Prostě ten přesah má.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
4
Ben Stiller usedá do režijní stoličky a točí svůj možná nejambicióznější film – Tropická bouře. Jednoduše řečeno: natáčí jednu z nejdražších ptákovin, která kdy spatřila světlo světa. Do své elitní jednotky přibírá slavná jména typu Robert Downey Jr. či Jack Black – herce s dostatečným nadhledem, aby si tropili žerty z posvátného Hollywoodu a hlavně ze sebe. Téměř stamiliónový rozpočet Stiller ospravedlňuje působivými záběry a vydařenými akčními sekvencemi. Celé to vyznívá jako nekonečný nával smíchu a zábavy, opak je bohužel pravdou. Celá tahle rádoby avantgardní estráda, parodující mimo jiné nekonečné ždímání zaběhlých témat, příliš vážně se tvářící artové filmy či zlaté pozlátko jménem Oscar, se utápí ve stejných hnilobách jako její komické předlohy. Konverzační humor založený na vulgarismech je povrchní a až uspávavě nezábavný, přestože nápaditých odkazů a citací je halda, jsou však využity nejapně a bezmyšlenkovitě. Výjimkou je nevšední prolog nabízející trefné fiktivní trailery a úvodní válečná scéna sympatického situačního humoru. Jakmile se ale začne rozvíjet dějová složka, jakoby se vtip neodkladně vytrácel do ztracena, vylidňujíc prostor pro slaboduchý nával trapnosti. Stiller se po technické stránce prezentuje sebejistě, překvapením je tak trpká prohra na poli komiky. 40%
sugi
752 bodů
0
,,,, film ? …. je to všechno možné , jenom né film …..
katie-raijin-bosek
katie-raijin-bosek
501 bodů
7.5
Kdysi dávno, v době prvního Iron Mana, jsem se snažila najít fotky Roberta Downeyho Jr. a Google mi vyhodil obrázky jakéhosi černocha...chvíli jsem nechápala, teprve poté jsem si uvědomila, že to je Robert. A začala jsem se strašně moc smát. Okamžitě jsem se podívala na tenhle film a smála jsem se skoro celou dobu. Velice oceňuji, kolik herců si ze sebe dokázalo udělat legraci, ale Robert je tu prostě top. Místy je humor opravdu černý, ale jinak mě to bavilo.
Batista
Batista
445 bodů
4
Tak tohle se mi vůbec nelíbilo. Laciné vtipy.
juraaaj113
300 bodů
9
🧜‍♂️😻😻
spooneres
221 bodů
8.5
Stiller je čím dál víc chytřejší a umí si dělat prdel z věcí, o kterých jste si dávno mysleli, že už si do nich všichni kopli dostatečně. Po modelingovém průmyslu to schytává Hollywood s takovou razancí, až z toho mrazí, jestli to je fakt pravda. Vynikající technická stránka je už jen šlehačkou na celém dortu, úplnou třešničkou je ale nakonec Tom Cruise – minimálně za tu odvahu ze sebe udělat takové hovado a s takovou grácií, bych mu ten Zlatý glóbus fakt dal!
GNR1986
GNR1986
136 bodů