Komentáře a recenze 51

9
9/10
beseda
beseda
1 931 bodů
10
Vedle "Mrtvé nevěsty" nejoblíbenější animák. Navíc když v sobě spojuje prostředí Paříže a mou bývalou profesi (tedy kuchař) tak nešlo odolat. Ve spojení s krásným soundtrackem a chytrým scénářem je do dokonalá lahůdka. Mé hodnocení: 100% (viděno: 13.09.2007, 18.09.2007 / kino).
Jonák
Jonák
1 683 bodů
8
Pěkná pixarovka s velmi, ale velmi originálním a nápaditým dějem, která zaujme každého. Kvalita animace (dokonce na rok 2008) perfektní. Děj, odehrávající se ve francii s krásnými detaily a super scénami, situacemi, které si jak dětský tak dospělý divkák užije. Každopádně na poměry pixaru hodnotím "pouze" 8/10, mají na kontě i lepší snímky (z podobné/starší doby).
  • Nápaditý děj
  • Myšlenka
  • Super animace - dojem z filmu
psico
psico
1 671 bodů
8.5
Podařený animáček :)Až toho všeho jídla člověku vyhládlo :)
Niks
Niks
619 bodů
10
8/26 Ratatouille (2007) - Tentokrát se pro změnu s Pixarem koukneme do města světla, do Paříže. Režiséři Brad Bird (The Incredibles) a Jan Pinkava (Geri's Game) dali dohromady film, který je vyloženě fantastický. Příběh nám umožní nahlédnout do života krysáka Remyho a jeho početné rodiny. Ale samozřejmě to nemůže být jen tak, a Remyho začne jeho monotónní krysí život nudit. Náhlý sled událostí poté Remyho rozdělí od své rodiny a skončí v Paříži, kde se rozhodne nahlédnout do restaurace svého idola, kuchaře Gusteaua. Za nějakou dobu se potkává s mladíkem jménem Linguini a dávají se dokupy jakožto kuchařští parťáci. Příběh absolutně nenudí, svižně se hýbe kupředu a je napsán, dle mého, velice přízemně a přirozeně. Děj řeší kupříkladu hierarchické postavení krys ve společnosti, moralní otázky, přátelství, lásku, nebo taky život jako celek. Samozřejmě se zde nachází i hromada výborných vtipů, které taky pomáhají k celkovému prožitku. Postavy mě bavily a přišly mi i hodně zajímavé. Teda až na Skinnera, ten mi přišel jakožto celkem nezajímavý a nudný záporák. Co mi ale mírně znepříjemňovalo koukání v původním znění, byl falešný francouzský akcent, který byl vyloženě otravný (Jen u Collete mi přišel vcelku hezky poslouchatelný). Teď k vizuální stránce, ta byla grandiózní. Paříž vypadala tak krásně a její ulice byly tak neskutečně detailní, že jsem z toho až dostal chuť Paříž sám navštívit. Designy postav jsou pak velice pestré a zajímavé a animace je plynulá a opravdu výborná. A zase dám na konec mé hodnocení soundtracku, ten je, jako skoro vždycky, parádní a výborně se poslouchá. Kombinace houslí, klavírů, akordeonů, fléten, kytar, harf, bas a překrásných vokálů zde funguje přímo perfektně. 9/10
Kukychet
356 bodů
9
Všechno na tomto filmu je podle mě skvělé. Postavy jsou sympatické a zbožňuji scénu ochutnávání Ratatouille, zkrátka určitě doporučuji. 90%
Boldrick
310 bodů
9
Po prvním shlédnutí jsem si nedokázal představit, že bych mohl dát tolik, ale vždy když to dávali v TV tak jsem se koukal a líbilo se mi to stále stejně, Tedy viděno 3x a vždy s chutí, nemohu tedy jinak.
Stoupa34
270 bodů
7.5