Cashback

72%

Komentáře a recenze 10

30 100 bodů
8
Tenhle film mě vyloženě dostal. I když je to na jednu stranu mladická lehce erotická rozverná záležitost s krásnou nahotou, je to také skvělý romantický film říznutý sci-fi. Moc pěkný příběh, herci tam nejsou vyložení krasavci z časopisu ( u žen už je to jinak :) ) . Člověk si může užívat jednu rodící se lásku zpomaleně, v zastaveném čase, či prostě jen tak. .jako celek film funguje výborně.
10
Hodně zajímavý snímek s doslova snovou atmosférou. Asi ne čistých pět, ale něco to v sobě prostě má a s každým zhlédnutím se mi to líbí víc a víc. 9/10
Fingon
16 886 bodů
8
Krásný film, ale pokud jste viděli sedmnáctiminutové "sneak preview," už to pro vás asi nebude taková bomba.
9 364 bodů
8
Některé filmy jsou natolik silným zážitkem, že jen při vzpomínce na ně, anebo dokonce kdykoli o nich jinde vidíte jen zmínku, vás přemůžou emoce... Není jich moc a nedají se posuzovat objektivně kvalitativně, ale každý jich pár máme, a pro mě je Cashback jedním takovým... Příběh normálního kluka, který mi je už od začátku tak podobný, že pro mě po celou dobu není vůbec složité se vcítit do jím prožitých okamžiků, či do něj samotného.. Ano, jde o toho kluka z Harryho Pottera (Oliver Woods..), ale právě v podání téhle postavy Bena se mi navždy vryl do paměti. Mohl by to lehce být další vulgární teenagerovský film, plný nahatých ženských těl a alkoholu.. A ono to přesně takové je, avšak jen na povrchu. Kdežto ve skutečnosti hlavní hrdina se v podobných situacích chová, jak by asi teenager nečekal. Svoje schopnosti nikdy nevyužije k nekalostem, i když svléká ženy a obdivuje jejich krásu, tak pokaždé jen za účelem jejich nakreslení.. Pokaždé jedná nevinným způsobem, který bude divákovi blízký.. Geniálně melancholické a navíc souběžně okořeněno vypravěčských doprovodem hlavního hrdiny, že Cashback míří instantně do srdíčka.. That's life! (P.S. Příště mi to ale nevyprávějte přímo z hlavy, je to děsivé..) 80%
8 634 bodů
2
Někteří si stěžují na filosofické kecy. Bohužel to, co Ellis předvedl něni filosofie, ale jenom pseudopoetické rozjímání nad krásou statického okamžiku. Z protagonisty padaj strašný žvásty a tím tvůrce vykopal jámu mezi mnou a fikčním světem snímku. Téma by snad nosné být mohlo, ale po většinu času mě to nudilo. Né, že by film byl tak statický. Ve skutečnosti se tam stále něco děje, ale to jak se to děje není příliš záživné. Kdyby vypravěč nebyl taková nudná nula, celé to bylo kreativněji natočeno a odpustilo si to ty kecy, tak by to šlo. Takto hodnotím jako: neúderné, mířené od boku, rozplyzlé, nudné i otravné.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Trocha od všeho (Smith, 12 položek nebo méně, Americká krása, Mikulášovy patálie...) ve skvěle civilním britském balení. Už dlouho mi s nějakou partou hovad nebylo tak dobře. Ideově by to mělo alespoň načnout každého druhého romantika.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Párkrát jsem se zasmál, ale popravdě mě osud Bena byl volnej což je hlavní kámen úrazu filmu. Nedokázal jsem si k němu najít cestu a tudíž na mě ostatní žánry filmu nijak nepůsobily. Bohužel jako smíšenina komedie/drama/romantický jde pouze o průměr. 55%
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Do celovečerní stopáže rozvedený kraťas z roku 2006 plný nahé krásy a zastavených okamžiků.
kery-
kery-
3 671 bodů
10
V životě narazíte na filmy, které vás nějak poznamenají a vy se do nich dokonale vžijete..Tenhle film u mě patří mezi ně..
kurcova-simona
kurcova-simona
419 bodů
7
Ponekud jednostranny a chlapsky omezeny pohled na krasu, rekla bych. Malir, kteremu prijde "krasne" jen bujne poprsi a pozadi mladych zen, zatimco prdiciho starika by kreslit nechtel, neni umelec vyzdvihujici krasu v pravem slova smyslu. Vyobrazeni zen jen jako slicnych nahych tel (ktere navic umi jen hloupe rvat a hazet vecmi, aniz by si vas vyslechly) se mi dost pricilo, takze me starosti hlavniho hrdiny uplne minuly. Celkem zajimavy napad tak utonul v mori testosteronu, bohuzel.