Komentáře a recenze 21

2.5
Knížka je prostě super. Ale film? Naprosté fiasko. Hodně mě to zklamalo. Všechno je jinak jak ve knížce. Naprosté pohoršení.
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
4
Mé hodnocení je postaveno na mé lásce ke knize. Taková škoda. Eragon, jako kniha, mě neskutečně v mém mládí fascinovala. Film mě neskutečně zklamal. Vše špatně, kromě pár přejatých skutečností. Pokud bych ale odmyslel knihu, i tak se jedná o velice béčkové fantasy. Nedivím se, že dvojka už nebyla. Jo, kdyby se jen drželi více knižní předlohy...
psico
psico
1 671 bodů
2
Nevím jak z knihy jako Eragon mohly udělat takový film? Né že bych byl zrovna její fanoušek ale co to předvedli v tom filmu? Ještě, že se netočí 2 díl protože si ani nedokážu představit co by se tam odehrávalo, když už v 1 díle je skoro všechno jinak ...
Nevka
Nevka
1 503 bodů
3
V podstatě strašně infantilní film. Safira je super, jen by nemusela být jako mládě takovou chvilku, je to škoda. Film přijde o zajímavou problematiku vyrůstání draků, která by tomu přidala na kvalitě. Soundtrack je fajn, a Arya vypadá taky obstojně. Zbytek filmu stojí za houby. Jasně, Tatry jsou fajn, ale zrovna takhle jsem si svět Dračích jezdců nepředstavoval. Nicméně to je ještě v pohodě. Zbytek je hrůza. Příšerný příběh, u kterého jsem se nudil už i před 9-ti lety. A to je co říct, protože v té době se mi líbily všechny fantasy filmy. Závěrečný souboj sice lepší, než v o devět let starším Sedmém synovi, ale je to málo. Zatraceně málo.
Linhi
Linhi
1 324 bodů
2
Jestli můžu poradit přečtěte radši knižní formu, protože tohle s ní má společné jen jména hlanvích postav a jen velice volně dějovou kostru... tu jednu hvězdu davam za Safiru ptz to je to jediny co se na filmu povedlo.
Fron1x
Fron1x
766 bodů
0
Veľmi som sa na tento film tešil pretože knihy som proste žral ale ako som ho videl som zhnusený.Z knižnej predlohy úplne minimum.Príbeh vôbec nejde podľa časovej osi kníh a je slabý ba až nudný.Keby knihy neboli moja srdcovka ani by som to nedopozeral do konca.Na môj vkus to ma až privysoké hodnotenie.Pre mňa je to obrovské sklamanie pretože tvorcovia mali skvelý príbeh len ho nevedeli dať do schopného celku pre fanúšikov,ktorí na tento film čakali s veľkým očakávaním.
dearie
284 bodů
5.5
No jo, to je typický případ. Jako čtenář a milovník knižní předlohy jsem nemohla z kina odcházet nijak jinak než zklamaná. Je těžké převést světový bestseller na plátno tak, aby se tvůrci zavděčili čtenářům a zároveň nadchli nečtenáře. Ale v případě Eragona se to dalo podle mého názoru udělat mnohem, ale mnohem lépe ! Děj okousaný tak, že se z něj vytratilo veškeré kouzlo, které ten příběh dělá tak uchvacujícím, herecké výkony mizerné (až na některé). Ono to asi není zase tak zlé, ale pro mne je Eragon tak citlivou záležitostí, že prostě nemohu jinak než být tak drsná. Rozhodně se netěším na pokračování (pokud si na něj ještě vůbec někdo troufne). Nebýt skvělé hudby, krásné Sienny Guillory a toho, že jsme se v půlce filmu s kamarádkou rozhodly, že si z toho uděláme legraci, odcházela bych ze sálu v daleko horší náladě.
Carol Wildlife
Carol Wildlife
125 bodů
5
s podivem, jak jde podle spatne knizni predlohy udelat aspon divatelny film
Falconer
Falconer
105 bodů
5.5
Začal jsem s knihou a od filmu jsem měl určité očekávání, které nebylo splněno. Kniha, podle které je film natočen, je úžasná, ale film za ní hodně zaostává. Rozdílný běh příběhu proti knize nakonec celý příběh ukončil bez možnosti dalšího pokračování. Některé úseky knihy byly ve filmu hodně zjednodušeny a zkráceny. Je škoda, že takový knižní potenciál nebyl správně využit i ve filmu.
MichalFilms
31 bodů
1
Četl jsem i knihu. Nebudu tady mluvit o tom jak to s knihou krom názvu nemá nic společného. Film ale i sám o sobě za moc nestojí, místy nudné utahané. Herecké výkony taky hrůza, až teda na postavu Broma ten se mi i vcelku líbil. Malá otázka proč Safira jako dračice má na křídlech peří ? Myslím že film měl fajn potenciál protože knihy jsou za mě 7/10, ale bohužel to dopadlo hrozně. Štěstí že se netočil druhý díl. Možná kdyby to chytl do ruky někdo schopnější ???