Komentáře a recenze 53

2 064 bodů
6.5
Jako zakončení Singerem započaté série jednoznačné zklamání. Ovšem s odstupem času a s přihlédnutím ke komiksové předloze, to je přijatelný a samostatně fungující film.
karlik4801
1 942 bodů
10
Já si na své přišel, ale jde poznat ta změna režie. Výrazně jiný děj a možná i chování postav. Naprosto zbytečný Angel, nechápu proč ho tam tvůrci vůbec zatáhli, to se mohl se filmu klidně objevit Nightcrawler a ne že se všem ulehčí práce s make-upem. Když se ale zaměřím na samotný film, já se bavil. Mě prostě tyhle filmy zabaví, i když mnohé ne.
psico
psico
1 671 bodů
7
Zakončení serie dle mého mohlo být lepší. Taková serie by si to jistě zasloužila.
FAT_YODA
FAT_YODA
1 510 bodů
8
Legendární moment v českém dabingu, překládání jmen již nikdy víc. :)
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
9
Mnohem efektnější a citově prázdnější, nicméně hodně zábavné pokračování. Zejména poslední půlhodinka mě přinutila přihodit jednu hvězdu, protože takhle zábavný závěr díky efektům jsem už dlouho nezažil. Příběhově je to už slabší, herecky naopak snad ještě lepší než kdy dřív. Hodně potěšila přítomnost Ellen Page, jejíž role Kitty by klidně mohla mít ještě větší slovo. Dříve jsem si toho moc nevšímal, ale tentokrát mi hodně vadila nulová přítomnost krve. Neříkám, že by měly ze všech cákat litry krve, ale u takové řeže, jako byla v závěru filmu, to vypadalo až divně.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Akčnější ale slabší díl, přesto velice koukatelné.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
9.5
Další skvělé pokračování X-menů. Musí říct, že jsem celý film byla v šoku a neustále mě film překvapoval. Nejdříve Fénix a jeho celé zpracování. Ale i ostatní X-meni např. scénka Magneta s mostem. Opět nechyběl vtip ani vážnost a smutek ve filmu. Rozhodně doporučuji nejen tento díl i celou sérii.
Medúska
Medúska
947 bodů
9.5
Šokující. Když jsem tento film viděla poprvé, byl to pro mne šok. Vůbec jsem nečekala, že by bylo možné původní trilogii takhle příběhově podat. Strašně jsem fandila Jean Grey - Phoenix, její síla mi přišla fascinující.
Dubínka
577 bodů
7
Mnohem horší film než předchozí dva Signerovi díly, a asi i zatím nejhorší X-meni. Avšak i přes všechny tyhle negativa jde stále o docela dobrý i když dost průměrný akční komiksový film. Stopáž je naštěstí dost krátká takže místo pro nudu tady ani není, ale je to prostě taková oddechová zábava, se spoustou dobrých triků a akce, ale bez nějaké větší originality. Oproti předchozím dvoum dílům zde také chybí taková ta X-menovská atmosféra, a je to opravdu jen taková letní popcornová zábava. Všichni herci hrají tradičně dobře a právě i díky jejich postavám tenhle film není úplný průměr. 70%.
Komar55
Komar55
414 bodů
7
O trochu slabší, než oba dva předchozí díly. Jak X-Men jednička, tak i dvojka šli v dosti podobných šlépějích. Tento film je však natočen značně odlišně. V některých momentech, či scénách to působí velmi poutavě a novátorsky, ale ve spoustě jiných věcí to dle mého trochu pokleslo v kvalitě. stále je to pro mě sice nadprůměrná komiksovka, ale zkrátka jsem od ní očekával o trochu víc. Charaktery byly zachovány, tak jak je máme rádi, až na Wolverina, který na můj vkus bral vše až moc bezstarostně a Cyclopse, který během první čtvrt hodiny zemřel mimo záběr. Není to sice vyloženě změna charakteru, ale na začátku příběhu byl v pozici, která mě už od dvojky zajímala a těšil jsem se jak tohle jeho "nové" já rozvinou a ve výsledku mi tak připadá, že jeho charakter neuvěřitelně promrhaly. Také je zde na můj vkus až moc prvoplánových příběhových linek, ale to dokážu nějak překousnout. Když však opomenu tohle, tak musím uznat, že film prošel od posledního snímku k zlepšení v oblasti kamery, kompozice záběrů a CGI efektů. Ve výsledku tedy velice příjemný akční film, který mohl být lepší, ale i tak docela ujde.