Zakázané ovoce

66%

Komentáře a recenze 5

6
Zakázané ovoce je takovým pohodovou krimi komedií ve které se navíc dobře kouká na Jennifer Lopez a pro ženy tu je zase Geroge Clooney. Občas mi přišlo,že se snímek táhne a větší tah na branku by rozhodně neuškodil. Na jedno podívání ok, ale už víckrát ne.
28 434 bodů
8
George Clooney versus Jennifer Lopez. Zkušený lupič versus agentka FBI. Lupič se se svojí partou snaží ukrást diamanty v hodnotě pěti milionů dolarů a agentka jim je v patách. Různé okolnosti jejich setkání však zapříčiní, že to mezi nimi i zajiskří. A teď jde o to, jestli toho lupič zneužije a jestli agentka poslechne své city a nebo zůstane profesionálkou ve své pozici. Lehká černá komedie na pomezí akce a romantismu, kde je sexuální napětí mezi oběma aktéry na celém příběhu ten nejvýraznější aspekt. A kupodivu to funguje. Krapet rušivý je jen styl vyprávění. Nejedná se o plynulý příběh, ale o vyprávěnku velmi často protnutou flashbacky. Příběh bez dramatického napětí s občasnou akcí často dotýkající se hranice romantismu. Tu však jedinkrát nepřekročí, takže se vše přísně drží na pomezí obyčejného popkornového bijáku. A tak se jedná o nenáročný odpočinkový film, ve kterém si své najdou jak pánové, tak i dámy. Jeden k druhému však musí mít respekt, jinak ten film prostě bavit nebude.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
6
Taková příjemná oddychovka.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
7
Clooney je charismatický, Lopez sexy, začátek výborný, postupem času to ale nudí. Jako nenáročná pohodovka je to ale celkem slušné. Možná si víc přišli na své pánové, i když je tam romantika. Některé hlášky byly ale dobré a pobavily mě. Kdyby se zkrátila délka filmu, bylo by to ku prospěchu věci.
orkadimenza
62 bodů
8
Tak tohle Zakázané ovoce mi opravdu zachutnalo. Při slovním spojení "krimi komedie" si většinou představím nějakou nenáročnou podívanou ideální k večeru po práci a žádný velký trhák. Víceméně se tahle prognóza vyplnila, ale zato jsem vůbec nečekal, jak mě film do sebe neskutečně vtáhne. George Clooney je zde ve své nejlepší formě, své postavě přidává neuvěřitelný charakter (popravdě jsem dodnes moc nechápal, co na něm všechny ty bulváry vidí, ale zde zapůsobil) a Jennifer Lopez je fakt k sežrání. Takže od skvělé zvládnuté scény v kufru auta, kdy mezi nimi proběhla první "jiskra", jsem příběh hltal a čekal jak to celé dopadne. Solidní přidanou hodnotu tomu přidal i Don Cheadle, jehož jsem pro mě nezvykle viděl v roli záporáka, ale všichni (nemohu nezmínit režiséra Soderbergha) to zvládli skvěle a já se velmi dobře bavil (hlavně ta černokomedijní vsuvka při střelbě na schodech). Závěrečná scéna se Samuelem L. Jacksonem byla už jen třešničkou na dortu.