82%

Komentáře a recenze 33

blazma
blazma
4 928 bodů
6
Pro mnohé je tento první díl tím nejlepším. Pro mě je to spíše naopak, jasně bylo to originální a nic podobného tady nebylo. Herecké obsazení je tak nesourodé, až to do sebe krásně pasuje. Vtipálek Smith a vážná tvář Tommy Lee Jonese, se prostě k sobě dobře hodí :) Na první díl je to dobře natočené a srozumitelné a vtipy tady fakt fungují. Jenže pro mě přišel strop této série až v dalších dílech.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
Dnes již kultovní komedie o vesmírných mimozemšťanech doplněná o skvělé herecké výkony hvězdných Tommy Lee Jones s Willem Smithem a zesměšněná s typickým americkým humorem. Tento film už je taková klasika, která nikdy nezestárne...
saboter
saboter
3 564 bodů
8.5
Skvělá komedie přináší tak trochu nový humorný styl.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Komediální / Sci-Fi film,bez kterého by byl filmový svět o něco chudší.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Ve své době naprostý trhák, jenž i po 20 letech (WTF!!!) neztrácí nic ze svého sex-appealu. Vše je nové, neokoukané, originální. Ba co víc, hlavní badguy je k popukání a kdykoli se zjeví, slzeli mi oči jako nějakému teenagerovi. Přidám-li k tomu správnou stopáž, není nic, co bych filmu vytknul. "Před 1500 lety každej věděl, že je Země středem vesmíru, před 500 lety všichni věděli, že je Země placka, no a před 15 minutama jsi věděl, že jsme ve vesmíru sami."
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
8
Skvělá scifi komedie a opět ukecaný a stále dobrý Will Smith.
alexik789
2 512 bodů
8
Výborná popkornovka, možná vůbec nejlepší v té době sci-fi film kdy stvořena. Tommy Lee Jones představuje protřelou zkušenost, která se opírá o přísný řád a léta praxe, zatímco Will Smith překypuje mladistvím entuziasmem a nebojí se za to pořádně vzít.
Edward
Edward
2 481 bodů
9
9/10
Kuca25
2 132 bodů
8
Musím říct že první díl mužů v černém je parádní oddechovka s brilantním nápadem. Celkový námět se společností a mimozemšťany mezi námi je super. Plus když tam dáte super akci a povedené herecké duo vznikne zdařilý film který je schopen stát se kultem. Což už se v podstatě stalo. Will Smith je tu ještě ten správnej Will Smith a Tommy Lee Jones hraje na půl svou roli a na půl sebe jako vždy. Což samozřejmě zde není na škodu. Spousta skvělých hlášek a nápadů a muži v černém jsou povedeným filmem který si vždycky rád pustím. Stopáž okolo 100min byl dobrý tah, přílišně zdlouhavý film by mohl možná ublížit.