Komentáře a recenze 55

6
Spolu se Životem brouka nejslabší Pixar.
Jonák
Jonák
1 665 bodů
9
Film, na který se vždy rád podívám. Pěkně propracovaný děj ve super animované kvalitě (zkrátka pixar) je samozřejmostí, ale tento konkrétní snímek je i mimořádně dojemný. Krásně poukazuje na liské hodnoty, kterých by si měl člověk vážit a které by měl vnímat. Já mám radši jiné pixarovky, objektivně ale musím uznat, že tato se řadí mezi ty nejlepší.
padre
padre
1 288 bodů
8
Dojemný, nádherně zpracovaný příběh, ale méně humorné než předchozí snímky od Pixaru, příště očekávám více srandy a méně patosu, přesto sem se bavil výborně. Absolutní hodnocení si nechám pro Toy Story 3 nebo Příšerky s.r.o. 2.
mattesak
1 205 bodů
10
Nádherná, barevná podívaná pro děti i dospělé. Budete se smát i usmívat a některým pováhám možná i slza ukápne (zejména kvůli tragickému začátku). Jestli Příběh Hraček 3 není nejlepší animák posledních patnácti let, tak je jím právě tento snímek. Krásně popisuje vztah mezi zatrpklým, zklamaným důchodcem a mlaďoučkým, naivním a zkoumavým klučinou. Inteligentní humor, který pochopí i děti se na vás sype za každým slovem a když se navíc k partě přidá Dog s Kevinou, tak se člověk nemůže přestat smát. V druhé třetině filmu jsem pociťoval lehký úpadek humoru kvůli táhnoucímu se příběhu, ale po pár minutách se vše originální a vtipné vrátilo zpět. Pokud si chcete udělat příjemný večer s krásným rodinným animákem, tak Vzhůru do oblak je ideální volba. Dávám : 95%.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
10
Tenhle film míří rovnou do oblak, tak i moje radost z tohohle filmu který my dlouho chyběl, potom jsem si uvědomil že nudné tempo nemusí být vždycky špatné, ve filmu uvidíte spoustu smutku které nahradí akční momenty které nejsou potřeba vidět, protože kdyby se přesto ve filmu vůbec neobjevil akční momenty tak by to stejně nevadilo, protože tomu hodně pomáhá scénář který by se hodil u filmu Já, padouch 3, abych taky nezapoměl na samotný začátek který patří mezi úplně ty nejlepší začátky který kdy Pixar udělal, jinak hodnotím: Animace 10/10 Postavy 10/10 Příběh 10/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐⭐ 10/10
Lucyen
Lucyen
919 bodů
10
Vzhůru do oblak má jeden z nejsmutnějších úvodů animáků pro děti a zároveň jedny z nejvtipnějších momentů animáků vůbec... bohužel těch nejvtipnějších momentů tam není tolik, jako u některých jiných; na druhou stranu tuto absenci přebíjí pozitivní atmosféra filmu.
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
4
Neskutečně přeceněná, přeslazená a o smilování volající nudná blbost, která se pokouší ždímat emoce jako o život. Bohužel neúspěšně. 4/10
majk123
majk123
884 bodů
8
krasna pohadka
Niks
Niks
619 bodů
10
10/26 Up (2009) - Tentokrát strávíme čas se staříkem, jménem Carl, který přijde o ženu, ale i přesto se jí pokusí vyplnit sen o tom, že budou žít u "Paradise Falls". Na cestě se k němu čistou náhodou přidá Russell, mladý průzkumník divočiny, který chce získat bobříka za pomoc seniorovi. Příběh je dost neobvyklý a probírá otázku života (stáří, výčitky etc.). Tempo je sice ze začátku celkem pomalejšího rázu, ale to je nutnost, protože ani zde se nevyhnete Pixarovské "depresivní" lince, ale jakmile se film rozjede, tak je tempo svižné jako blesk. Bohužel se nevyhneme příběhovému klišé v podobě uvědomění hlavní postavy, které ovšem nějak příliš nevadí. Snímek je taky napěchovaný výborným humorem. Kladné postavy společně fungují na jedničku, jejich vztah se skrz film přirozeně vyvíjí, na každé z nich vám bude záležet a budete jim fandit. A záporák a jeho nohsledi jsou pak celkem zajímaví, ale nic úžasného. Nicméně mají jasné motivace a nic není udáno jen tak, bez jakéhokoliv důvodu. Vizuál je opět výborný, každá textura, každý paprsek světla a každý vlas. Všechno je zpracováno znova bravurně a zase se ukazuje, že minimálně v tomto odvětví, nemá Pixar soupeře. Jediné, co u vizuálu tohohle filmu příliš nemusím, je jeho vizuální stylizace. Ale to nepočítám jako problém filmu. A nakonec samotný soundtrack. Ten považuju za jeden z nejikoničtějších pro Pixar a absolutně ho zbožňuju. 9/10
Zajda.
Zajda.
548 bodů
8
Další povedený animák od mého oblíbeného Pixaru. Ty jo, tenhle film je fakt emoční bomba. Dokonce bych řekl, že se jedná o ten nejemocionálnější animák, který jsem kdy viděl. Ale emoce samozřejmě nejsou jediná výhoda tohoto filmu. Vzhůru do oblak totiž dále nabízí zajímavé postavy, výborný humor a skvělou animaci. Podle těchto slov se může zdát, že je Vzhůru do oblak bezchybný animák. Což bohužel není pravda. Ve filmu Vzhůru do oblak se totiž nachází pár věcí, díky kterým film padá dolů k zemi. Vadil mi až moc jednoduchý příběh a místy kolísající tempo, při kterém se našla ne jedna chvíle nudy. Tyto dva body ale nic nemění na faktu, že je Vzhůru do oblak naprosto úžasná emocionální bomba plná skvělého humoru a výborných postav 8,5/10