81%

Komentáře a recenze 13

Miller
Miller
2 220 bodů
10
"Ale nezapomňte, pokud se s prezidentem nespojíte, budete se zodpovídat společnosti Coca-Cola!" Skvělý, úžasný a velevtipný počin Stanleyho Kubricka, Petera Sellerse, Petera Sellerse a Petera Sellerse! Krásný vizuál, skvělý, plynulý střih a nádherné hudební kompozice. Trojrole Petera Sellerse je na oscara (nebo snad oscary :o). Mohlo by se zdát, že je to film o studené válce, jenže on není, nebo, jen z poloviny, protože to poukazuj na hloupost jakékoliv války a na hloupost Komunistů a Američanů z padesátých let. 100%
Foltest
Foltest
1 304 bodů
2
Dr. Divnoláska byl pro mě bohužel jednoznačné zklamáná. Od tak vyzdvihovaného filmu jsem rozhodně čekal víc. Nevadila mi satira se silně bizarními prvky, to vůbec. Co mi ale vadilo, bylo, že jsem se jednoduše nezasmál a snímek mě nebavil. Opravdu jsem se snažil, ale nějak jsem se prostě nedokázal naladit na stejnou vlnu, na jaké je i snímek. I ten děj mi bohužel přišel nenápaditý, nedotažený. Rozřešení problému s odvolacím kódem mě zklamalo snad nejvíc. To byla silná scénáristická zkratka. Satira, které hlavní charaktery slouží, mě nezaujala ani nepobavila. Jediné, co mě opravdu nadchlo, byly dokonalé herecké výkony, kdy všichni herci hrají své postavy opravdu výborně. Především výstupy doktora Divnolásky a náčelníka letectva v řídicí místnosti byly snad jediné okamžiky, kdy se mi alespoň trochu roztáhly koutky. Stejně tak závěrečné výkřiky celého filmu v již zmiňované řídicí místnosti byly bizarně zábavné. Přes těchto pár světlých okamžiků však cítím, že jsem doktora Divnolásku mohl opravdu vynechat.
Info02
Info02
120 bodů