64%

Komentáře a recenze 18

p.a.douch
p.a.douch
8 378 bodů
8
Max Rockatansky je zkrátka můj oblíbenec už od prvního seznámení počátkem 80. let. Na 100 % to ještě není, ale jinak je to dost dobrý. Padouši v čele s Toecutterem (Hugh Keays-Byrne) a Johnym (Tim Burns) jsou sice drsňáci, ale poldové Max a Jim Goose (Steve Bisley) se jim bohatě vyrovnaj. A nakonec Max vládne všem. Po tomhle prvnim dílu jsem od další dílů čekal pořádnej nářez - a dočkal jsem se.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Ta hustota atmosféry by se u tohohle prvního Šíleného Maxe dela krájet a mě vůbec nevadil pro někoho snad patrný menší rozpočet na efekty, spíše bych řekl, že by tomuto temnému dílu s bravurními barvitými a zemitými postavami uškodil a ztratila by se ta syrovost, který z filmu přímo čiší. Nic podobného jsem neviděl a pro mě to překonává apokalyptické filmy americké provinience 80-tých let. Zajímavé, že se ke mně tahle legenda natočená v roce mého narození dostala až teď. Málokomu se podaří vykreslit násilí, agresivitu a strach s takovou precizností a zároveň zemitostí jejich kořenů.
Ombak_Penari
2 764 bodů
6
Nejsem si jistý, jestli nedávám 60% jen proto, že je to Šílený Max. Pravdou je, že slavná je až dvojka a tohle vcelku není potřeba nutně vidět. Je to zkrátka taková prvotina, která snad neurazí, ale ani nepotěší.
Renfield
Renfield
2 763 bodů
5
Šílení jsou tu úplně všichni vyjma Maxe a jeho rodiny. V existenci scénáře příliš nevěřím, vše působí jako předehra poslední dvacetiminutovky. Scény na sebe často nenavazují a směřují k tomu nejdůležitějšímu, automobilovým honičkám. Právě díky nim plně chápu kultovní status filmu, natočeny jsou ve většině případů velmi dobře. Mel Gibson působí ještě takovým zakřiknutým dojmem, dostává se do toho až ve své šílenější závěrečné poloze. Ten závěr má konečně grády i mimo silnici a bouračky, škoda že to nepřišlo dřív.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7
je to určitě biják - podívaná---občas vtipný , nadupaná jízda...moc vtipnej kytarista...a to je vše....moc si z toho nezapamazujete..a vidět podruhé?...já teda asi ne...
farb
farb
2 064 bodů
4
Příšerně iritující nelogická pitomost.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
4
Sorry ale pořádný Šílený Max je Tom Hardy.
Heart
175 bodů
6
Nejsem si jistý, jestli nedávám 60% jen proto, že je to Šílený Max. Pravdou je, že slavná je až dvojka a tohle vcelku není potřeba nutně vidět. Je to zkrátka taková prvotina, která snad neurazí, ale ani nepotěší. Mel Gibson ztvárnil postavu Maxe na jedničku.