82%

Komentáře a recenze 30

Petrson
Petrson
4 166 bodů
8
Přesně takhle se mají výmýšlet filmy, které se odehrávají na 1m2 a přitom vše funguje. Klidně si dokáži představit, že film mohl mít více než 81 minut, ale třeba právě v tom bylo to kouzlo, že nikde nespadl řemen. Colin Farrell, Larry Cohen a především Joel Schumacher palce nahoru, stejně jako hlas Kiefera Shuterlanda.
10
Famozní thriller ve kterém exceluje ještě poměrně neznámy Colin Farrell. Schumacher dokazuje, že muže platít přísloví "za málo peněz hodně muziky".
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Důkaz, že i za krátkou dobu se dá natočit skvělý film. Colin Farrell svojí zvládl naprosto bezvadně a nelze mu nic vytíkat. To samé platí i u scénáře - opravdu povedený a úplně nejlepší je, že sniper až do samého konce zůstává jako "pan Neznámý". zkrátka film, na který se klidně znova podívám. Jen tak dál J.S.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Velmi silný a strhující zážitek odehrávající se v jedné telefonní budce.Film má blízko k Pohřben zaživa,kde táhne celý průběh jeden představitel.Colin Ferrell byl perfektní a jeho výkon byl opravdu k pokoukání.Z nízkorozpočtového snímku udělal J.Schumacher vynikající podívanou dotáhnutou do konce.Psychozní 80 minutová extáze bez přestávky,že jsem po celou dobu skoro nedýchal.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Schumachere, tys na to šel nějak rychle. Dámy a pánové, dovoluji se vám představit nejlepší film na poli psychologického žánru a zároveň jeden z nejlepších filmů, který jsem kdy viděl. Neuvěřitelný příběh, kdy muž má vše a dokáže si zahrávat s jinými jako s loutkami, ne-li ještě hůř. Farrell předvedl jednoznačně největší výkon svého života. Na tomto filmu je kouzelné, že jsem nebyl ani jednou v klidu, stále jsem byl jako na jehlách a čekal co příjde jako další, srdce se mi svíralo a tep mi pomalu stoupal a v půlce filmu zástal na vysoké hodnotě a dunil a dunil. Neuvěřitelné co se dokáže za jednu hodinu a čtvrt vše stát. Vše bylo proti Farrellovi a on s tím nemohl prostě nic dělat...
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
8
Vynikající film s dobrým a originálním nápadem.
Krupe
Krupe
2 277 bodů
9.5
Výborný thriller s výbornými hereckými výkony Colina Farrella, Foresta Whitakera a "neviditelného" Kiefera Sutherlanda. Škoda, že tato jízda netrvala déle. Jak jednoduché, jedna budka, jedna ulice a máme tu filmovou pecku. Neuvěřitelé a super.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
8
Jedno je u Joela Schumachera jasné: Čím menší rozpočet, tím lepší film. Je to právě on, kdo nasadil Batmanovi gumový oblek se zvýrazněnými bradavkami, ale jde rovněž o člověka, jenž nám přinesl 8MM s Nicolasem Cagem či Tigerland s Colinem Farrellem. Nazvu-li tento film napínavým thrillem, mnohým se asi vybaví nervy drásající automobilové honičky či spousta střílení z nikdy se nezasekávajících kalašnikovů a jiných střelných zbraní. Skutečné napětí nás však tentokrát (jak již název vypovídá) čeká v telefonní budce v New Yorku. Ten je tu vykreslen bez jakéhokoli pozlátka ála Sex and the City, naopak velmi syrově, čemuž výrazně napomáhají zrychlené záběry ve stylu Aronofského Requiem for a Dream. Colin Farrell nás opět přesvědčuje o svém hereckém umění (které by mu mohli leckteří kolegové z branže závidět). Kiefer Sutherland (hrající Farrella terorizujícího odstřelovače) nás zase donutí hlavního hrdinu i přes fakt, že je to neskutečný sobec, litovat. A nakonec možná i přimhouříte oko nad dřívějšími Schumachorovými „díly“. Phone Booth zkrátka nezklame žádného milovníka svého žánru.
farb
farb
2 064 bodů
9
Svižná thrillerová hodinka se skvělým Colinem Farrellem a děsivým hlasem Kiefera Sutherlanda na druhém konci sluchátka. Joel Schumacher nepatří mezi režíjní elitu, ale čas od času vystřihne pecku. A telefonní budka peckou rozhodně je!
psico
psico
1 671 bodů
9.5
Zajímavé, rozpočet asi nebyl vysoký ale úspěch tohodle filmu musel být obrovský. Tenhle film mně fakt dostal. Myslím, že prachy co do tohodle filmu vrazili se vrátili i s úroky na úrocích. 80 minut sice není moc ale je zde garance, že si nezajdete ani na záchod protože nebudete chtít zmeškat ani minutu.