Komentáře a recenze 33

9.5
Výborná hudba,děsivý vrah ještě s děsivější maskou,hororový vyvraždovací scénář,tenhle film je klasika - ORIGINÁL ve svým žánru. PŮSOBIVÝ Original Theme Song !! Tohle je přelom mezi horory !
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
8
halloween je společně se sérií pátek třináctého hororová série které jsem dlouho odolával a to ze dvou důvodů, ten první: dříve než tento snímek jsem viděl jeho remake, který mě nadchnul a bavil a tak jsem se zkrátka obával že se mi originál nebude až tak líbit, případně že budu za idiota když bych pak musel prohlásit že verze z roku 2007 je lepší. ten druhý: nemám moc rád vyvražďovací horory tzv. slashery. naštěstí jsem nemohl být dále od pravdy. halloween je výborný film, dělaný s láskou, s perefktním hudebním doprovodem, skvělou hereckou sestavou a především s výborným záprákem (který se mimochodem chová trochu jinak než v remaku). chápu tu kultovost. finále jsem prožil bez dechu a otevřené finále je perfektní. jsem spokojen.
Fanik
Fanik
3 069 bodů
8
Bohužel zklamání.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Klasika všech horror movies.Hudební doprovod super,Jamie lee Courties královna křiku a snad největší psychopat v dějinách filmu.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Opět klasický horor, zakladatel žánru "slasher," do kterého spadá i Pátek 13. Objevují se tu stejné prvky; cápek, co má potřebu vraždit, mladí zoufalci, co myslí jen na koitus a kvalitní soundtrack. Já se bavil, ale těžko říct, jak to bude u dalších dílů. Snad to nebude kvalitou nahodilé jako právě zmíněný Pátek.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
9
Věc je za mě určitě atmosferičtější a celkově lepší horror, ale Halloween má tu výhodu v tom, že narozdíl od věci je to děsivě reálné a vy si po tom doma bojíte i dojít na záchod, aby tam za dveřmi nečekal Michael. A celou cestu si ještě při tom v hlavě přehráváte ten legendární hudební motiv, který si Carpenter sám složil a který je asi taky největším symbolem tohohle počinu, určitě ho znají i mnozí co tenhle film neviděli, protože je prostě legendární jako celý tenhle Carpenterův Halloween.
Dallon
Dallon
263 bodů
8
Prostě starý dobrý a poctivý slasher.
  • Unikátní hudba
  • Killy
  • Atmosféra
F.N.
F.N.
63 bodů
10
Halloween (1978) je fakt skvělý film
Robb
42 bodů
10
Do toho proč je ten film tak výborný a remake není, jsem s chutí zabrousil zde. Film, který jsem viděl pětkrát během jediného týdne (to se mi nikdy předtím nestalo) a který jsem si bezmezně zamiloval.
papuchovec-slicny
6 bodů
9.5
Uzasny horor s prvky dortu , myslim si ze si kazdy divak prijde na boudu a ti co ne at jdou do jeskynky od jeskynky , prvni horor ktery umi oslovit i s tim malem , reziser musi mit hodne velkou tycku pokud toto vymyslel a soundtrack je uzasny vzdycky kdyz ho slysim splasi se mi tlak , pribeh je krvavy ale koukatelny pro ty co maji slabe zaludy ,takze muzu jedine doporucit , hodne se kojte .