82%

Komentáře a recenze 22

Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 015 bodů
10
Opravdu nemám, co bych tomu filmu vytknula. Úžasná kamera, hudba, herci, přírodní scenérie , některé záběry kamery (a není jich rozhodně málo) jsou na vrcholu geniality. No a příběh sám je skutečně uchvátný , pastva pro oči a pro uši. Je to úplný ráj .Všechno vyvrcholí koncem, který mě uplně dostal, po skončení filmu jsem ještě dlouho seděla, hleděla před sebe a nebyla jsem schopna cokoli říct, ani se zvednout a odejít od obrazovky. To se mi až zas tak často vskutku nestává. Nelze než udělit plný počet bodů. Michael Mann je prostě jednička.
Pas
Pas
6 225 bodů
10
Válka v " Novém světě " Úžasný historický film, na který se s velkou radostí podívám znovu a znovu. Snímek vás ohromí překrásnou výpravou, excelentními hereckými výkony, silným příběhem a přenádhernou hudbou, která pro mne zcela nepochopitelně nebyla oceněna Oscarem. Daniel Day-Lewis odehrál mnoho skvělých rolí, ale pro mě to navždy zůstane "Poslední Mohykán". Film, který Michaela Manna katapultoval do režisérské extratřídy a společně s Nelítostným soubojem to nejlepší co zatím natočil. Poslední dvacetimutovka je něco naprosto nezapomenutelného, ale o tom nemá cenu psát, to se musí vidět.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Jeden z nejlepších filmů Michaela Manna. Už to tady sice psali někteří kolegové, ale musím znovu zmínit tu úžasnou hudbu, která ve filmu zazněla. Daniel Day-Lewis předvedl svojí životní roli. Opravdu skvěle zpracovaný dobrodružný film.
6
Docela nudný film s nevýrazným hereckým obsazením, který zachraňuje fantastická hudba.
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Moc povedený film, přec jen se mi jako klukovi líbil víc. I ta skvělá hudba už se ohrává.
miza
miza
2 336 bodů
9
Ta mrazivá až děsivá atmosféra v zavěru filmu podporovaná skvělou hudbou je fantastická.Skvělý dobrodružný filmový počin.
farb
farb
2 064 bodů
8.5
Skvělý film s nádhernou hudbou. Opět před Michaelem Mannem smekám.
voleman
voleman
927 bodů
8.5
Tak zas tak dokonalé jako můj velmi oblíbený Tanec s vlky to rozhodně není. Poslední mohykán je ovšem dosti rozdílným a rozdílně natočeným snímkem oproti vynikajícímu Costnerovu režijnímu debutu. Právě způsob natáčení je ze začátku dosti zmatečný a tak je potřeba chytnout tu správnou vlnu, aby jste si film dostatečně užili. Příběh je pak sice zajímavý, ale myslím že jsem od něj čekal možná i trochu víc. Jednoznačnou pochvalu si ovšem určitě zaslouží vynikající soundtrack, který je opravdu jedním z nejlepších v dějinách filmu. Také herci jsou všichni velmi dobří, a scenérie krásné přírody fungují skvěle. Závěr filmu je pak dnes již dost legendární a povedený. Celkově je to dobrý dobrodružný film s krásnou hudbou, ale slabším odvyprávěním příběhu než je třeba ve filmu s podobným tématem, Tanci s vlky. Po prvním shlédnutí dávám 85%
bafik
710 bodů
10
mazaný film,mazaná hudba,dobří herci,mazec.
Stanulda007
Stanulda007
244 bodů
9
Překrásně přepracovaný scénář, který je mnohem romantičtější a hrdinštější než knižní předloha. Jsem přímo překvapená, že film je mnohem zajímavější než kniha...je tak svěží, tak plný lásky a hrdinného patosu, až se divím, že to Cooper nenapsal tak dobře. Podle tohoto scénáře ale, myslím, se už točilo ještě ve třicátých letech, kdy nějaký génius vymyslel dvoj-linku Sokolí oko-Cora a Uncas-Alice, příběh silnější dvojice předurčené k životu a dvojice, která prožila nevyslovený příběh lásky, zpečetěný přiznáním společné smrti. A ta hudba! Nadčasová...