95%

Komentáře a recenze 47

orionn
orionn
1 289 bodů
10
Asi všichni víme o dokonalosti, kterou Breaking Bad má. Tak progresivní vývoj postav, po letech neklesající kvalita, dialogy, které se skoro vždy dají citovat... Dokázal bych psát stejné aspekty, jako u své recenze na Pulp Fiction. BB je naprostý strop seriálové a televizní tvorby. 10/10
ladynka
ladynka
1 201 bodů
10
1. série - 4*, 2. série - 5*, 3. série - 4*, 4. série - 3*, 5. série - 3*, 6. série - 3*. S tím, jak se mění tento seriál v tuctovou komediální vztahovku, snižuji hodnocení po jednotlivých seriích. Chápu snahu o vývoj postav někam jinam, ale dávat tím prostor těm hrůzným ženským postavám mi nepřipadá jako šťastné řešení.
6thSun
1 153 bodů
9
První dvě série jsem hltal s otevřenou pusou. Další dvě pro mě znamenaly o to větší zklamání, neboť se i přes stálou originalitu odklonily od strhující dynamiky drogové výroby k téměř rodinnému dramatu. Pětka vše naštěstí vrátila do starých kolejí.
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Totální klenot, umělecké dílo, kde všechno funguje na výbornou. Je to hrozně reálný a všechny postavy tady jednají jak byste jednali vy, každá jednotlivá scéna má tady svůj smysl KAŽDÁ. Neskutečně hodně emocí to má. Promyšlené až do konce. Hele na světě je fakt málo věcí o kterých se dá říct, že jsou umělecké dílo a klenot a Breaking Bad je jedna z nich. Nedokážu popsat jak moc dobrý to je, protože to ani nejde, to se musí vidět a zažít. Sledujeme tady rozklad osobnosti, který je doprovázen vším co má dobrý film/seriál mít. 11/10 a tuhle záležitost by měl vidět každý kdo se alespoň trochu zajímá o kinematografii
brusvejn44
brusvejn44
1 005 bodů
10
1,2,3,4 série je famozni podívaná 100% , brilantní . Tak si budu pamatovat The Breaking Bad. 5 série je nejsmutnejsi dílo jaký kdy bylo natočeno , neuvěřitelný zvraty . Některé postavy měli si zasloužily lepsi konec. Každopádně 5 hvězd je zaslouzenych!
JamesConnorGeek
823 bodů
10
10/10. - Breaking Bad, u nás přeložen jako Perníkový táta, se řadí mezi špičkové seriály, které umí v člověku vybudit nejen úsměv a úžas na tváři, ale i emoce a nezapomenutelný zážitek. Perníkový táta vám nabídne excelentní příběh o muži jménem Walter White, kterému byla diagnotikovaná rakovina plic a snaží se pomoci výroby metamfetaminu zajistit svoji rodinu. Spolu s ním i seriál představuje další hlavní postavu Jesseho Pinkmana, který vytváří dynamické duo spolu s hlavním protagonistou jak mentorský, tak i občas nepřátelský. Také je nutné připomenout, že tvůrci umí napsat i vedlejší postavy a budete je bez váhání milovat (jak kladné, tak i záporné). Samotná kinografie, hudba, herci, prostředí či samotný konec seriálu (který byl mimochodem důstojně a blavůrně zakončen) byli představeny v nejlepší podobě a světle, za což patří velký obdiv a respekt tvůrcům a všem, co se na tomhle seriálu podílely. Bez váhání dejte Breaking Bad šanci, nejen já, ale i spousta lidi vám můžeme zaručit nezapomenutelnou jízdu, na kterou jen tak nezapomenete! "I did it for me. I liked it."
Hoptimista
Hoptimista
800 bodů
10
Dokonalý obraz destrukce stereotypního života, kdy zoufalství přiměje člověka k zoufalství, které ho pohltí a zfanatizuje. Úmysl zabezpečit rodinu nebude brzy gró číslo jedna, teď jde o to ochránit svou rodinu, čest a zůstat naživu...Psycho! 11/10
Sheemas
Sheemas
737 bodů
10
Skvělý seriál, originální příběh, luxusně podaný a natočený, nečekaný vývoj jak postav, tak i děje a pravděpodobně nejlepší seriál, který jsem měla prozatím možnost vidět. Celý seriál stojí na výkonech dvou hlavních představitelích, Br. Cranston a Aar. Paul jsou ve svých rolích naprosto dokonalí a drží celý seriál až dokonce. Ať už je některá série slabší nebo silnější, ve výsledku se jedná o legendární dílo.
martin2560
martin2560
672 bodů
9
Geniální seriál který je šokující od prvního dílu.Emoce střídají emoce.Humor-smutek,drama-akci a to v tak rychlém sledu že občas jen zíráte s otevřenou pusou.Během několika sérii se ze středoškolského profesora chemie stává excelentní vařič toho nejlepšího matroše a zároveň se z něj stane opravdu psychopat.Remodelovat hlavní postavu takovým stylem během několika sérií...to chce kumšt.😉😁👍
Bibly_km7
Bibly_km7
489 bodů
10
Kráľ televíznej seriálovej zábavy Breaking Bad vytvorená Vince Gilliganom je fantastická show ktorá sa od prvej série dokáže stále len zlepšovať a vyvrcholí spôsobom, na ktorý sledujúci BB len tak nezabudne. O kvalite príbehu sa nemusíme ani baviť. Gilligan má jednoznačnú víziu kam s príbehom a postavami smeruje. Silné a prepracované dialógy, perfektná práca s kamerou a množstvo originálnych záberov len potvrdzujú, že sa jedná o dokonalý dramatický seriál. Postavy sú od začiatku vypracované vynikajúco a počas celého seriálu je ich vývoj skvelo vyobrazený. Herecky sa jedná rovnako o dokonalosť. Bryan Cranstone, Aaron Paul a ďalší si to neskutočne dávajú a predvádzajú životné výkony. U mňa sa jedná o 10/10 záležitosť, ktorá zaslúžene získala všetky ocenenia. Možno jediná drobná chybička, ktorá mne osobne mierne prekážala, bol výrazný žltkastý filter pri scénach na púšti a v Mexiku ale to nič nemení na celkovom pocite z BB.
  • Príbeh
  • Postavy
  • Dialógy