Operace: Zlomený šíp

66%

Komentáře a recenze 6

28 458 bodů
8
Druhý hollywoodský snímek hongkongského krále akčního filmu Johna Woo a bohužel stále bez povolení ukázat své režisérské umění v plné síle. A samozřejmě je to ohromná škoda. Očekávání se tedy nedostavuje, ale i tak je na co se dívat. Christian Slater vs. John Travolta a jako doplněk Samantha Mathis. John v záporné roli, která mu padne jako ulitá. Film má nápady jak po scenáristické stránce, tak i ve zpracování. Pomalé záběry, oslňující akce a masivní výbušnost. Rukopis Johna Woo je tedy znát, ale pro své fanoušky se bohužel snímek stává zklamáním. Pro hollywood se však jedná o přínos, neboť se tímto akční žánr přeci jen posunul zase o kousíček dál. Snímek je syrový, zábavný a prostě hollywoodský. Téměř by se dalo říct, že Johna Woo bylo na tohle škoda.
7.5
Scénář je sice stokrát provařené klišé, ale táhnou ho nahoru John Travolta v bezvadné kreaci, kterou zejména umcňuje jeho způsob kouření! John Woo dělá co může, aby tomu dodal i nějaký slušný obraz, což se mu daří. Vidět se to dá a některé hlášky jsou hodně bezva:"Byl bys tak nesmírně laskav a přestal střílet do mejch termonukleárních zbraní?"
5.5
Skvělý John Travolta v záporné roli. Dobrý film. Dobrý příběh.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
skvelá woo-ovka, ktorá už nie je takým akčným infernom na aké sú fanúšikovia johna woo zvyknutí z jeho hk tvorby, avšak stále ide o dosť nadpriemerný akčňák i keď sa tu viac kecá ako strieľa (ale keď sa to rozbehne tak to stojí za to).
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
Zlatá éra Johna Woo skončila s příchodem do Hollywoodu a musíme to brát zkrátka jako chlapi. Klasicky výborné výbuchy nezakryjí nudu, při které jsem si mírně okusoval nehty a scénář, ve kterém se schovává více nelogičností, než je u průměrného spektáklu zvykem (a to to jindy neřeším). Na druhou stranu, kdokoliv říká, že poslední skvělý Travolta umřel s Julesem, zapomněl na tenhle explozivní kousek. John (Travolta) má jiskru a o dvě třídy převažuje vykuleného Slatera, jehož výkon mi připomněl Jasona Patrica v Nebezpečné rychlosti 2.
Marator
Marator
269 bodů
3
John Woo si mě svými Hollywoodskými akčňáky opravdu nezískal. Je to plné trapných amerických gest (zpomalené salutování při nástupu do modýlku Stealth), hloupé výbuchy, úskoky na poslední chvíli, místy až studiová inscenace. Takový předvoj toho, co přišlo ještě ve více přehnaném snímku Tváří v tvář