77%

Komentáře a recenze 31

blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
Tenhle paskvil byl dlouhé léta pro mě špatným příkladem, jak by se neměl dělat s(h)itcom. Nuže, postavy. Čárlí - morální a nechutné dno. Sheenův humor může příjít vtipný těm lidem, co trpí nějakou mozkovou dysfunkcí, a nejlépe, jedine co dokážou se jen nekontrolovaně smát, a nedokázat to zstavit. Alan - prostě další vyčůranej smolař a kuřděvka, který se každou řadou jen propadává o patro níž a níž, a jeho existenční hodnota, kolísává něco mezi švábem nebo komárem (ano, narážím na to že je to lidský parazit, který jen využívá druhé, hahaha vtipné co..?). Jake - vtipnej špek, co jednou za čas vysolí dost slušný vtip, na úkor svý tuposti, a občasného prdění, jenže, jak se z něho stal taky nechutný týnedžr, jako jeho vzor strýček Čarlee, nezbývalo málo, abych ho vykopnul do odpisu. Autismus zůstal i nadále, ale opakovaný vtip není už vtipem, což tento krásný seriál, tenhle termín velmi rád akceptuje. No, a pak spoustu ženských představitelek. Doopravdy chtěl Chuck Lorre, udělat ze žen jen otravné pijavice, co chlapům pijou krev? Jedna je úchylná stalkerka, druhá je cynická, škodobilá a otylá manka, třetí je hnisavá vyrážka, která jen kazí ostatním chuť žít, a čtvrtá nepřející exmanželka, která jen těží z vaších neúspěchů a prstí si z toho svoje ego. Fakt hrůza, kde se úroveň postav dostala. Jo, a pak ten Ashton Kutcher, co vystřídal Charlieho. Taky nulová postava, ale jedinej, (slavíme úspěch!!), co mě ničím neštval a neotravoval, narozdíl od většiny skalních fandů do Sheena. Prostě, ženy tu jsou mrchy a kurvy, a chlapi nechutná, na sex myslící prasata. Teď je tu otázka, který z herců, na tom nejhůře dopadli. Z Charlieho Sheena se stal jeden z nejnáviděnějších herců v Hollywoodu, a krom nabídky uvaděče, na kolotočových soutěží o nejrychlejšího jedlíka hotdogů, či kukuřice, si asi už v žádný Četě nezahraje. A představitel Jakea? Katolická sekta mu za to uřízlo péro, a je z něho vykastrovaný hříšník. Trosky se k troskám obrací, haleluja!!
kery-
kery-
3 671 bodů
4
Když řeknu, že od začátku (5*) to padá jako z útesu, budete mi věřit? Po odchodu Charlieho Sheena jsem to už prostě musel přestat sledovat, je to trapné. Snižuju současné 4* na slabé 2..
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8.5
"Opravdový život" Charlieho Sheena: ještě trochu koksu v nosu a rozbité pokoje v luxusních hotelech s pornoherečkama .Ano je to stále dokola,ale já se výborně bavím.Nejlepší cool seriál bitches !
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7.5
Toto byl také seriál na kterém jsem v podstatě vyrůstal. A k překvapení je to jeden z mála seriálů, který se líbí zároveň mně a také babičce a mamce. Je to hold super. Akorát jsme všichni fandili Charliemu Sheenovi, ale on si to všechno ******. Škoda no. Nevím jaké to bude bez Charlieho a jaké to bude s Kutcherem. Rozhodně to nebude jako dřív. Ale budu fandit. Snad to bude dobrý.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6.5
Celkem dobrý a občas i vtipný seriál.Charlieho Sheena moc nemusím,ale v roli Charlieho Harpera byl dobrej.Ta role mu docela sedí.Charlie má své vtipné hlášky a Jon Cryer a ostatní mu dobře sekundují.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9.5
Nejlepší komediální seriál.
  • Charlie Sheen
  • Jake
  • Alan
2 487 bodů
10
10/10
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 270 bodů
9.5
Tak to vidíte,Američani točí takovéto seriály, a u nás, no ehm škoda mluvit... Pro mě asi jeden z nejlepších seriálu vůbec, charlie perlí jako nikdy v životě, Conchata taky famózní buď ji země lehká.. Naprosto geniální, a famózní Chuck Lorre ukazuje že je génius.. A Jon Cryer ta jeho postava Parazita je uzasna
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
5
Podobně jako seriál Máma, ve kterém se ukazuje život "napravené" alkoholičky a její matky "napravené" alkoholičky, tento seriál ukazuje život aktivního alkoholika, kterému se ve všem daří a ostatní lidé v tomto seriálu, kteří se živí poctivě, jsou zesměšňováni. Charlie Sheen je samozřejmě skvělý herec, díky kterému je seriál "koukatelný". V televizi běží pořád dokola a mě osobně už velmi nudí.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
10
Rozhodně jeden z nejlepších seriálů všech dom. Je neuvěřitelné, že i po několika řadách jsou ty díly vtipné. Každý večer na Dva a půl chlapa koukám a i když vím co tam je, a jak to skončí, stejně mě to neustále baví. Charlie a Alan prostě vedou. 100%