Komentáře a recenze 51

8
Takový neslaný, nemastný, ale stejně ku*va hustý!
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Nevím proč, ale dal jsem Trona do adresáře "Jednou a dost" v domnění, že ho budou dávat v televizi víckrát, než na něj budu chtít koukat. Byl to omyl. Pokud jste ochotni přejít to moderní klišé o virtuálních počítačových světech a nehodláte se zabývat nějakými logickými detaily, můžete si užívat jednu z největších podívaných posledních let. Tolik energie a pestrých nápadů pamatuji z dob Totall recall nebo Minority report. A i když je ve srovnání s nimi tento projekt až minimalistický, vtáhne vás a nepustí. Přidejme k tomu dokonalou hudbu mých oblíbenců z Daft punk, která, když ji dáte správně nahlas, hodí film o dva levely výš. A zvlášť scéna na diskotéce ve mě zanechala hluboký zářez. Film šel zpět do sci-fi a já jdu stahovat soundtrack.
harry456
harry456
2 437 bodů
6
Audiovizuální nálož.
wop
wop
1 716 bodů
8
Tron: Legacy je krásně vypadající, dynamicky ubíhající zábava, která sice asi ve dvou třetinách lehce ztratí dech když dojde na upovídané vysvětlovací scény, ale stihne to ještě vybrat a zanechá velmi dobrý pocit. Pro mě byl ale vizuální zážitek (a zážitek je to i bez 3D) naprosto zastíněn hudbou. Tu má na svědomí Daft Punk a tvrdil bych, že dojem z filmu by bez ní byl poloviční a moje hodnocení mnohem nižší. Už dlouho se mi nestalo, abych byl takhle "na větvi" z filmové hudby už při prvním poslechu.
ladynka
ladynka
1 201 bodů
8.5
Skvěle sedící hudba. Pro mě V Imax 3D úchvatnější zážitek než Avatar zřejmě i proto, že mám osobně radši Tetris než procházky přírodou...
Pavliss
Pavliss
897 bodů
8
Scenár: Joseph Kosinski, Eddy Kitsis, Adam Horowitz | Produkce: Steven Lisberger, Jeffrey Silver, Sean Bailey | Distribuce: Walt Disney | Rozpočet: 170 milionů $ | Tržby: 400,1 mil. $ || Tron Legacy: Hlavní hrdina, Sam Flynn je vtažen při snaze najít svého zmizelého otce Kevina Flynna do virtuálního světa Gridu. Tento svět však skrývá nejedno nebezpečí, a tak se Sam spolu se svým otcem a bojovnicí Quorrou vydají na cestu ven plnou nebezpečí.
Dubínka
577 bodů
7.5
Sice to níčím moc nepřekvapí, ale jako nenáročný audiovizuální zážitek je to dost dobré. Průměrná režie, herecké výkony a scénář by bez pěkného vizuálu a skvělé hudby za moc opravdu nestály. Na film se pěkně kouká a nuda při něm není, proto dávám pěkných 75%
Arpol
Arpol
386 bodů
10
Som si 100% istý - toto je moje guilty pleasure. Možno to nepochopíte, ale tá hudba, atmosféra a ten vizuál (na tú dobu) sú úchvatné a majú čo do seba. Áno, pre niekoho to môže byť nuda, áno, príbeh je jednoduchý a vzťahy medzi postavami tiež ale bože, tie súboje na motorkách, fungovanie sveta v počítačovom programe... Plus k tomu som film videl ako malý, takže určite svoje zariadila aj nostalgia. Nenahneval by som sa, keby vzniklo podobné pokračovanie... Srdcovka❤️
mausis
mausis
370 bodů
8
Nedávno znovu zhlédnuté mě dovedlo k myšlenkám, proč jsem nedala ještě o nějaké to procento víc.Nejenže mne znovu film bavil, ale vnímala jsem nějak více zpracování, fascinující prostředí a hudbu, která vše doplňuje tak dokonale, že napodruhé byl ten zážitek snad ještě lepší.Samotná myšlenka vtělení se do virtuálního světa je tak nepředstavitelná, a pak to tu najednou je, s naprostou uvěřitelností.Prostě sci-fi jak má být, efektní, zábavné a nezapomenutelné.
  • hudba
  • vizuální efekty
  • příběh
Terabithian
297 bodů
9
Tron nás oproti Avatarovi do svého smyšleného světa nenápadně nevtahuje, neustále na něj a na jeho smyšlenost upozorňuje, nutí nás kochat se jím zvnějšku. Jistě, je to zřejmě nejdražší videoklip Daft Punk, ale videoklipové a přitom strhující jsou dodnes i velkoměstské symfonie, natočené před nástupem zvuku (Muž s kinoaparátem, Berlín: Symfonie velkoměsta).