Komentáře a recenze 53

8
Další Pixar, co víc k tomu dodat, borci to furt uměj. Emancipační prvek v animáku? k čertu proč ne.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
bidlobox
3 802 bodů
7.5
Animovaná pohádka o skotské princezně Meridě by byla průměrným příběhem nebýt animátorů ze studia Pixar, kteří jí po vizuální stránce vypiplali k dokonalosti. Proto jsem ochotný opustit jí drobné neduhy, jakože příběh přešlapuje na místě (hlavně v bludném kruhu menhirů), že se nám (zase) dostane mírné výchovné agitky, že scénky jsou poplatné dětem (groteskní cesta královny proměněné v medvěda hradem, tři malí raubíři atd.). Na své si samozřejmě přijdou i dospělí a když v ničem jiném, tak právě v kochání se pokročilou animací, která nám krásně vykresluje skotskou krajinu, nebo až neuvěřitelně reálnou vodu v potoce, ve kterém "medvědí" královna chytá ryby (všimněme si i její srsti), či sametově hebké šaty královny nebo Meridiny vlasy (jakoby každý byl animován samostatně). Určitě je na co koukat a kvůli čemu v kině neusnout, i když tam jdeme jen jako doprovod svých dětí. Nevím, zda je to záměr či náhoda, ale hlásky bludiček mi připomínaly náladu filmu Brendan a tajemství Kellsu, který patří do podobné skupiny. Vyzdvihnout ještě musím zvuk, kterým jsme doslova obklopeni a za což jistě může fakt, že Rebelka byla prvním snímkem natočeným ve vícekanálovém systému Dolby Atmos. Má to atmosféru!
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Skvělý animáč se skvělou atmosférou a příběhem.Vřele doporučuju.
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
7.5
Trochu slabší a méně promyšlené, než jiné pixarovky, přesto ale velice zdařilá pohádka. I když od pixaru bych očekávala něco víc než jen tento obyčejný příběh o princezně, která nevychází se svou matkou. Naštěstí je zde stále spousta typický prvků, které příběh vyzdvihují, jako je táhlejší tempo a absence zpívajících postaviček. Vizuální stránka i hudba jsou krásné.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8
S Rebelkou mám stejný problém jako s Na vlásku, nádherně animované prostředí ve kterém se odehrává tuctový příběh. Hlavně scéna jak se hlavní hrdinka prohání lesem s lukem a narazí na "Stonehenge", Všechno od začátku vypadá velice slibně, Merida se při dospívání rozchází v názorech s matkou, který jí vyčítá, že postrádá jakoukoliv etiku a naopak Merida, že jí neposlouchá a nedává žádnou volnost. Jenže, když se objeví zápletka objevují se oslí můstky, které u Pixaru nikdy nepotřebovali, postavy přestávají přemýšlet, co by se dalo vyřešit jednou větou trvá čtvrt hodiny jen aby tam tvůrci mohli mít scény, které chtějí. Těžko říct, jestli Pixar už ztratil dech nebo v něm má Disney větší vliv než se zdá.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6
Celkem pěkný animák.Docela se mi líbí.Dubing princezny od Vondráčkové je hezký.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
10
Přenádherná pohádka! Prostě není co dodat.
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Skvělé zpracování po výtvarné stránce je u Pixaru samozřejmostí stejně jako kvalitní humor. Film je ale kvalitní po všech stránkách, dokonale zvedne náladu. Zápletka určite patří k tomu lepšímu, co Pixar vyprodukoval.
2 487 bodů
5
5/10