82%

Komentáře a recenze 91

Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
9
Nikoli dokonalé, ale má to k tomu velmi blízko. Harry dospěl a ve svém finále naservíroval druhý nejlepší díl série. Tentokrát už žádná pohádka, ale plnohodnotná válečná vřava. Extra body za to, že tvůrci konečně dali prostor fenomenálnímu Alanu Rickmanovi. Téměř absolutní spokojenost, kterou mírně čeřil jen dabing, debilní 3D (většinu času se film odehrává za tmy/šera a tudíž se člověk musí hodně snažit, aby něco viděl) a otravné odrovnávání důležitých postav mimo obraz.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8.5
Tomuhle se říká epické zakončení! Pro mě nejlepší, ze všech dílů.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9.5
skvělý Harry, nic víc není potřeba. Společně s Harry Potter a relikvie smrti skvělé dva díly, díky kterým se J. K. Rowlingová dokonale rozloučila...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Nechci polemizovat nad tim, že to mohlo bejt lepší. Ano, mohlo, ale mohlo to bejt i sakra horší! Než jsem vyrazil do kina přečetl jsem si pár komentů "skalních" fanoušků a to ve mně vzbudilo strach z posledního dílu. Já to vidím takhle, pokud jsem fanda filmů Harryho Pottera tak mě nemůže film zklamat. V tom druhém případě, pokud ho mám jako doplněk ke knize (do této kategorie se řadím já) dopadá to stejně. To, co tvůrci vypustili mi opravdu žíly netrhá. Já to vím a dokážu si to s filmem poskládat po svém. Proč to kritizovat? Jó rejpat by mohl každej, že tam chybí tohle a tamto, ale vše důležité k mému překvapení tam bylo. Trochu upravený konec v případě bezové hůlky už fakt nějak přežiju. Herecké výkony jsem neočekával lepší než v předchozích dílech a tím pádem proti nim nic nemám. Jediná část které jsem se bál byla splněna skvěle (příběh Severuse). Český dabing byl více než dobrý a jediné rady co jsem poslechl bylo nejít na 3D. Což mohu potvrdit a jen doporučit 2D verzi. Epilog nijak hrotit taky nebudu, předpokládám, že to měla být spíše komická vsuvka. Jeden z nejlepších dílů série a zároveň skutečně epické finále, které se povedlo. Nijak zvlášť emotivní to nebylo což je oproti knize škoda, ale husina mi párkrát naběhla :). Ale na druhou stranu když si člověk uvědomí, že je to poslední díl. Úplně poslední dobrodružství s brýlatým čarodějnickým učněm a jeho partou kamarádů, je vám smutno i bez hollywoodských happy-endů. Závěrem tedy díky Harrymu za skvělých 10 let a je čas dospět ;). 5* za tento díl (s odřenýma ušima) a 10* (když by to šlo) za celou sérii. Pochybuju, že se ještě někdy povede natočit tolik dílů čehokoliv a pokaždé se bude na co těšit.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
9.5
Vydařený závěr kouzelnické série. Monumentální akční scény, které působí, jako že jde opravdu o všechno, a přesto jsou jakoby pouze pozadím pro soukromý boj ústřední trojice o získání zbývajících viteálů a ryze niterný souboj Harryho s Voldemortem. Chválím působivé zpracování Snapeových vzpomínek, Helenu Bonham Carter, která famózně hraje teenagerku Hermionu převlečenou za Belatrix, tísnivou, a přesto odhodláním nevzdat se nabitou atmosféru v Bradavicích obležených Smrtijedy, naprostou uvěřitelnost jednání a pohnutek každé jednotlivé vedlejší postavy (Draco, Neville, Molly Weasleyová, Remus a Tonksová, McGonagallová). A jako u všech dílů - škoda jen, že to nebylo delší:-)
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7.5
Lepší než první část, vše se muselo rychle ukončit, vysvětlit, dodělat v tempu, kde chybí často skutečné napětí, překvapení. Už nevím, pro koho to je, jestli pro děti, nebo dospělé. V tom je trochu zakopaný pes. Každopádně minimálně děti do 12 let bych na to asi nebral, před pár desítkami let by to bylo mládeži nepřístupné do 15 let, ale hranice padají světelnou rychlostí a pokud máte vycvičené děti v lehce horrovém tempu, pak není problém:(. Ten kdo má rád HP si přijde na své, neboť to patří mezi zdařilejší díly HP. Trikově výborné, Rickman, Fiennes skvělí.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
The boy who lived. Come to die. Naprosto skvělý a epický ukončení série. Plný emocí. Temná atmosféra jako v pořádnym thrilleru. Napětí že by se dalo krájet. Asi nejlepší díl série pro mě. Jediný co mě trochu zamrzelo byly někdy až výrazný zásahy do předlohy. Moje nejoblíbenější scéna z knihy je tady velmi silně pozměněna a to mě moc nepotěšilo. I přesto je to naprosto skvělej film.
4
Nedá se nic dělat ale musím oba filmy hodnotit jako jeden tak jak byla knížka, přesto schvaluju rozhodnutí natočit dva filmy protože kdyby tomu tak nebylo vysledný poslední díl do Potterovic skládačky by stál pěkně za hov... teda pardón za prd. Je jen škoda, že po první naprosto dokonálé časti kdy se Yatesovi povedlo skoro všechno od budování tíživé atmosféry až po vysvětlení zakladní podstaty konečného řešení Voldemortovi krize přichází druhý díl který je naprosto prázdný a dutý jak vydlabaná dýně, efektní podivaná nezamaskuje stupidní finále bez emocí. Je zajímavé že na konci jedničky mě dojme hrdinská smrt jednoho svobodného skřítka zatímco na konci dvojky kde se umírá jak naběžícím páse tak to se mnou nic nedělá. Nakonec mi po celé téhle filmové serií zůstane jen divná pachuť na jazyku z toho jak moc toho bylo odfláknuto a opomenuto je jen škoda že u režiserského kormidla nezůstal mexikánec Cuarón jehož vězně řadím po právu mezi vrchol celé serie, věřím tomu, že by si ze zbytkem poradil mnohem líp jak popleta Newell a neuměl Yates. No jo nedá se svítit jen pevně doufám, že nikoho, dejme tomu za třicet let nenapadne natočit předělávku to už by se mnou fakt seklo a jak pěkný knižky to byly. Až čas prověří jak doopravdy povedeným nebo nepovedeným spisovatelským dílem ve skutečnosti tahle Poterovic odyssea je. Za první čast dávam slabších pět hvězdiček za druhou lepší dvě dohromady to dělá lepší čtyři ani o zrnko víc.
kery-
kery-
3 671 bodů
8
10 let jsem na to čekal. Když jsem se dočkal traileru, byl jsem nedočkavý ještě víc. Včera jsem se konečně dočkal. Půlnoční premiéra na kterou chodili lidé v kostýmech jako na nějakém comic-conu, byla to paráda. Začal film a už to jelo - samá akce podložená vizuálními orgiemi a já byl v sedmém nebi. Ale proč 4*? Film mi dal co jsem čekal, ale ne v posledních 10-20 minutách stopáže. Ano, mluvim právě o finálovém souboji který proběhl v "tichosti" a mě to prostě zklamalo, čekal jsem finálovou bitku ke které budou přihlížet všichni (prý je to tak i v knize) ale nedostalo se mi toho. Opravdu mě to moc zklamalo a v mých očích to srazilo celý film, protože takhle odbitý konec po 2 hodinách takového mistrovského díla fakt tolerovat nebudu. Jinak opravdu nemám nic co bych vytknul.
saboter
saboter
3 564 bodů
9.5
Tak a je to tu velkéééééééééé finále je zde ale velké v jiné smyslu film se povedl o tom žádná konečně se vrátila atmosfera Bradavic která v první části chyběla a i ostatní žáci humor je překvapivě skvěle doplńujcí a epic finále je velmi dobré jako v knížce něco sice tomu chbí ale jinak páráda a skvělé odhalení(chudák Snape)a jinak zkrátka bezva fináááále.