Případ číslo 39

65%

Komentáře a recenze 11

4
Case 39 je případ (na papíře) celkem zajímavé zápletky, která ale na plátně působí dost nezáživně a hlavně naivně. Docela mysteriózně zní i fakt, že se při natáčení dali dohromady Bradley, kterému fandím už od Wedding Crashers a Renée...Co ten chlap na ní vidí?? 4/10
7
Film má atmosféru a styl. V podstatě stejný jako Orphan. Velmi vkusné a strašidelné.
  • atmosféra
  • děj
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Hodně dobrej horůrek, nebál bych se dát i 4*, ale ta Renée mi tam fakt nesedí, se ani nedivím, že jí chtěla tak holčička sejmout. Na druhou stranu Jodelle Ferland byla super, škoda že nemá víc velkých filmů (krom Silent Hill). Lekačky byly slušný a příběh sice už trošku oprášenej, ale ušel. 62%
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Renée jak ji neznám..no konečně!
kery-
kery-
3 671 bodů
0
odpad z osobních důvodů spojených s promítáním "doma", jinak za 3..
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8
Případ 39 spadá nejspíš do uvěřitelné reality. Satanské téma je v naší kultuře od nepaměti a je součástí našeho života stejně jako daně pro církve. Ale zatímco Damian budil v sedmdesátých hrůzu jen svou existencí, dnešního diváka nějaký ďábelský parchant už tolik nezaujme. Bylo proto potřeba upgradovat zlo na současnou úroveň, dát mu jazyk a řeč a nechat ho uspokojovat své zvrhlé choutky. Jodelle Ferland je v tomto směru více než jen partnerkou (mé oblíbenkyně) René. Andělsky vystrašená i ďábelsky lstivá a jedovatá....přesně jak to ty dnešní malé mrchy dokážou. Takže závěrem: Nevěřte dětem a když vás moc zlobí, upečte je zaživa!!!
karlik4801
1 942 bodů
5
Po dlouhé době zase dobrý a aspoň trošku strašidelný psycho horor. Žádné masivní zabíjení, ale zajímavý děj. Nazval bych to možná i hororovým dramatem. Výstupy Renée Zellweger se mi tu celkem líbili. Bradley Cooper také nebyl špatný. A Jodelle Ferland byla pro mě uvěřitelná, takže dobrá práce. Případ číslo 39 je docela koukatelný horor.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
4
Film mě příliš neoslovil. Nelíbilo se mi, že nebyly příliš vyjasněny démonovy schopnosti. Chtělo by to vědět, jaká jsou pravidla hry, a ne schopnosti upravovat tak, jak se to scenáristům zrovna hodí. Ve filmu se kvůli tomu vyskytuje spousta nesmyslů. Například jak se démon dostal z hořícího donu, když takzvaně spal? A co by se stalo, kdyby se jej někdo pokusil zabít jen tak z místa? Jaká vůbec byla démonova motivace, nestačilo by mu vraždit normálně? Světlé stránky snímku jsou dobře vybudovaná atmosféra a překvapivý, aspoň pro mě, antagonista. Dále také pár dobrých lekaček. Scéna s hledáním hřebíku za dveřmi byla skvělá. Celkově jsem rád, že jsem film viděl, znovu už to ale zapotřebí mít nebudu.
Peter12
Peter12
810 bodů
7.5
Keď to začalo,tak som lapal po dychu,keď som si predstavil,že toto by som spravil svojmu dieťaťu,že by som ho upiekol ako kura.Mam rad filmy s tématikou The omen,a tento bol v niektorých fázach strašidelný.Tento film ma dve strany mince.Pozitívnu-Film buduje po celu dobu veľmi hutnú atmosféru,ktorá každou minútou graduje, ale ma aj negatívnu- Otrepaný dej ktorý nemá už čím prekvapiť a zaujať, ale hlavné ženské predstaviteľky vobec neohúrili. Napuchnutá R.Zellweger u ktorej som si zvykol,že moc hrať nevie a tu sa len trápila a mlada zmija J.Ferland nebola veľmi presvedčivá. Ale ako celok ma to bavilo a keď bude príležitosť pozriem si to zas.
CZhello
CZhello
53 bodů