Hory zalité krví

52%

Komentáře a recenze 9

3.5
Snímek má na 80 minut velmi pozvolné tempo,ale ve chvíli kdy dojde k první vraždě se snímek docela slušně rozjede a pak už je to jen o množství krve a morbidních záběrech. Herecké výkony jsou spíše směšné,ale já je beru jako nucené zlo obětované na úkor masakru,který nastane.
2
Neskutečně zábavný film. Teda původně jsem ho sice chtěl hned hodit do odpadu...Ale jelikož je ten jeho komediální potenciál větší než u posledních filmů Martina Lawrence, tak si alespoň tu hvězdu zaslouží.. Plus za závěr, kdy se dovíme kdo je BabyFace a pravdu o jeho rodince. To je vskutku scénaristický zážitek :) PS. není většího klišé, než když se dva herci baví o natočení horroru a o vyvarování se různých klišé...2/10
6.5
Úvodní scénka s nůžkama mezi titulkama celkem nechutně dobrá. Nouze o sprostá slova a surové "kozy" zde není. Podobnost Pátku třináctého a Krvavého Valentýna čistě náhodná? Pravděpodobně se těmito tituly někdo inspiroval. Jde o naprosto klasickou a účinnou vyvražďovačku typu; partička mladých lidí + jeden pošahaný maník v masce = likvidace jednoho po druhém alias výše zmíněné tituly. Jednoduchý děj a pokus o nechutnosti a zvrhlosti zde trochu pokulhává. SAWu a Hostelu (co se brutality týče) se to nemůže rovnat. Jako klasika žánru u kterého se dá i trochu bát, ucházející.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
5
Špatně obsazené a vesměs první hodinku nezajímavé, ale pak to díky kombinaci zvrhlého filmového nadšení a neřízeného gorefestu dostane patinu malinké chuťovky pro milovníky podobného filmového hnusu. Nejlepší je první dvě třetiny víceméně ignorovat a pak si užít krvavý dojezd s finální návštěvou zcela speciálního kina. Tam rušení skutečně nehrozilo.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Zábavný BabyFace jen co je pravda.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Nadějně vyhlížející horor, který se ze začátku pyšní promyšleně vyhlížejícím dějem, ale nevydrží to dlouho, asi po zajímavých 20 až 30 minutách začne být tento horor až moc předvídatelný a klišovitý, takže nadšení vyprchalo, což je škoda. Dávám průměrné 3*, protože si myslím, že měli scénáristé napřed dopsat scénář a až poté začit natáčet. Protože je z filmu patrné, že scénář dolaďovali už během natáčení, což je škoda, protože se tento horor opravdu tvářil, že bude něco víc než jen obyčejná teen vyvražďovačka, protože měla jednu obrovskou výhodu. A tou výhodou je skvěle vymyšlený ústřední zabiják s dětskou maskou.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
2
V tomhle hororu se toho moc nepovedlo. Já mám takovýhle krváky rád, ale nesmí to bejt až takhle špatný po všech stránkách. Strašně mě tenhle horor zklamal. Obsazení stojí vážně za hovno a nezachrání to ani 1 000 krát omletej příběh, ve kterym není vůbec nic nového. Dokonce jsem se i nudil a to se mi u takových kravin nestává. Prostě tohle se moc nepovedlo. Zklamání.
karlik4801
1 942 bodů
3.5
Čekal jsem že to bude dobrý, ale je to fakt průser. 3/4 filmu je přiblblá a trapná podívaná s bohužel trapným zabijákem. V posledních částech filmu se mi ale zabiják a scény začaly líbit, bohužel to bylo už pozdě. Masky se mohly více propracovat a scény lépe natočit, je tu více video filmů, které mají větší kvalitu. Jinak završení se mi dost líbilo že tomu dávám hvězdu navíc.