Zpátky do školy

80%

Komentáře a recenze 13

Atchyroz
3 401 bodů
8
80% - V prvních dílech mě Community nijak moc neoslovilo, ale v dalších a dalších epizodách si to čím dál více nacházelo svoje místo mezi nejlepšími sitcomy a všechny hlavní postavy počínaje Jeffem, Abedem, Annie nebo Piercem jsem si zamiloval. Každá má svou jedinečnou motivaci a povahu a dohromady mají mezi sebou skvělou chemii. Byla zde vytvořena výjimečná skupina naprosto odlišných lidí různého věku, etniky i náboženství a funguje to více než skvěle. Humor tohohle seriálu mi neskutečně sedl. Je to hodně dobře napsané a všichni herci jsou ve svých rolích výborní. Osobně jsem si ale užíval nespočet odkazů na různé filmy a seriály. Kvalita epizod je sice občas trochu jako na houpačce, ale někdy slabší epizodu střídá nějaká úplně geniální. Hlavně výjimečné epizody s paintballem, kde se areál školy promění ve válečné území nebo Halloween, temná detektivka, gangsterka s kuřecími prsty a filmový dokument jsou naprostá špička a já si to hrozně užíval. Fakt pecka. První tři řady a částečně i čtvrtá jsou vrcholem tohoto sitcomu. Právě přibližně ve čtvrté řadě začalo Community dost ztrácet na kvalitě. Postupně odešly tři z hlavních postav a bylo to dost znát. Navíc i počet slabších epizod převyšoval ty dobré. Zatímco ale pátá řada vyšla s hodně odřenýma ušima jako ještě celkem snesitelná, ta poslední šestá byla vyloženě tragická. Postupně došlo k nahrazení některých postav a nefungovalo to ani náhodou, po většinu času to bylo zoufale nevtipné a celkově úplně o ničem. Jelo to už jen ze setrvačnosti. Ale jestli mě na tomto seriálu něco opravdu mrzí, tak to, že i když postavy mají nějaký menší vývoj, ve finále nedošly vůbec nikam a to završení všech bylo fakt špatné a neuspokojivé. Tento seriál měl důstojně skončit mnohem dříve místo zbytečného natahování, které prakticky nikam nevedlo. Celkově jsem byl z prvních řad opravdu hodně nadšený a zaslouží si to velkou pozornost všech, ale finále bylo hlavně pro mně fakt velkým zklamáním.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Výborný sitcom vynikající nejen hereckým složením, atraktivním prostředím a absencí umělého diváckého smíchu. Je zde i rozumně omezený počet epizod a především velký počet "tématických" dílů od vánočních přes loutkové až k mým oblíbeným paintballovým nářezům. Pokud vás již omrzeli Scrubs nebo BBT, je Community další jasná volba.
Zajda.
Zajda.
548 bodů