Liga spravedlnosti

53%

Komentáře a recenze 74

zrzinda2408
306 bodů
1.5
Nápad? Pěkný.. Realizace? Strašná.. Upřímně bych za tenhle film dobrovolně peníze nevyhodila. Je hezké, že nějak potřebovali Supermana dostat zpět na scénu, aby se mohly vyprodukovat další filmy, z kterých se jim budou sypat penízky, ale celkově by děj o ničem, nic co by člověka uchvátilo.. myšlenka vážně dobrá, ale absolutně nedotáhnuté a spíše ošulené.
carloss
carloss
246 bodů
6
Další film dle komiksu. Fanoušek se pobaví, avšak není to zcela doladěné. Místy špatná kamera a návaznost. Vtípky se občas vydaří, ale na celkovém dojmu se silně projevuje nepříliš propracované podání příběhu. Kdo nečeká příliš, dostane mírně průměřenější komiksárnu.
Marhul28
Marhul28
176 bodů
8
Na rovinu tu tyto recenze nechápu. Taktéž děkuji Kinoboxu za pozvání do kina. Podle mě tento film za shlédnutí určitě stojí. Nedejte na hodnocení. Jsem fanoušek MCU ale tenhle film se DC hodně povedl. Jedině ve scénáři bylo pár skřipek, to uznávám, ale hudba, obsazení, CGI a další počítačem stvořené věci byly parádní. Na jednu stranu mě také celkem zklamal padouch, který už už měl ke všemu blízko a jediní kdo mu to překazí jsou nakonec 2 z 6 hrdinů, ikdyž ostatní bojovali se Steppenwulfem. Za mě to je prostě celkem povedený film a těším se co se bude dít dál. DC se ponaučilo. PS: vydržte až do konce, je tam potitulková scéna, a je neuvěřitelná!!!!!!!!
  • Grafika a zpracování filmu.
  • Herecké obsazení (nejvíce mě překvapil výkon Ezry Millera jako Flashe, na kterého si všichni na začátku stěžovali, ale podal parádní výkon).
  • Akce.
  • Několik překvapení, hlavně to potitulkové.
  • Hudba.
  • Postavy.
  • O něco slabější záporná postava.
  • To samé scénář.
  • Buhužel jsem byl pozván na dabing, o něco horší.
ales-kralik
101 bodů
8
Celkem dobrý film, nicméně trochu nevyužitý potenciál. Hodně se hraje na vizuál a zvuky, méně na zajímavé dialogy. Nejlepší byl souboj Flashe se Supermanem. Wonder Woman je také krásná. Aquaman se po dlouhé době povedl, snad dostane i samostatný film.
nairam67
nairam67
101 bodů
4
Trapný pokus odpovědět Marvelu. Invalidní netopýr doprovázený nadženou ukecají pubertálního rychlohoniče k tomu aby exhumovali supermuže, kterého se jim minule podařilo omylem zabít. Do toho zamotali i poseidonova mladšího bráchu, u kterého některé trikové sekvence vypadají jak ze staré dobré klasiky - jak utopit doktora mráčka. Tak vypadá vražda ideálů v přímém přenosu. Nechápu proč všichni záporáci musí mít rohy (parohy bych pochopil) a v tomto případě, jak už bylo několikrát řečeno, je gigitální maglaz totální průser, moje děti by to namalovaly fixama líp. Totálním zabijákem pak bylo hejno zmutovaných komárů bezduše poletujících v okolí. Asi po zaplacení honoráře benovi co má flek nezbylo na postprodukci. Už se děsím na další díl.
MarvelNews
MarvelNews
36 bodů
9
Chtěl bych na začátek upozornit že jsem především fanoušek Marvelu! DCU sleduju už nějakou dobu a musím říct že film Justice League je užasný film! Film nám měl představit všechny členy Ligy a to se jim taky povedlo. O nic jiného v tom filmu nešlo. Byl tam záporák který byl dá se říct dost slabý ale o to šlo... Chtěli dát díky jednomu záporakovi prostě dohromady novou týmovku. Kdybych to měl srovnat z Avengers 1 tak se to DC povedlo mnohem lépe než Marvelu. Příběhově je ten film fakt o ničem. Co se týče grafické části filmu, jelikož to je film za nějakých 300 milionu dolarů, tak jsem od něho čekal mnohem lepší grafické zpracování ale dočkal jsem se toho, že Steppenwolf vypadal hrozně :D Co se týče postav, tak bohužel něměli všichni moc prostoru.. Nejvíc se zaměřovalo na Batmana,Cyborga a Flashe.Všechny postavy ve filmu se mi líbily ale nejvíc jsem si oblíbil Batmana,Flashe a Cyborga takže vlastně postavy,na které se nejvíc zaměřovalo. Abych to nějak shrnul.Film mě překvapil,hudba byla skvělá, postavy užasné,děj a záporák o ničem ale to nevadí, srandy kopec a užasná
  • rozvíjení postav −Grafické zpracování
  • představení nových postav − Málo prostoru
  • hudba −místama špatný střih
  • užasné bojové scény
  • komedie
  • potitulková scéna
  • Easter egg
Mexican007
30 bodů
6.5
Není to tak špatné jak všichni strašili, ale není to ani... no... úplně to pravé. Dva režiséři, přetáčky, digitální mazání Cavilova porno-kníru z M:i:6 a studiová politika. Mrzí mě že se DC vydalo po slibném vážnějším tónu z Muže z oceli a začátku BVS ke generické akci, jednoduchým zápletkám a hloupým zvratům. Je tedy dobré moc u toho nepřemýšlet. Přesto film příjemně odsýpá, i když nedává moc smysl a většina věcí co za něco stojí je tu jen z povinnosti. Jen scéna zmrtvýchvstání diváka skutečně zasáhne a je vidět, že tenhle nápad by sám o sobě unesl celý film kdyby se pořád tolik nespěchalo. Z nových postav mile překvapil Cyborg a Aquaman má rozhodně potenciál i když se v druhé polovině začne zbytečně pitvořit. Dopisování vtipných hlášek působí hodně na sílu, zaporák je jednorozměrný a nezajímavý. Na jednu stranu jsem rád že to mělo jen dvě hodiny a příjemně to uteklo, na druhou bych ocenil větší propracovanost a vysvětlení motivací členů ligy. Restartujte prosím, tentokrát bez účasti hlavounů studia. Zatím se všechno podřizovalo reklamě...
lubomir-britanak
lubomir-britanak
21 bodů
8
Tak Marwelovka nesklamala dobre spracovane dejovo super.Mozem len odporucit
adam-stibor
18 bodů
7
DC fandíte, aby šlo správnou cestou a pokračoval v tom, ale teď se jenom propadává a nikdo si nepřeje skončit tak brzy. Liga spravedlnosti nepřinesla revoluci v superhrdinských filmech, ale propadák to taky nebyl. Je tam prostě znát, že změna režiséra film něco stála a podle smazaných scén postavy nedostali tolik místa na seznámění. Je to prosté bez základů se těžko dělá. Marvel měl Avengers už připravené po solovkách, ale DCEU to dělá naopak a možná je to chyba.Fanoušci by si klidně počkali a zkoukli solovky jednotlivých postav. Jinak jsem si oblíbil Aquamana a Flashe, ale Batman mi tady nesedl. Ben Affleck teď u mě selhal. Batmanovi chybí temnota a Superman vypadal, jako kdyby ho tam přidali na poslední chvíli. Čekám víc.
Lares14
8 bodů
9
Na tento film jsem čekal opravdu dlouho. O jeho natočení se mluvilo řadu let a nakonec jsem se ho dočkal, až po ne zrovna úspěšném BVS. Četl jsem spousty recenzí, než jsem ho vůbec viděl. Vypadalo to, že to bude spíše zklamání, ale nebylo. Jsem s tím filmem spokojen. Jsem rád, že to dopadlo tak jak to dopadlo. Ano vylepšovat by se samozřejmě dalo, ale když si vemu kolik problémů tento film předcházelo, tak jsem rád, že to dopadlo takhle. Možné spoilery.. Klady: 1. Film nádherně utíkal, nenudil jsem se. Vlastně se mi ani nechtělo uvěřit, že ty cca dvě hodiny jsou pryč. 2. Herecké obsazení- Překvapil mě Jason Momoa jako Aquaman. Nikdy jsem tuto postavu moc nemusel, ale on jí dal zcela jiný náboj. Zahrál to dle mého názoru parádně. Také Ezra Miller jako Flash mě velice překvapil. Jsem totiž fanda seriálového Flashe v podání Granta Gustina, ale E.Miller byl prostě zábavný a filmu dodával pozitivní nádech. Cyborg- Tato postava mi nesedla v trailerech, protože jsem si myslel, že ta detailnost jednotlivých částí Cyborgova těla je až příliš, ale v samotném filmu to vypadalo celkem fajn. Steppenwolf- z toho jsem měl nejvíce obavy. Říkal jsem si, že to bude určitě hrůza jako filmový Ultron od Marvelu, ale nebyl. Na rozdíl od Ultrona, bylo vidět , že je to záporák se vším všudy. Možná bude spousta lidí nesouhlasit, ale já mu nemám co vytknout. Co se týče hlavního tria Batmana, Supermana a WW, tak herecké podání mne nezklamalo ale ani nenadchlo něčím novým. 3.Potitulkové scény: Ta první byla ok, ale ta druhá s tím Deathstrokem a Lutorem byla prostě cool, a byla by škoda, kdyby neměla vyšší smysl, tím myslím, kdyby její potenciál nebyl uskutečněn v dalším filmu od DC. Zápory: 1.Občas mi lezly krkem ty Snyderovi zpomalovačky, třeba ten zpomalený záběr na odstřelený náboj atd. 2. Rozhodnutí šéfů WB zkrátit film na dvě hodiny, bylo spíše na škodu než nějaké plus. Rozhodně by pár minut navíc, které by postavy více přiblížily běžnému divákovi neškodili. Verdikt: Tento film pro mne rozhodně není zklamání. Určitě si ho dám rád ještě někdy znovu.