Liga spravedlnosti

53%

Komentáře a recenze 74

47 088 bodů
5.5
V první řadě díky za Kinobox.cz za projekci zdarma. V druhé řadě bych byl asi naštvaný vyhodit peníze za takový dějově povrchní digitální bordel,kterým bohužel Liga spravedlnosti je. Kolem filmu byla spousta problému a jde to vše hrozně znát. Ať už je to změna na režisérském křesle,dotáčky,Supermanův knírek atd. Navíc zatímco u Avengers měli hrdinové sólový snímek za sebou,tak zde se většina hrdinů objevila poprvé a na představení jim bylo přisouzeno jen minimum času. Přesto bych řekl,že nejvíce si mne získal Badass Jason Momoa coby Auquaman a Flash v podání Ezru Millera,který dodával filmu humor. Jako celek snímek působí velmi nesourodým dojmem. Dramatické dialogy neuvěřitelně skřípou, to samé platí pro většinu hrdinských proslovů. Humor je očividně vtlačený na sílu do děje a spousta hlášek,tak vyzní do prázdná. Záporák je v mých očích jedním z nejhorších ever. Digitálně zpackaný a nevýrazný. Prostě typický záporák pro DC. Když nad tím tak přemýšlím,tak největším záporákem je samotný scénář,který tento snímek potápí při každé scéně kdy se mluví. Celý film na mne působil příliš temným dojmem a v záplavě všech těch podprůměrných digitálních triků jsem se chvílemi ztrácel. Finální bitva nebyla překvapivě nejhorší,ale opět se ukázalo,že pokud máte Supermana,tak se není čeho bát. Liga spravedlnosti je ve výsledku hodně průměrným filmem,který v sobě nemá žádnou pamětihodnou scénu,nebo vlastně cokoliv co by mne donutilo snímek pustit znovu. Od Batman v Superman zde není žádný krok směrem k lepší kvalitě. Škoda
29 761 bodů
5
Spojením několika superhrdinů do jedné party se v podání Ligy sparavedlnosti opravdu nepovedlo. Je to nesourodá slátanina akce a nepříliš originálního příběhu. Dobře na mě působil jen záporák-ničitel světů. Film je tak digitální, že jsem měl při scénách s Batmobilem pocit, že se dívám na LEGOpříběh. Tohle se opravdu nepovedlo.
0
Ty vole. Fakt už se na to vykašlete. Je mi trapně za vás a už ani není zábavný se tomu smát.
4
Kdysi jsem někde četl, že Lennon po nahrání nějakého songu rozstříhal pásku, vyhodil ji do vzduchu a pak ji náhodně slepil. Přesně takhle na mě působila Justice League prvních 40 minut. Scény na sebe vůbec nenavazovaly a celé to nedávalo smysl. Pak už to teda bylo lepší a film jako takový je asi lepší než Bat vs Superman, jenže taky trpí i tím, že se tady zbytečně představují další 3 postavy (prostě to měli udělat v dřívějších filmech a nelepit to až teď). No, a hlavně ta xtá variace na bubáka z vesmíru, který nás chce zničit. už vlastně není ani k smíchu.
4
Tak je to tady- Justice League. Vyvrcholení série DC Extended Universe, film ve kterém se bojuje o záchranu světa. Musím se hned na začátek přiznat, že mám DC Extended Universe rád. Na Muži z oceli jsem tehdy v roce 2013 byl na půlnoční premiéře a přístup Zacka Snydera k tomuto hrdinovi mě velmi bavil a měl jsem opravdu pocit, že nás s DC Comics ještě čekají velké věci. Následně přišel Batman V Superman: Úsvit spravedlnosti jenž dle mně patří mezi nejlepší filmy minulého roku- Snyder dle podle mně natočil takový film který je výborný a dodnes je společně s Mužem z oceli výjimečným blockbusterem. Následně přišel Sebevražedný oddíl na nějž pořád vzpomínám v tom dobrém a především letošní Wonder Woman která byla, je a bude jedním z nejlepších zážitků roku 2017. Měl jsem však takové to svrbění v rozkroku, že Liga spravedlnosti nebude tak výborná- Trailery časem ejakulovali v CGI blbinu, který nemá moc blízko k Snyderovým filmům.. Negativní recenze mi moc nepomohli a doufal jsem, že to bude alespoň snesitelné. A víte co ?- Ono to snesitelný je. Ale v rámci DC Extended Universe jde o sešup. Výborná hudba Dannyho Elfmana filmu dodává ten správný rytmus, hezky se na to dívá, ale zápletka kdovíjak světoborná není. Batman Bena Afflecka mě pořád baví a docela se pere se ztvárněním Christiana Balea, Gal Gadot geniálně padne do role Wonder Woman a Henry Cavill jako Superman (doufám, že neberete jako spoiler!) je prostě opět solidní. Jak je na tom zbytek ligy? Miller do role Flashe úplně nepasuje, Jason Momoa je jako Aquaman sympaťák. Je to především outsider který nikdy nikam nepatřil a celkovým dojmem vyvolává toužebná očekávání po jeho sólovce. Cyborg Raye Fishera byl největší otazník protože jde o Fisherovu první velkou roli a Fisher se kdovíjak nepředvedl i přesto, .že jeho postava sama o sobě je zajímavá. Záporák Steppenwolf je velký problém, protože jde o digitálního panáka. Zaujme i Billy Crudup jako Flashův otec kterého Flash pořád miluje i přesto, že údajně zabil jeho matku a především J. K. Simmons jako komisař Gordon. Simmons do té role perfektně sedí a je škoda, že ve filmu není víc. A furt mám slabost pro Jeremyho Ironse v roli Alfreda. Navíc nevím jak je to možné, ale to CGI ve filmu tak zásadně neruší. Celkově je to ve finále snesitelná věc, jde ale jen o dostatečně slepený bordel, který ovšem skutečně není vyloženým komiksovým dnem. Jen to prostě je víceméně zábavný a řemeslně slušný blockbuster, na zbytek DC Extended Universe se ale už kvůli tomu, že jde skutečně pouze o slušně zvládnutý slepenec nechytá. A Whedonovy přídavky většinou nemají ten správný efekt.....
M3lios
M3lios
9 140 bodů
0
Pardon splietol som sa ,dá sa natočiť ešte horší film ako Batman VS Superman. Môžete niekto povedať DC nech sa nehrá na MARVEL? DC filmy boli odjakživa depresívne a temné! V ako Vendetta ,Burtonov Batman ,Temný Rytier...To sú skvelé filmy od DC ,ale toto? Katastrofa nad katastrofou! Pokiaľ si myslíte že preháňam tak tu je môj argument: prečo Batman VKUSE žartuje keď je odjakživa vážnou postavou? A vážne nechápem ,prečo ten film stál 250 mil. dolárov! Viete aký film stál rovnako? Star Wars Epizóda 7: Sila sa Prebúdza - a tam bolo v každej scene vidieť ,kam peniaze išli! Už v živote nepôjdem do kina na DC film ,pretože v túto chvíľu pre mňa DC umrel! Dal som vám 5 šancí! BOLO VÁM TO MÁLO!?
9 025 bodů
6
Tak jsem si řekl, že když už je tu ten Snyder's Cut, tak doplním vzdělání. A rozhodně to není takový průser, jak jsem myslel (ale to bylo dáno nízkým očekáváním). Justice League nezapře svou inspiraci a v jistých ohledech jde vlastně o slabší kopírku prvních Avengers. Nutno ale říct, že ne vůbec špatnou a kdybych se vyhnul srovnání, tak tu máme poměrně slušný blockbuster, který má velmi dobré tempo. Trochu zamrzí absence výraznějšího soundtracku, který v jistých momentech chybí a někdy lepší scénografii (scéna se Supermanem je vyloženě chudá na prostředí). A scénář, ač je pro účel funkční, by někde potřeboval učesat od těch kýčovitých hlášek, za které mi bylo za herce trapně. Jinak JL funguje ač nečekaně dobře a jako oddechová popkornovka to splní svůj účel, protože je to rychlé, docela zábavné a barevné (i když v závěru bohužel moc).
8 589 bodů
0
meme dobrej
p.a.douch
p.a.douch
8 350 bodů
5
Do kina se chodím bavit, a to tenhle snímek splňuje. Bavil jsem se. Možná by to dopadlo hůř, kdyby to nepřevzal Whedon. Snyderův přístup mě nebaví. V Lize spravedlnosti bych ještě pár scén vynechal, ale nešť. Celkově mě zkrátka film bavil. Spolek hrdinů je ucházející, jejich představitelé to v klidu zvládli. Hudba mi taky nevadila, triky v pohodě. Pravda na záporákovi si mohli dát víc záležet, takže snad příště. Jinak je třeba čekat až na konec titulků.
Editace 2.12.2023: Tak po znovu zhlédnutí snižuji na 5 a jsem zvědav co Snyder vyvede teď u Netflixu. Zatím co jsem od něj viděl tak vše slabý průměr.
  • Miller, Irons
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
6
Dítě dvou otců, na kterém se docela výrazně odráží to, jak se oba snažili přiblížit vzoru toho druhého (Snyder měl za úkol točit odlehčeně po vzoru Whedona a Whedon po převzetí otěží chtěl držet styl Snydera). Výsledkem není zdaleka tak velký kočkopes, jak by se nabízelo, ale film bez výraznějšího rukopisu, v němž jen občas prolétne jiskra obou autorů (v dobrém i ve zlém). Jednoznačně nelze Lize spravedlnosti upřít slušné tempo, současně ale zoufale postrádá momenty hodné zapamatování. Zklamáním je také úvod, v němž se (už potřetí!) představuje v akci Wonder Woman, zatímco "medailonky" nováčků po hříchu absentují. Hudba, jediná věc, kterou DC Marvel válcoval, se vzdala výraznějších motivů a začala (stejně jako Marvelovky) jet necharakteristický a nerušivý podtext. Chyba, VELKÁ chyba. Emoce nejsou z nejblbějších, ale pořád je to víc chtěné než funkční. A vzhledem k obřímu rozpočtu bych rozhodně čekal méně zrůdné digitální zamaskování knírku Henryho Cavilla. Ale aby bylo jasno - ano, je to lepší a zábavnější než Batman v Superman a alespoň tu zápletka celkem dává smysl (v rámci možností). Jen se tým potřebuje líp sladit. Příští Liga spravedlnosti už by mohla být fakt dobrá.