84%

Komentáře a recenze 67

tomlery
tomlery
2 141 bodů
10
Hrozné na animovaných filmech je, že sedím v kině ve svých 20 letech mezi stovkou dětí. Ještě horší je, že nedoprovázím žádné dítě. Ano! Animované filmy vážně miluji! Nedokážu si představit, že by tato pohádka byla zfilmována. Jak vycvičit draka mě vážně baví a člověk se může pořádně uvolní a také se zasmát. Navíc, když hlavní hrdina se rozhodne s draky nebojovat, ale být jejich parťákem!
Jonák
Jonák
1 683 bodů
8
8/10 mi přijde tak akorát. Popravdě mě film neoslovil tak, jako např. jiné animáky studia DreamWorks... A to asi především tím dějem, který mě zkrátka nijak extra nebral. Animace nicméně velmi povedená, nadčasová, ale ten příběh už podle mě trochu pokulhává. Rozhodně ale nadprůměrný animovaný snímek!
  • Skvělá animace
  • Příběh mě zase tak extra neoslovil
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Jednu dobu chtělo každé dítě domů draka a já jsem tehdy nebyl výjimkou. Jak vycvičit draka je animák mého dětství, který byl, je a bude jedním z mých nejoblíbenějších animovaných snímků vůbec.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
10
Dračí design k tomu ještě dokonce jejich animace která je ta nejlepší od studia DreamWorks kterou jsem kdy mohl vidět, ovšem druhá nejlepší animace od DreamWorks je Kung Fu Panda, jsem rád že DreamWorks pochopil že není zrovna nejlepší dávat do filmu samé vtipy jinak u postav nebudete mít nějakou hloubku ale tady DreamWorks opravdu překvapil a poučil se, jedná se o další film z mnoha detailů které jsou ty nejlepší od studia DreamWorks, postavy jsou taky jedinečné v hloubce, což se moc nestává, protože v tomhle bývá obvykle nejlepší Pixar ale i jiná studia umí překvapit, tím dalším nejlepším je hudba která naprosto sedí k prostředí tak i k určitým momentů a to hlavně u dvou postav a to je u Škyťáka a Bezzubky, jinak hodnotím: Animace 9/10 Postavy 10/10 Příběh 10/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐⭐ 10/10
michaela159
michaela159
1 045 bodů
7.5
Vtipný animák, pěkný děj.
Pavliss
Pavliss
897 bodů
8
Scénář: Will Davies, Dean DeBlois, Chris Sanders, | Režie: Dean DeBlois, Chris Sander, | Hlavní role: Jay Baruchel, America Ferrera, | Produkce: Bonnie Arnold, | Hudba: John Powell, | Kamera: Roger Deakins, | Produkční společnost: DreamWorks Animation, | Distribuce: Paramount Pictures, | Rozpočet: 165 milionů dolarů, | Tržby: 494,9 mil. $ (celosvětově), 217,6 mil. $ (USA), | Děj: Děj se odehrává v mytickém světě vikingů, kde mladý vikinský teenager Škyťák se snaží dodržet tradice svého kmene a stát se přemožitelem draků. Vyrobí si tak kuši, kterou plánuje sestřelit svého prvního draka. Jeho plán je však devalvován, přesto to nevzdává a při jednom útoků draků to jde zkusit.
  • Animace
  • Hudba
Deusmachin
831 bodů
10
Viete... v niektorých ohľadoch mi príde Ako vycvičiť draka taký antiDreamWorks film. U väčšiny z nich bolo trendom obsadzovanie známych mien alebo občas chrapľavý humor o prdený, zadkoch atd. Aj tie najlepšie filmy ako Shrek alebo Kung Fu-Panda dodržiavali tento trend aj keď boli dokonalé vo vlastných kategóriách. Ale z Ako vycvičiť draka mám pocit ako zo starého dobrého klasického Disney filmu. Má rozsiahle emocionálne skóre. Má dokonalú väzbu medzi svojráznym Štikútom a jeho roztomilým dračím kamarátom. Nemá toľko štipľavého humoru až na štipľavé vedľajšie postavy, ktoré sú však v tomto filme omnoho znesiteľnejšie než v pokračovaniach. Už pri pohľade na lietajúce scény ten film zachytáva, ktorá nie je až tak prítomna vo väčšine DreamWorks filmov. Ani u tých najlepších. Podobnú mágiu som pocítil práve v najlepších Disney klasikách. Ale myslím že by to nikdy nemohlo pod hlavičkou Disney fungovať tak ako pod hlavičkou DreamWorks. Ty sú majstri vo zrušujúcich, napätých a úchvatných sekvenciách. Od finále Shreka 2 až po šialené súboje v Kung Fu-Pande. A s týmto filmom urobili jedny z najúžasnejších povznášajúcich lietajúcich sekvencii zo všetkých animovaných filmov vôbec! A tieto úžasne sekvencie vylepšujú už tak dobrý, tempom dobré vyrozprávaný, emocionálne bohatý (nad hľadaním týchto slov som sa sral dlho :D ) príbeh, ktorý mi zaráža dych zakaždým keď si ho pozriem znova. So tak neskutočne rád že tento film existuje. A vždycky keď budem mať náladu si tento film a aj celú trilógiu pustím. :)
katie-raijin-bosek
katie-raijin-bosek
501 bodů
10
Dlouhou dobu jsem byla přemlouvána, abych se na tenhle animák podívala, dlouho jsem odolávala. Ale jakmile jsem film viděla, litovala jsem, že jsem to odkládala. Sbližování Toothless a Hiccupa ve spojení s hudbou Hanse Zimmera mě absolutně dostala. Velmi povedený film, na který se ráda podívám znovu.
Blueknight
376 bodů
9
Jak vycvičit draka je krásná pohádka, je to krásný smyšlený svět. Má to vážně dobrý scénář, sice to moc nenavazuje na knihu ale to je jedno. Je tam krásná animace ale občas se mi zdálo že je animace moc temná.
Alienka2014
Alienka2014
364 bodů
10
Můj nejoblíbenější film. :) Jasně, je to animák, ale je tak nádherně zpracovaný!!! Dráček je dokonalý, hned bych ho chtěla doma. :D Příběh na pohádku silný, milý, hudba krásně dokresluje celkovou atmosféru...
  • nádherná animace, dráček k sežrání, poutavý příběh, skvělá hudba
  • chci ještě! :)