Indická verze populární mezinárodní soutěže Deal or No Deal, známé u nás jako Ber nebo neber, vznikla ve spolupráci s Endemol International.
Poprvé se objevila na obrazovkách Sony Entertainment Television 23. listopadu 2005 a vysílala se třikrát týdně. První série se vizuálně podobala britské verzi a hudba byla převzata z nizozemské verze. Soutěžící sami drželi kufříky. Hlavní výhra činila 10 000 000 rupií, zatímco nejnižší cenou byl původně osvěžovač dechu Chlormint, později nahrazený částkou 25 paisů, i když Chlormint zůstal ve hře po celou dobu vysílání. Moderátorem byl Madhavan, kterého po 35 epizodách nahradila Mandira Bedi.
Druhá série, spuštěná koncem ledna 2006, měla scénu téměř identickou s australskou verzí, jen s 22 kufříky. V této sérii mohl soutěžící, který držel vybraný kufřík, hádat jeho obsah. Pokud uhodl správně, vyhrál 50 000 rupií.
Po druhé sérii Mandira Bedi odešla kvůli časovému vytížení. Třetí sérii, která začala v dubnu 2006, uváděl nový moderátor, Rajeev Khandelwal, a vysílala se jednou týdně. Tato série se pyšnila novou scénou a grafikou, které se velmi podobaly americké verzi. I přes podobnost s americkou verzí neměla třetí série žádné hry, které by se přenášely, a nezobrazovala předchozí nabídky bankéře. Kufříky držely modelky, na rozdíl od prvních dvou sérií, kde je drželi soutěžící. V této sérii se moderátor Rajeev ptal soutěžícího na otázku se dvěma možnostmi odpovědi. Pokud soutěžící odpověděl správně, mohl hrát. Na konci většiny dílů třetí série Rajeev říkal: "Keep Smiling!" (Usmívejte se!). Tato verze skončila v červenci 2006, protože se věřilo, že se diváci s konceptem nedokázali ztotožnit.