81%

Komentáře a recenze 25

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Legendární záležitost a nemá cenu zde diskutovat, zda zde zafungovala nostalgie nebo ne, protože tento snimek funguje i dnes!!! Naprosto geniální spojení komedie, hororu, sci-fi, které nemá konkurenci, s nejlepšími komiky, kteří v té době byli k mání, Bill Murray je bezkonkurenční, Dan Aykord dělá ty své oblyčeje, které prostě fungují, ikdyž dnes už tolik ne, Sigourney Weaver je příjemné jí vidět jinde než ve Vetřelcích, k tomu jí to zde nesmírně slučí a předvádí zde skvělej výkon, což je ovšem nejvtipnějším elementem tohoto snímku je Rick Moranis, kterej je k smíchu i tehdy kdy nemá. K tomu skvělá práce ze strany hudby a triky na dobu vzniku také celkem nadčasové. Skvělá zábava mého dětství, u které se dokáži bavit i dnes a neomrzí.
Toren
Toren
5 165 bodů
8
7/10. Klasika, u které si s odstupem času uvědomujete, že to táhnou především skvěle napsané postavy a vynikající atmoška.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7.5
Vtipný old film, který mě vždycky pobaví a jejíž hudební doprovod je naprosto dokonalý a nezapomenutelný...
6
Je pravdou, že jsem tenhle filmek poprvé viděl celý až teď ve svých 23 letech takže k němu nemám nějaký přetrvávající vztah z dětství a je to na mém pocitu z filmu docela znát. Pro mě je to jen další neškodná blbost amerického střihu, která ve své podstatě není vůbec špatná a místama docela i vtipná ale nic světoborného se neděje. Chápu, že pro někoho tohle může být kultovní záležitost ale pro mě rozhodně ne. Nejvíc mě na tomhle filmu štve, že se celý točí hlavně kolem Billa a zbytek týmu je poněkud přehlížen což těžce rozdýchávám protože jsem měl vždycky radši Dana.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
8
Navždy klasika! Krotitelia duchov sú presný úkaz toho ako by dobrá mierne hororová komédia mala vyzerať. Musel som si to opäť pustiť a určite som neoľutoval. Stále pobaví a nadchne svojím premakaným príbehom, nadčasovými efektami a doslova úžasnou a pohlcujúcou zvučkou. Ivan Reitman bol veľmi talentovaným režisérom a podľa mňa je tento film jeden z najlepších čo kedy vytvoril. Chémia medzi hlavnými postavami tam určite je a predbieha sa tam jeden dobrý vtip za druhým. Po dlhom čase ma nostalgia zasiahla a musím povedať že som si "Ghostbusters" opäť užil naplno. HODNOTENIE: 8/10
saboter
saboter
3 564 bodů
8.5
Suprová legenda mezi kultovními filmu která vás dotane hlavně
  • humor
  • efekty
  • masky
  • výkony herců
  • občas nerealistické
Evah
Evah
2 144 bodů
7
Vůbec to nebyl špatný film. Úplně nemusím starší filmy i z toho důvodu, že dnes už jsou efekty v tomto typu filmů výrazně pokročilejší, ale zde mi to nějak výrazně nevadilo. Bylo fajn se podívat na takový kultovní film a chápu, že na tu dobu mohl mít film velký úspěch. Obsah není kdovíjak převratný, ale zpracování se povedlo.
orionn
orionn
1 289 bodů
10
Nestárnoucí klasika! Soundtrack je dokonalý, hádám, že prostě who you gonna call? Ghostbusters! má v paměti každý.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7.5
Legendární film Krotitelé duchů mám rád od dětství. Ve filmu jsou super hlášky, super duchové a neotřelý vtip. Jde o jeden z filmů na který se rád kdykoli podívám ale nové diváky dle mých zkušenností dnes už nezaujme. Jde ale o klasiku takže rozhodně doporučuji.
Enon
Enon
1 096 bodů
4
Vůbec mě to nebavilo. Z dnešního pohledu je to jednoduše nezajímavé a hloupé. V té době možná vtipná záležitost se solidním postavami a efekty ale pro nás po roku 2000 je to prostě špatný, snad nejsem sám.