Blu-ray: Underworld: Probuzení 3D fanoušky série potěší (recenze)

blu-ray-underworld-probuzeni-3d-recenze
FILM - 60%
Lidé konečně odhalili existenci upírů a lykanů a rozhodli se s nimi udělat krátký proces. Selena (Kate Beckinsale) byla dána pro svou výjimečnost do mrazáku a stejně tak její milý a dcera, o jejíž existenci neměla tušení. Série událostí vede k Selenině osvobození a protože jde o ryzí bojovnici, rozhodne se lidské nadvládě postavit čelem, pobýt všechny nepřátele, zachránit dceru a ideálně v tom všem zmatku najít milovaného Michaela.
Čtvrtý díl populární goticko-fetišistické akční série o upírce v upnutém černém kostýmku si získal fanoušky nikoli pro příběh či romantickou linku, ale pro styl. Ten je ve čtyřce vyhrocen na maximum, díky čemuž může naplno vyniknout ikoničnost hlavní hrdinky i její přednosti v akčních sekvencích. A daří se to prodat natolik dokonale, že bych se nebál Backinsale označit za plnohodnotnou konkurentku Angeliny Jolie v jinak ryze pánském klubu.
Underworld: Probuzení není o moc chytřejší, než jeho předchůdci. Upozadil ale všeobecně nefunkční romantickou linii, zmenšil počet skřípajících dialogů, přitlačil na akci a filmu to jen prospělo. Lehký odpočinkový nadprůměr.
OBRAZ - 90%
Bitrate u videa ke čtvrtému Underworldu je velmi stabilní a film se díky tomu vyvaruje jakýchkoli viditelným kazů, nemá sebemenší problém s ostrostí či věrným podáním barev (černá vypadá velmi dobře, což je v případě tohoto filmu klíčová věc). 3D není nijak extra výrazné, ale to lze jen těžko vyčítat výrobcům Blu-ray disku – ono nebylo 2x zázračné ani v kině.
ZVUK - 60%
Na to, že se dobrá polovina filmu odehrává ve výbušené akci, se disk příliš nevytáhl. Nelze mu upřít dynamiku, ale v mnoha scénách zoufale chybí detaily. Škoda, že se na český disk nevešla díky nejrůznějším jazykovým mutacím osmikanálová anglická stopa, kterou v zahraničí vynášejí do nebes.

BONUSY - 60%
Underworldu: Probuzení se v našich končinách dostalo velmi pěkné steelbookové edice s přiměřenou porcí bonusových materiálů. Nechybí nadšený komentář pánů režisérů, úsměvné zkažené záběry, previzualizace scén ve 3D, série informačně hutných dokumentů a hudební video. Bonusy rozhodně dokáží na nějakou dobu zabavit, bohužel jsou všechny prosty české podpory. Kdo chce zjistit o natáčení "něco víc", ten si každopádně na své přijde.
blu-ray-underworld-probuzeni-3d-recenze-1
blu-ray-underworld-probuzeni-3d-recenze-2
CELEK - 70%