Fenomén léta se vrátí. Největší hit v dějinách Netflixu bude po neskutečné jízdě pokračovat
K-pop: Lovkyně démonů | Netflix
Fantaskní akční muzikál od režisérů Chrise Appelhanse a Maggie Kang dosud nejpádněji deklamuje východní a dávno nejen hudební fenomén, před nímž momentálně není v bezpečí snad žádná rodinná domácnost s internetovým připojením. K-pop poslouchají žáci základních škol, teenageři, vysokoškoláci i mnozí třicátníci, a jak vidno, filmové kabáty jsou tomuto kulturnímu artiklu šité na míru. Lovkyně démonů nejenže trhá rekordy sledovanosti, ale čtyři skladby z filmu v čele se šlágrem Golden boří zahraniční hitparády.
Snímek měl na Netflixu premiéru před dvěma měsíci a zájem o něj přes prázdniny nepolevuje. Streamovací král tedy v předposledním srpnovém víkendu odměnil mládež limitovanou distribucí filmu do amerických kin, kde rodiny utratily kolem dvaceti milionů dolarů – víc než za kterýkoli jiný řádně vysílaný titul. Šlo přitom o upravenou verzi, která publikum ponouká k doprovodnému zpěvu – ta se nyní ustálila v desítce nejžádanějších filmů také na Netflixu. Počet zhlédnutí ještě o víkendu činil 210 milionů a bylo zřejmé, že čtyřleté prvenství špionážnímu Red Notice dlouho nevydrží. Lovkyně démonů si zlato uzmuly už po pár dnech, během nichž přibylo dalších 26 milionů přehrání, a zatím si lze jen představovat, co způsobí blížící se otevření školních budov a šířící se dětská doporučení.
Takový scénář nás pravděpodobně čeká několik příštích prázdnin a minimálně ještě jednou ho spustí Lovkyně démonů, které už v Sony Pictures Animation dle magazínu The Hollywood Reporter dostávají sequel. Studio zodpovědné za fantastické animované Spider-Many svému řemeslu rozumí a mládeži jde na ruku také frenetickým vizuálem a střelhbitým vyprávěním, které osloví i diváky se sebevětší poruchou pozornosti.
K-pop: Lovkyně démonů: trailer | Netflix
Publikum si dívčí kapelu HUNTR/X zamilovalo a respekt vyjadřují také kritici, kteří na Rotten Tomatoes hodnotí kladně z 97 %. Počet pokračování se tak pravděpodobně nezasekne na jediném a Netflix zase jednou vytyčuje nový směr, kterým se bezesporu vydají i předplatitelů chtiví konkurenti. Co si o tomto fenoménu myslíte vy? Ať už čistě osobně, nebo třeba z pozice rodiče?