Strážci Galaxie 2: Star-Lordovým otcem bude planeta, Stallone na palubě

Elizabeth Debicki
Gunn všechny překvapil oznámením, že jím bude Ego, žijící planeta (ano planeta). A za postavou bude stát Kurt Russell. Ego se vkomiksech objevuje primárně jako planeta, nicméně Gunn fanoušky ubezpečil, že si Ego vytvoří lidskou podobu, vše ovšem bude vysvětleno až v samotném filmu.
Větší úlohy by se mělo dostat Yonduovi (Michael Rooker), který je také v podstatě Star-Lordovým nevlastním otcem. Sice jej unesl a zneužíval pro různé úkoly, ale vychoval ho a ve filmu se Peter Quill bude muset rozhodnout mezi modrým zloduchem a planetou. Těžké rozhodování.
Mimo jiné byla oficiálně potvrzena postava Ayesha alias Her, kterou ztvární Elizabeth Debicki. Ta je v komiksech spjata s Adamem Warlockem, mocným nadčlověkem procházejícím svou vlastní evolucí, který by se mohl objevit v cameu.
Elizabeth Debicki
Dále se definitivně potvrdila účast Sylvestera Stalloneho, když se objevil v prvním teaseru spolu s Yondu. Zatím ovšem nevíme, jakou roli ztvární.
Pokud jste se těšili, že Marvel zveřejní teaser a klipy na internet, pak budete nejspíš zklamaní. Nic takového se neplánuje, nicméně ředitel studia Marvel potvrdil, že se první upoutávky dočkáme s premiérou příštího filmu z komiksového univerza, jímž je Doctor StrangeBenedictem Cumberbatchem v hlavní roli, který dorazí do českých kin 3. Listopadu.
Strážci Galaxie 2 vtrhnou do českých kinosálů 4. května 2017.
V rytmu zbrusu nových Nejlepších hitů #2 pokračují ve filmu od studia Marvel Strážci Galaxie 2 dobrodružství party superhrdinů, kteří se vydávají až na samé hranice kosmu. Strážci se musí naučit držet pohromadě a odhalit tajemství rodičů Petera Quilla (Chris Pratt). Staří nepřátelé se stávají spojenci a na pomoc našim super-hrdinům přicházejí i další oblíbené postavy z rozpínajícího se filmového vesmíru studia Marvel.