?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michèle Bokanowski: Filmy a seriály

  • Fugue
    Fugue (1999)
    Film
    Vizuální umělecké dílo, které si z hudby vypůjčuje principy fugy, přičemž hlavním tématem je náhlý útěk muže do jeho hotelového pokoje. Tam sní.
    Žánry:Animovaný
    70%
    Vizuální umělecké dílo, které si z hudby vypůjčuje principy fugy, přičemž hlavním tématem je náhlý útěk muže do jeho hotelového pokoje. Tam sní.
    Žánry:Animovaný
    1
  • Battements solaires
    Battements solaires (2008)
    FilmRole: #2
    Kráčet vstříc ohni. V neustálém proudu světla nás lidé, krajiny a předměty vedou do tajemných končin. Dílo francouzského filmaře Patricka Bokanowského je těžké zařadit – a právě proto je tak bohaté. Společně se svou ženou Michèle, jejíž skladby musique concrète tvoří základ zvukového designu, nabízí Bokanowski prodloužený, hutný a vizuálně niterný zážitek, jaký je dnes v kině vzácný. Obtížně definovatelná a umístitelná, její zvláštnost je zcela jedinečná.
    Žánry:Animovaný
    69%
    Kráčet vstříc ohni. V neustálém proudu světla nás lidé, krajiny a předměty vedou do tajemných končin. Dílo francouzského filmaře Patricka Bokanowského je těžké zařadit – a právě proto je tak bohaté. Společně se svou ženou Michèle, jejíž skladby musique concrète tvoří základ zvukového designu, nabízí Bokanowski prodloužený, hutný a vizuálně niterný zážitek, jaký je dnes v kině vzácný. Obtížně definovatelná a umístitelná, její zvláštnost je zcela jedinečná.
    Žánry:Animovaný
    2
  • Femme qui se poudre, La
    Femme qui se poudre, La (1972)
    Film
    68%
    3
  • L'ange
    L'ange (1982)
    Film
    68%
    4
  • Au bord du lac
    Au bord du lac (1994)
    Film
    Bokanowski se vrací ke komplexní – a mysl ohýbající – optické soustavě dírkových komor, zrcadel, hranolů a refrakčních substrátů svého dřívějšího filmu *La Plage*, aby vytvořil rozmarný a hravý film *Au bord du lac* (Na břehu jezera). Film se skládá z všedních, každodenních scén rekreace a odpočinku v idylickém, slunném dni v parku s výhledem na jezero – veslování na lodi, hraní volejbalu, jízda na kolečkových bruslích, jízda na kole, čtení novin, opalování, jízda na koni nebo procházka po promenádě – snímaných optickým zkreslením, aby se vytvořily roztříštěné a zauzlené obrazy, které připomínají zdobené, gotické pohádkové ilustrace nebo se zdají přecházet v morfující, geometrické vzory plynulého pohybu. Bokanowski, evokující živé barvy a sluncem zalitou paletu osvěženého Vincenta van Gogha v Arles, proměňuje všední věci v nekonečně fascinující dynamický kaleidoskop textur měnících tvar a samoobnovujících se objektů organického, abstraktního umění.
    65%
    Bokanowski se vrací ke komplexní – a mysl ohýbající – optické soustavě dírkových komor, zrcadel, hranolů a refrakčních substrátů svého dřívějšího filmu *La Plage*, aby vytvořil rozmarný a hravý film *Au bord du lac* (Na břehu jezera). Film se skládá z všedních, každodenních scén rekreace a odpočinku v idylickém, slunném dni v parku s výhledem na jezero – veslování na lodi, hraní volejbalu, jízda na kolečkových bruslích, jízda na kole, čtení novin, opalování, jízda na koni nebo procházka po promenádě – snímaných optickým zkreslením, aby se vytvořily roztříštěné a zauzlené obrazy, které připomínají zdobené, gotické pohádkové ilustrace nebo se zdají přecházet v morfující, geometrické vzory plynulého pohybu. Bokanowski, evokující živé barvy a sluncem zalitou paletu osvěženého Vincenta van Gogha v Arles, proměňuje všední věci v nekonečně fascinující dynamický kaleidoskop textur měnících tvar a samoobnovujících se objektů organického, abstraktního umění.
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.