?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Helen Wellington-Lloyd: Filmy a seriály

  • Jubilee
    Jubilee (1978)
    FilmRole: Lady in Waiting
    Kultovní snímek enfanta terrible ostrovní kinematografie Dereka Jarmana Jubilee, který svého času vyvolal při svém uvedení na slovutném filmovém festivalu v Cannes bouřlivé reakce, je umělcovým pokusem zachytit ducha a étos punkové revoluce. Jarman ve svém filmu nechává putovat anglickou královnu zlatého věku Alžbětu I. v čase a přenáší ji do dystopické vize post-thatcherovské Británie, zmítané pouliční anarchií a ovládané mediálními magnáty a zdivočelou policií. Epizodicky vystavěné dílo se soustředí na groteskní výjevy ze života punkerské party, již ovládá Alžbětino alter ego, sadistka Bod. Podobně jako punkové hnutí Jarman při traktování radikálních myšlenek sází na estetiku šoku, ošklivosti a sarkastického šklebu a ve svých výpadech nešetří žádný z pilířů britské společnosti. Kritiky nakonec není ušetřen ani samotný punk, jehož očistná energie se dle názoru mnohých až příliš brzy rozmělnila v nihilismu či komerci hudebního průmyslu. Ve filmu, plném syrové punkové hudby, zároveň vystupuje či se alespoň mihne celá řada známých postav tehdejší punkové scény: Jordan, Toyah Wilcox, Adam Ant, Wayne County, Siouxsie Sioux nebo členky kapely The Slits. Little Nell a Richard O’Brien zase představují spojnici s jiným transgresivním filmovým počinem, proslulým Rocky Horror Picture Show (1975). Sluší se dodat, že ne všichni punkeři byli s Jarmanovým filmem spokojení a k těm, kdo se proti němu hlasitě ohradili, patřila například módní návrhářka Vivienne Westwood. (Česká televize)
    60%
    Kultovní snímek enfanta terrible ostrovní kinematografie Dereka Jarmana Jubilee, který svého času vyvolal při svém uvedení na slovutném filmovém festivalu v Cannes bouřlivé reakce, je umělcovým pokusem zachytit ducha a étos punkové revoluce. Jarman ve svém filmu nechává putovat anglickou královnu zlatého věku Alžbětu I. v čase a přenáší ji do dystopické vize post-thatcherovské Británie, zmítané pouliční anarchií a ovládané mediálními magnáty a zdivočelou policií. Epizodicky vystavěné dílo se soustředí na groteskní výjevy ze života punkerské party, již ovládá Alžbětino alter ego, sadistka Bod. Podobně jako punkové hnutí Jarman při traktování radikálních myšlenek sází na estetiku šoku, ošklivosti a sarkastického šklebu a ve svých výpadech nešetří žádný z pilířů britské společnosti. Kritiky nakonec není ušetřen ani samotný punk, jehož očistná energie se dle názoru mnohých až příliš brzy rozmělnila v nihilismu či komerci hudebního průmyslu. Ve filmu, plném syrové punkové hudby, zároveň vystupuje či se alespoň mihne celá řada známých postav tehdejší punkové scény: Jordan, Toyah Wilcox, Adam Ant, Wayne County, Siouxsie Sioux nebo členky kapely The Slits. Little Nell a Richard O’Brien zase představují spojnici s jiným transgresivním filmovým počinem, proslulým Rocky Horror Picture Show (1975). Sluší se dodat, že ne všichni punkeři byli s Jarmanovým filmem spokojení a k těm, kdo se proti němu hlasitě ohradili, patřila například módní návrhářka Vivienne Westwood. (Česká televize)
    1
  • Tempest, The
    Tempest, The (1979)
    FilmRole: A Spirit
    Ctnost a šlechetnost jsou víc než msta... Příběh o lásce a nenávisti, o mstě a odpuštění, vypráví o ztroskotavších na pustém ostrově, na němž žije ve vyhnanství vévoda Prospero s dcerou Mirandou a svým služebníkem Kalibánem, synem čarodějnice Sykorax. Byl to Prospero, kdo magií přivolal bouři, protože se chce pomstít uchvatiteli svého milánského vévodství, jímž je jeho vlastní bratr Antonio, a neapolskému králi Alonsovi, který Antoniovi pomohl. Oba muži nyní bloudí po pustém pobřeží, zatímco po setkání Alonsova syna Ferdinanda s Mirandou vstupuje do příběhu láska… Bouře je poslední velkou hrou Williama Shakespeara a je pokládána za jeho tvůrčí testament. Jsou v ní obsažena všechna základní témata jeho her a postava Prospera bývá vykládána jako dramatikovo alter ego. Derek Jarman připravoval adaptaci Bouře několik let a přepracoval text tak, aby jeho verze nebyla přímočarou adaptací hry.
    Žánry:Drama
    59%
    Ctnost a šlechetnost jsou víc než msta... Příběh o lásce a nenávisti, o mstě a odpuštění, vypráví o ztroskotavších na pustém ostrově, na němž žije ve vyhnanství vévoda Prospero s dcerou Mirandou a svým služebníkem Kalibánem, synem čarodějnice Sykorax. Byl to Prospero, kdo magií přivolal bouři, protože se chce pomstít uchvatiteli svého milánského vévodství, jímž je jeho vlastní bratr Antonio, a neapolskému králi Alonsovi, který Antoniovi pomohl. Oba muži nyní bloudí po pustém pobřeží, zatímco po setkání Alonsova syna Ferdinanda s Mirandou vstupuje do příběhu láska… Bouře je poslední velkou hrou Williama Shakespeara a je pokládána za jeho tvůrčí testament. Jsou v ní obsažena všechna základní témata jeho her a postava Prospera bývá vykládána jako dramatikovo alter ego. Derek Jarman připravoval adaptaci Bouře několik let a přepracoval text tak, aby jeho verze nebyla přímočarou adaptací hry.
    Žánry:Drama
    2

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.