Virginia Anna Adelaide Weidler, narozená 21. března 1927 v Eagle Rock v Los Angeles, Kalifornie, byla americká dětská herečka, která se proslavila ve 30. a 40. letech 20. století svými výraznými filmovými rolemi.
Rodinné zázemí a začátky kariéry
Virginia byla nejmladší ze šesti dětí německých přistěhovalců - architekta Alfreda Weidlera a bývalé wagnerovské operní pěvkyně Margarete Radon (rozené Meyer). Byla druhým dítětem rodiny narozeným ve Spojených státech po jejich emigraci z Německa v roce 1923. Virginia Anna Adeleid Weidler byla populární dětskou herečkou v hollywoodských filmech během 30. a 40. let. Narodila se v oblasti Eagle Rock v Los Angeles, Kalifornie, jako nejmladší ze šesti dětí německých rodičů, Alfreda Weidlera, architekta, a Margaret Weidler (rozené Margarete Therese Louise Radon), bývalé operní pěvkyně. Svou filmovou kariéru zahájila v roce 1931, kdy se objevila v malé roli ve filmu Surrender s Warnerem Baxterem. V roce 1931 získala svou první malou filmovou roli ve filmu Surrender s Warnerem Baxterem a nastartovala tak svou kariéru. Svůj první filmový výstup učinila v roce 1931. Zajímavostí je, že téměř debutovala již ve třech letech ve filmu Moby Dick (1930) s Johnem Barrymorem, ale byla nahrazena, když odmítla sundat si šaty v jedné scéně. Virginia téměř debutovala ve věku 3 let ve filmu Johna Barrymora Moby Dick (1930), ale byla nahrazena. Podle studiových historek Ginny (jak jí říkali rodina a přátelé) odmítla sundat si šaty ve scéně, která to vyžadovala, a byla proto nahrazena.
Vzestup filmové kariéry
První výraznější role přišla v roce 1934, kdy sedmiletá Virginia ztvárnila postavu Europeny ve filmu Mrs. Wiggs of the Cabbage Patch. Její první kreditovanou rolí byla Europena ve filmu Mrs. Wiggs of the Cabbage Patch (1934), kterou získala v sedmi letech poté, co byla spatřena ve hře Autumn Crocus. Virginia udělala na publikum velký dojem jako malá dívka, která by "zadržela dech, dokud nezčerná v obličeji", aby prosadila svou vůli. Poté byla obsazena do filmů Laddie a Freckles (oba 1935), kde ztvárnila venkovské divoženky. Průměrně vypadající mladá dívka byla vhodně obsazena jako venkovský typ divoženky ve filmech Laddie (1935) a Freckles (1935), přičemž druhý jmenovaný film jí umožnil předvést přesnou parodii na Shirley Temple. Svou první hlavní roli získala ve filmu Girl of the Ozarks (1936). Svou první hlavní roli získala ve filmu Girl of the Ozarks (1936) a ukázala, že se dokáže snadno prosadit.
Vrchol kariéry v MGM
Po nepříliš úspěšném angažmá v Paramountu, kde se ji studio snažilo vypromovat jako konkurenci Jane Withers, podepsala v roce 1938 smlouvu se studiem Metro-Goldwyn-Mayer, kde její kariéra skutečně rozkvetla. Po nepůsobivém angažmá v Paramountu, který se ji snažil vypěstovat jako rivalku Jane Withers z Foxu, byla konečně přijata do MGM a její filmová kariéra rozkvetla. Když Paramount neprodloužil její smlouvu, byla v roce 1938 podepsána společností Metro-Goldwyn-Mayer. Jejím prvním filmem pro MGM byl snímek s jejich hlavní mužskou hvězdou Mickeym Rooneym Love Is a Headache (1938). Film byl úspěšný a Weidler byla později obsazena do větších rolí. Ukázala se jako přirozená mladá komediální herečka a mistrně kradla scény ve filmech jako Out West with the Hardys (1938) a Too Hot to Handle (1938). Při společném účinkování s Mickeym Rooneym ve filmu Love Is a Headache (1938) se ukázala jako přirozená mladá komediální herečka a mistrně kradla scény v takových filmech jako Out West with the Hardys (1938) (opět s Rooneym) a Too Hot to Handle (1938).
Virginia excelovala i v dramatických rolích, například ve filmech The Lone Wolf Spy Hunt a Bad Little Angel (oba 1939). Malá Virginia mohla také zazářit v dramatických rolích, jak to udělala ve filmech The Lone Wolf Spy Hunt (1939) a Bad Little Angel (1939), ale nikdy nebyla dobrou volbou pro sentimentální role, jak se ukázalo, když hrála fňukající dceru Normy Shearer ve filmu The Women (1939). V roce 1939 se objevila v ceněném filmu The Women, kde ztvárnila dceru postavy Normy Shearer. Byla součástí ryze ženského obsazení filmu The Women (1939) jako dcera postavy Normy Shearer.
Vrcholu své kariéry dosáhla ve dvou klasických filmech MGM z roku 1940: Young Tom Edison, kde hrála kreativní sestru postavy Mickeyho Rooneyho, a The Philadelphia Story, kde ztvárnila duchaplnou mladší sestru Tracy Lord (Katharine Hepburn). Virginiiným forte bylo poskytování komediální úlevy a svého mladého vrcholu dosáhla se dvěma klasickými filmy MGM: Young Tom Edison (1940), jako Rooneyho kreativní sestra, a The Philadelphia Story (1940), jako duchaplná mladší sestra Katharine Hepburn. Jejím dalším velkým úspěchem byl The Philadelphia Story (1940), ve kterém hrála Dinah Lord, duchaplnou mladší sestru Tracy Lord (Katharine Hepburn) a předvedla píseň "Lydia the Tattooed Lady". Její interpretace písně "Lydia the Tattooed Lady" u klavíru ve filmu The Philadelphia Story se stala jedním z mnoha nezapomenutelných momentů tohoto klasického snímku. Její ironická interpretace písně "Lydia the Tattooed Lady" u klavíru byla jen jedním z mnoha nezapomenutelných vrcholů tohoto klasického filmu. V tomto filmu dokázala držet krok s takovými hvězdami jako byli Katharine Hepburn, Cary Grant a James Stewart. Ve filmu The Philadelphia Story (1940) hrála po boku takových hvězd jako Katharine Hepburn, Cary Grant a James Stewart, kde nejen držela krok, ale byla oceňována za to, že ukradla nejednu scénu.
Konec kariéry a osobní život
Kariéra mladé herečky začala upadat, když teenagerská Shirley Temple podepsala smlouvu s MGM, což odsunulo Virginii zpět do druhořadých rolí. Kariéra mladé herečky začala upadat, když teenagerská Shirley Temple podepsala smlouvu s MGM, což náhle odsunulo "obyčejnou" Virginii zpět do druhořadého postavení. Po nepříliš úspěšném přijetí filmů Born to Sing (1942), The Youngest Profession (1943) a Best Foot Forward (1943) opustila Virginia ve věku 16 let filmový průmysl. Po spíše zklamávajícím přijetí filmů Born to Sing (1942), The Youngest Profession (1943) a Best Foot Forward (1943) opustila neohrabaná teenagerka filmy a obrátila se k varieté jako zpěvačka a tanečnice, využívajíc svůj plný talent jako imitátorka. Její filmová kariéra skončila filmem Best Foot Forward z roku 1943. Při odchodu z filmového plátna ve věku 16 let se objevila ve více než 40 filmech a hrála s některými z největších hvězd té doby, včetně Clarka Gablea a Myrny Loy ve filmu Too Hot to Handle, Bette Davis ve filmu All This and Heaven Too a Judy Garland ve filmu Babes on Broadway.
V roce 1944 vystupovala jako zpěvačka v nočním klubu Mocambo v Hollywoodu a následující rok debutovala na Broadwayi ve hře The Rich Full Life, která se však hrála jen měsíc. Svůj legitimní divadelní debut měla ve hře "The Rich Full Life" v divadle John Golden Theatre v roce 1945, ale představení skončilo během měsíce. V roce 1944 vystupovala jako zpěvačka v nočním klubu Mocambo v Hollywoodu a následující rok debutovala na Broadwayi ve hře "The Full Rich Life". Její poslední filmové vystoupení přišlo v roce 1945, kdy se objevila v propagačním krátkém filmu Peeks at Hollywood s Jane Withers. Její poslední filmový úklon přišel v roce 1945, kdy se objevila v propagačním krátkém filmu s Jane Withers, "Peeks at Hollywood". Virginia se objevila před kamerou už jen jednou - v krátkém filmu z roku 1945 s její přítelkyní Jane Withers nazvaném Peeks at Hollywood.
Dne 27. března 1947, ve věku 20 let, se Virginia provdala za námořního důstojníka Lionela Krisela, s nímž měla dva syny. Brzy poté Virginia odešla ze showbyznysu, vdala se a měla dvě děti. Měli dva syny. Kriselova kariéra v americkém námořnictvu začala během druhé světové války; strávil dva roky v Koreji na počátku 50. let a - se svou ženou a dětmi - byl nějakou dobu umístěn na Kubě koncem 50. let. Po svém odchodu do důchodu Weidler neposkytla po zbytek svého života žádné rozhovory. Po odchodu z Hollywoodu se Virginia stáhla do soukromí a odmítala poskytovat rozhovory nebo sledovat své staré filmy. Když byla dotázána na svou kariéru v pozdějších letech, její manžel Lionel Krisel řekl, že Virginia "by vždy změnila téma co nejrychleji, aniž by byla nezdvořilá. Nikdy nesledovala své staré filmy ani neodpovídala na žádosti o rozhovory. Ačkoli nikdy nebyla někým, kdo by kritizoval, myslím, že naši chlapci získali dojem, že jejich matka si o filmovém průmyslu příliš nemyslela".
Virginia Weidler zemřela 1. července 1968 ve svém domě v Los Angeles ve věku pouhých 41 let na srdeční infarkt. Byla provdána za Krisela až do své smrti ve věku 41 let ve svém domě v Los Angeles 1. července 1968. Mnoho let trpěla srdeční chorobou a zemřela na srdeční infarkt. V roce 2012 byla na její počest založena Společnost pro připomínku Virginie Weidler (Virginia Weidler Remembrance Society), která uctívá její život a kariéru. V roce 2012 byla založena Společnost pro připomínku Virginie Weidler, která má uctít její život a kariéru. V roce 2017, u příležitosti toho, co by bylo její 90. narozeniny, vyhlásila městská rada Los Angeles 21. březen Dnem oslavy Virginie Weidler, čímž uznala její hvězdnou kariéru, patriotismus a oddanost rodině, přátelům a kolegům. Koncem roku 2016 vyhlásila městská rada Los Angeles 21. březen 2017, což by byly Virginiiny 90. narozeniny, Dnem oslavy Virginie Weidler. Ve svém prohlášení rada uznala její hvězdnou kariéru, patriotismus a oddanost rodině, přátelům a kolegům. Rada uzavřela slovy: "Virginia Weidler je uznávána za své kariérní úspěchy i za své příspěvky své zemi, svému městu a všem, kteří ji znali...".