Huntley S. Ritter, narozen 20. ledna 1977 v Atlantě, Georgia, USA, je americký herec, producent a podnikatel. Svou hereckou kariéru zahájil koncem 90. let, kdy se objevil v televizním seriálu Redemption High (1999) a následně ve filmu Voodoo Academy (2000).
Herecká kariéra
Průlomovou rolí v Ritterově kariéře byla postava homosexuálního cheerleadera Lese v kultovním teenagerském filmu Bring It On (2000) po boku Kirsten Dunst a Gabrielle Union. Film byl oceňován mimo jiné za své pokrokové zobrazení gay postavy, která je sebevědomá ve své sexualitě. Role v Bring It On byla jednou z jeho prvních hereckých příležitostí, která následovala po účinkování v seriálu Redemption High a nízkorozpočtovém snímku Voodoo Academy. Po úspěchu filmu Bring It On následovaly další role v hollywoodských produkcích, včetně role ženicha v romantické komedii The Wedding Planner (2001) s Jennifer Lopez.
Ritter pokračoval v herecké kariéře během celých raných 2000. let, kdy se objevil v komedii L.A. D.J. (2004) s Thomasem Ianem Nicholasem, sportovním dramatu We Are Marshall (2006) s Matthewem McConaugheyem a kriminálním dramatu September Dawn (2007) s Jonem Voightem. Zahrál si také v thrilleru The Genius Club (2007) po boku Toma Sizemorea. V této době pracoval i v televizi, kde měl roli v seriálu Drive (Fox, 2006-07). Jeho poslední herecký výkon byl ve filmu The Third Nail (2009), který také napsal. V roce 2003 si zahrál vojína Andersona v krátkém dramatickém westernu Last Stand.
Podnikatelská dráha
Huntley Ritter je sériový podnikatel a osobnost v oblasti zábavy a technologií. Po zahájení kariéry jako herec pro film a televizi založil v roce 2001 svou první společnost Stafford Films s filmovou smlouvou u Paramount Pictures. Společnost se později stala poskytovatelem služeb se silným zaměřením na online strategii a technologie pro obsah. Stafford Films změnila svůj název na Stafford Multimedia v roce 2009.
V roce 2004 Ritter spoluzaložil Hatch Fest, neziskový think tank se sídlem v Bozemanu v Montaně, společně s Yarrow Kranerem, Scottem Billedeauem a Penny Ronningovou. Hatch Fest rozvíjí a podporuje růst kreativních myslí v různých odvětvích prostřednictvím mentorství, expozice a networkingu, zatímco nabízí prostředí pro myšlenkové vůdce k dobití energie. Huntley je také spoluprezidentem a hlavním kreativním ředitelem marketingové, reklamní a poradenské firmy STFRD/Stafford. Je také zakladatelem společnosti USeek, která je interaktivním řešením video reklamy pro mobilní marketing. Se svým týmem vytvořil několik velmi významných kampaní, včetně vysoce oceňované bezpečnostní kampaně Virgin America.
Je sériovým podnikatelem a marketingovým manažerem se zaměřením na média a reklamu. Za jeho vedení poskytovala společnost Stafford služby pod značkou Virgin Produced (zábavní a marketingové oddělení skupiny Virgin) od roku 2011 do roku 2016, kde Huntley působil jako prezident a řídil všechny značkové zábavní a reklamní kampaně pro globální značkové podnikání společnosti v rámci skupiny Virgin a více značkových partnerů. Vytvořil, produkoval a pomáhal uvádět na trh oceňované kampaně a strategie podporované značkami napříč téměř každým segmentem trhu na více kontinentech.