Yulian Panich: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Yulian Panich: Filmy a seriály

  • Různé osudy
    Různé osudy (1956)
    FilmRole: Fedya Morozov
    Sovětský celovečerní barevný film. - Táňa, Feďa, Stěpan a Soňa skončili společně desítiletku. Stěpan odjíždí z Leningradu do uralského závodu, když se dozví, že Táňa, kterou miluje, má ráda Feďu. Brzy za ním přijíždí Soňa, která jej dávno beznadějně miluje. Feďa a Táňa se vezmou, ale jejich manželské štěstí nemá dlouhé trvání. Táňa, toužící po slávě, si najde jiného partnera, ale ani s ním nevydrží dlouho. Pokusí se nakonec získat Stěpana, ale bezvýsledně. Stěpan, který se stal mezitím vynikajícím novátorem, konečně prohlédne, jak jej má Soňa ráda, a chce si ji vzít. Feďa překoná s pomocí přátel těžkou krizi nad ztrátou manželky a po dokončení studií odjíždí rovněž do závodu na Urale za Stěpanem a Soňou. (FILMOVÝ PŘEHLED 14 / 1957)
    Žánry:DramaRomantický
    73%
    Sovětský celovečerní barevný film. - Táňa, Feďa, Stěpan a Soňa skončili společně desítiletku. Stěpan odjíždí z Leningradu do uralského závodu, když se dozví, že Táňa, kterou miluje, má ráda Feďu. Brzy za ním přijíždí Soňa, která jej dávno beznadějně miluje. Feďa a Táňa se vezmou, ale jejich manželské štěstí nemá dlouhé trvání. Táňa, toužící po slávě, si najde jiného partnera, ale ani s ním nevydrží dlouho. Pokusí se nakonec získat Stěpana, ale bezvýsledně. Stěpan, který se stal mezitím vynikajícím novátorem, konečně prohlédne, jak jej má Soňa ráda, a chce si ji vzít. Feďa překoná s pomocí přátel těžkou krizi nad ztrátou manželky a po dokončení studií odjíždí rovněž do závodu na Urale za Stěpanem a Soňou. (FILMOVÝ PŘEHLED 14 / 1957)
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • Ostorozhno, babushka!
    Ostorozhno, babushka! (1961)
    FilmRole: Bob Kazachkova
    63%
    2
  • Pedagogická poema
    Pedagogická poema (1955)
    FilmRole: Semyen Karabanov
    Celovečerní sovětský barevný umělecký film byl natočen podle strhujícího románu zakladatele humanitní sovětské pedagogiky A. S. Makarenka, známého u nás pod názvem „Začínáme žít“. Velký pedagog-spisovatel napsal „Pedagogickou poemu“ vlastně historii pracovní kolonie pro bezprizorné, jejímž vedením byl v r. 1920 pověřen sovětskou vládou; v působivém líčení nevšedních situací ze života kolonie a ve znamenitých charakterových studiích desítek chovanců sleduje spisovatel hlavní myšlenku, kterou se při své pedagogické práci řídil a která se stala základem sovětské pedagogiky – úlohu pracovního kolektivu při vytváření a formování lidského charakteru. Filmoví zpracovatelé vybrali s poměrným úspěchem pro film právě ty nejvýraznější scény, v nichž se tato myšlenka nejjasněji odráží. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1956)
    Žánry:Drama
    61%
    Celovečerní sovětský barevný umělecký film byl natočen podle strhujícího románu zakladatele humanitní sovětské pedagogiky A. S. Makarenka, známého u nás pod názvem „Začínáme žít“. Velký pedagog-spisovatel napsal „Pedagogickou poemu“ vlastně historii pracovní kolonie pro bezprizorné, jejímž vedením byl v r. 1920 pověřen sovětskou vládou; v působivém líčení nevšedních situací ze života kolonie a ve znamenitých charakterových studiích desítek chovanců sleduje spisovatel hlavní myšlenku, kterou se při své pedagogické práci řídil a která se stala základem sovětské pedagogiky – úlohu pracovního kolektivu při vytváření a formování lidského charakteru. Filmoví zpracovatelé vybrali s poměrným úspěchem pro film právě ty nejvýraznější scény, v nichž se tato myšlenka nejjasněji odráží. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1956)
    Žánry:Drama
    3
  • Brass Target
    Brass Target (1978)
    FilmRole: Russian Officer
    Konspirační válečné drama natočil v roce 1978 britský režisér John Hough, a to podle knižní předlohy Fredericka W. Nolana nazvané The Oshawa Project a vydané v roce 1974. Mimo výstižného vykreslení poválečné paranoie Mosaznému terči vévodí skvělé herecké obsazení, které v Evropě rozehrává mistrnou šachovou partii v osidlech studené války. Stojí za zmínku, že představitel role generála, George Kennedy, skutečně za II. světové války pod Georgem S. Pattonem sloužil, a nakonec získal hodnost kapitána. Původní název filmu je jazykovou hříčkou, která odkazuje jak na mosaz (nábojnice, frčky), tak na vysokou hodnost vojenských šarží, ale též troufalý skutek, který v případě tohoto vyprávění nabývá zcela nelítostných rozměrů.
    Režie:John Hough
    60%
    Konspirační válečné drama natočil v roce 1978 britský režisér John Hough, a to podle knižní předlohy Fredericka W. Nolana nazvané The Oshawa Project a vydané v roce 1974. Mimo výstižného vykreslení poválečné paranoie Mosaznému terči vévodí skvělé herecké obsazení, které v Evropě rozehrává mistrnou šachovou partii v osidlech studené války. Stojí za zmínku, že představitel role generála, George Kennedy, skutečně za II. světové války pod Georgem S. Pattonem sloužil, a nakonec získal hodnost kapitána. Původní název filmu je jazykovou hříčkou, která odkazuje jak na mosaz (nábojnice, frčky), tak na vysokou hodnost vojenských šarží, ale též troufalý skutek, který v případě tohoto vyprávění nabývá zcela nelítostných rozměrů.
    Režie:John Hough
    4
  • Chantrapas
    Chantrapas (2011)
    Film
    Mladý gruzínský filmař Nicolas nechce nic víc než točit své filmy. Po ideologických půtkách utíká z domoviny do Francie, nicméně země umění zaslíbená mu brzy začne házet klacky pod nohy. Poslední snímek ve Francii žijícího gruzínského režiséra Otara Iosselianiho nepochybně nese autobiografické rysy. Spíše než o jednoznačnou osobní výpověď tu ovšem jde – stejně jako v jeho starších snímcích – o univerzální, meditativní, lyrické podobenství. Iosseliani se vyhýbá vysvětlování či ponoru do psychiky postav. Subtilní etudy se odehrávají v dlouhých záběrech, zakončených často nenápadnými pointami a vše směřuje k hádankovitému zamyšlení nad krajinou a lidmi, kteří v ní žijí. Jemná ironie dotváří jedinečnou náladu, obrazy tady hovoří samy za sebe.
    Žánry:Drama
    60%
    Mladý gruzínský filmař Nicolas nechce nic víc než točit své filmy. Po ideologických půtkách utíká z domoviny do Francie, nicméně země umění zaslíbená mu brzy začne házet klacky pod nohy. Poslední snímek ve Francii žijícího gruzínského režiséra Otara Iosselianiho nepochybně nese autobiografické rysy. Spíše než o jednoznačnou osobní výpověď tu ovšem jde – stejně jako v jeho starších snímcích – o univerzální, meditativní, lyrické podobenství. Iosseliani se vyhýbá vysvětlování či ponoru do psychiky postav. Subtilní etudy se odehrávají v dlouhých záběrech, zakončených často nenápadnými pointami a vše směřuje k hádankovitému zamyšlení nad krajinou a lidmi, kteří v ní žijí. Jemná ironie dotváří jedinečnou náladu, obrazy tady hovoří samy za sebe.
    Žánry:Drama
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.