?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kazuhiko Nishimura: Filmy a seriály

  • Jigoku shôjo
    Jigoku shôjo (2006)
    SeriálRole: Shibata Hajime
    73%
    1
  • 20-seiki shônen: Dai 2 shô - Saigo no kibô
    20-seiki shônen: Dai 2 shô - Saigo no kibô (2009)
    Film
    67%
    2
  • Ba la ba la ying zhi hua
    Ba la ba la ying zhi hua (2001)
    FilmRole: Shunichi Kukukawa
    Phillip (Aaron Kwok) je učitel tance, který vede kurzy nejnovější taneční mánie – Para Para. Během pobytu v Šanghaji potkává Yee (Cecilia Cheung), rozmazlenou bohatou dívku, která utíká před sjednanou svatbou. Yee brzy začne Phillipovo taneční studio využívat jako útočiště před svými povinnostmi a mezi nimi se začne vytvářet přitažlivost. Nicméně, Yee je povolána zpět do Japonska, aby se brzy vdala, a Phillip musí použít víc než jen své taneční schopnosti a charisma, aby jí zabránil složit slib.
    Režie:Jingle Ma
    58%
    Phillip (Aaron Kwok) je učitel tance, který vede kurzy nejnovější taneční mánie – Para Para. Během pobytu v Šanghaji potkává Yee (Cecilia Cheung), rozmazlenou bohatou dívku, která utíká před sjednanou svatbou. Yee brzy začne Phillipovo taneční studio využívat jako útočiště před svými povinnostmi a mezi nimi se začne vytvářet přitažlivost. Nicméně, Yee je povolána zpět do Japonska, aby se brzy vdala, a Phillip musí použít víc než jen své taneční schopnosti a charisma, aby jí zabránil složit slib.
    Režie:Jingle Ma
    3
  • Inju, bestie ve stínu
    Inju, bestie ve stínu (2008)
    FilmRole: Inspecteur Matsumoto
    • Rakuten

    Podle románu japonského autora Ranpoa Edogawy natočil Schroeder v Japonsku svůj další francouzský film. Na prostoru mysteriózního thrilleru s prvky filmu noir rozvíjí příběh francouzského spisovatele, který přijíždí do japonského Kjóta představit svůj nový románový bestseller. Snímkem odehrávajícím se na pomezí reality a fikce režisér vzdává poctu žánrovým filmům, ale také propojování prvků evropské a asijské kultury. Schroeder ve stylovém zpracování filmu hledá společné výrazové prostředky mezi japonskou a francouzskou kinematografií. Podobně jako ve svých předchozích filmech i zde autor vytváří osobitý obraz násilí a sexuality jako tematických i formálních prvků moderního pojetí filmových žánrů.

    50%

    Podle románu japonského autora Ranpoa Edogawy natočil Schroeder v Japonsku svůj další francouzský film. Na prostoru mysteriózního thrilleru s prvky filmu noir rozvíjí příběh francouzského spisovatele, který přijíždí do japonského Kjóta představit svůj nový románový bestseller. Snímkem odehrávajícím se na pomezí reality a fikce režisér vzdává poctu žánrovým filmům, ale také propojování prvků evropské a asijské kultury. Schroeder ve stylovém zpracování filmu hledá společné výrazové prostředky mezi japonskou a francouzskou kinematografií. Podobně jako ve svých předchozích filmech i zde autor vytváří osobitý obraz násilí a sexuality jako tematických i formálních prvků moderního pojetí filmových žánrů.

    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.