Claude Marcy: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Claude Marcy: Filmy a seriály

  • Grand jeu, Le
    Grand jeu, Le (1934)
    FilmRole: LA voix d'Irma
    Pierre, mladý právník, má obrovské dluhy kvůli své milence Florence a jejím rozmarům luxusního života. Pierre zašel příliš daleko a ohrozil rodinnou firmu. Žádají ho, aby se vystěhoval. Aby se vyhnul skandálu, Pierre vstoupí do Cizinecké legie. V Maroku, poblíž pouště, jde Pierre se svými kamarády z legie do baru-restaurace-bordelu, který vlastní pochybná postava, pan Clement. Clement žije víceméně s paní Blanche, která je kartářka jako hobby. Ale Clement jde občas i po svých dívkách. Pierre je stále posedlý Florence, ale potká Irmu, jednu z Clementových dívek, která je dvojnicí Florence, až na barvu vlasů. Irma měla nehodu a ztratila část paměti z nedávné minulosti a Pierre se pomalu přesvědčuje, že je to Florence, která si na to nemůže vzpomenout. Irma, povzbuzena paní Blanche, nakonec souhlasí, že se bude chovat jako Florence, protože se do Pierra zamilovává.
    Žánry:DramaRomantický
    72%
    Pierre, mladý právník, má obrovské dluhy kvůli své milence Florence a jejím rozmarům luxusního života. Pierre zašel příliš daleko a ohrozil rodinnou firmu. Žádají ho, aby se vystěhoval. Aby se vyhnul skandálu, Pierre vstoupí do Cizinecké legie. V Maroku, poblíž pouště, jde Pierre se svými kamarády z legie do baru-restaurace-bordelu, který vlastní pochybná postava, pan Clement. Clement žije víceméně s paní Blanche, která je kartářka jako hobby. Ale Clement jde občas i po svých dívkách. Pierre je stále posedlý Florence, ale potká Irmu, jednu z Clementových dívek, která je dvojnicí Florence, až na barvu vlasů. Irma měla nehodu a ztratila část paměti z nedávné minulosti a Pierre se pomalu přesvědčuje, že je to Florence, která si na to nemůže vzpomenout. Irma, povzbuzena paní Blanche, nakonec souhlasí, že se bude chovat jako Florence, protože se do Pierra zamilovává.
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • L'homme de nulle part
    L'homme de nulle part (1937)
    Film
    Mathias Pascal má hloupou ženu a protivnou tchyni, a tak odejde z domova a má neuvěřitelné štěstí v několika kasinech. Když se vrátí domů, zjistí, že z řeky vytáhli utopeného muže, který se mu neuvěřitelně podobá, a jeho rodina ho pohřbívá jako něj. To se mu zdá jako příjemný obrat událostí, a tak odjede do Říma, kde se zamiluje do Louise Paleari. Hrabě Papiano, žárlivý nápadník Louisy, mu vyhrožuje zatčením, pokud nepředloží doklady prokazující jeho totožnost.
    Žánry:Drama
    67%
    Mathias Pascal má hloupou ženu a protivnou tchyni, a tak odejde z domova a má neuvěřitelné štěstí v několika kasinech. Když se vrátí domů, zjistí, že z řeky vytáhli utopeného muže, který se mu neuvěřitelně podobá, a jeho rodina ho pohřbívá jako něj. To se mu zdá jako příjemný obrat událostí, a tak odjede do Říma, kde se zamiluje do Louise Paleari. Hrabě Papiano, žárlivý nápadník Louisy, mu vyhrožuje zatčením, pokud nepředloží doklady prokazující jeho totožnost.
    Žánry:Drama
    2
  • Sylvie et le fantôme
    Sylvie et le fantôme (1946)
    FilmRole: la comtesse
    Specialista na literární adaptace ve francouzské kinematografii Claude Autant-Lara natáčí v roce 1946 romantickou komedii s fantastickými a mysteriózními prvky, která čerpá z literárního odkazu duchařských příběhů. Mladá dívka Sylvie prožívá citové vzplanutí k Alainovi zabitému při souboji a vnímá jeho posmrtnou přítomnost na hradě. Její otec chce před dceřinými šestnáctými narozeninami prodat Sylviinu oblíbenou věc: obraz s portrétem milovaného Alaina. Režisér pracuje ve filmu s tematickými prvky příznačnými pro duchařské historky, jakými jsou prostředí hradu, horoucí láska k mrtvému, malířská podobizna zesnulého symbolizující a předznamenávající jeho přítomnost, postava ducha nebo postava nevinné dívky přicházející do kontaktu s nadpřirozenou bytostí. [Zdroj: 34. LFŠ 2008]
    64%
    Specialista na literární adaptace ve francouzské kinematografii Claude Autant-Lara natáčí v roce 1946 romantickou komedii s fantastickými a mysteriózními prvky, která čerpá z literárního odkazu duchařských příběhů. Mladá dívka Sylvie prožívá citové vzplanutí k Alainovi zabitému při souboji a vnímá jeho posmrtnou přítomnost na hradě. Její otec chce před dceřinými šestnáctými narozeninami prodat Sylviinu oblíbenou věc: obraz s portrétem milovaného Alaina. Režisér pracuje ve filmu s tematickými prvky příznačnými pro duchařské historky, jakými jsou prostředí hradu, horoucí láska k mrtvému, malířská podobizna zesnulého symbolizující a předznamenávající jeho přítomnost, postava ducha nebo postava nevinné dívky přicházející do kontaktu s nadpřirozenou bytostí. [Zdroj: 34. LFŠ 2008]
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.