Sujin Kim: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Sujin Kim: Filmy a seriály

  • Bullet Ballet
    Bullet Ballet (1998)
    FilmRole: Boss
    Goda pracuje v reklamní agentuře. Když se jednoho dne vrací domů, v bytě najde policii, která šetří sebevraždu jeho přítelkyně. Goda se vydává do podsvětí Tokia, aby sehnal zbraň, místo toho ale narazí na gang zlodějů a narkomanů, kteří ho okradou. Po neúspěšném obchodu se zbraní se Goda snaží vyrobit svou vlastní zbraň, aby se gangu pomstil, ale jeho zbraň selže. Potkává ženu, která mu nabídne zbraň, za cenu toho, že si ji vezme. Mezitím se v ulicích Tokia schyluje k válce dvou gangů, do které se Goda připlétá, a zachrání Chisato život. Ta se rozhoduje požádat Godu o pomoc s bojem proti neznámému vrahovi, který likviduje její gang.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    73%
    Goda pracuje v reklamní agentuře. Když se jednoho dne vrací domů, v bytě najde policii, která šetří sebevraždu jeho přítelkyně. Goda se vydává do podsvětí Tokia, aby sehnal zbraň, místo toho ale narazí na gang zlodějů a narkomanů, kteří ho okradou. Po neúspěšném obchodu se zbraní se Goda snaží vyrobit svou vlastní zbraň, aby se gangu pomstil, ale jeho zbraň selže. Potkává ženu, která mu nabídne zbraň, za cenu toho, že si ji vezme. Mezitím se v ulicích Tokia schyluje k válce dvou gangů, do které se Goda připlétá, a zachrání Chisato život. Ta se rozhoduje požádat Godu o pomoc s bojem proti neznámému vrahovi, který likviduje její gang.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    1
  • Náš domov
    Náš domov (2012)
    Film
    V období od konce 50. do 70. let 20. století emigrovalo z Japonska do Severní Koreje více než 90 000 etnických Korejců. Země jim slibovala blahobyt, spravedlnost a konec diskriminace. Film NÁŠ DOMOV vypráví příběh jednoho z nich, který se vrací jen na krátkou dobu. Po 25 letech se Sonho poprvé setkává se svou rodinou v Tokiu, kam mu bylo umožněno přijet na operaci. Ústřední postavou filmu je Sonhova mladší sestra Rie, v níž lze snadno rozpoznat režisérčino alter ego. Ve svých dokumentech MILÝ PCHJONGJANG a SONA, MÉ DRUHÉ JÁ vyprávěla Jang Jonghi příběh svého vlastního života a toho, jak v šesti letech zažila odchod svých tří starších bratrů, kteří opustili rodinu a odešli do Pchjongjangu.
    Žánry:Drama
    71%
    V období od konce 50. do 70. let 20. století emigrovalo z Japonska do Severní Koreje více než 90 000 etnických Korejců. Země jim slibovala blahobyt, spravedlnost a konec diskriminace. Film NÁŠ DOMOV vypráví příběh jednoho z nich, který se vrací jen na krátkou dobu. Po 25 letech se Sonho poprvé setkává se svou rodinou v Tokiu, kam mu bylo umožněno přijet na operaci. Ústřední postavou filmu je Sonhova mladší sestra Rie, v níž lze snadno rozpoznat režisérčino alter ego. Ve svých dokumentech MILÝ PCHJONGJANG a SONA, MÉ DRUHÉ JÁ vyprávěla Jang Jonghi příběh svého vlastního života a toho, jak v šesti letech zažila odchod svých tří starších bratrů, kteří opustili rodinu a odešli do Pchjongjangu.
    Žánry:Drama
    2
  • Bakyeol
    Bakyeol (2017)
    FilmRole: Makino
    66%
    3
  • Blíženci
    Blíženci (1999)
    FilmRole: Detective
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriózního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scenárista, kameraman a střihač. Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra). Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    64%
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriózního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scenárista, kameraman a střihač. Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra). Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    4
  • Tetsuo II: Body Hammer
    Tetsuo II: Body Hammer (1992)
    FilmRole: Taniguchi's Father
    64%
    5
  • Shôjo
    Shôjo (2001)
    Film
    63%
    6
  • Two Moons
    Two Moons (2012)
    FilmRole: Seok-Ho
    Horor o třech lidech, kteří se probudí v opuštěné chatce, nacházející se někde uprostřed lesa. Nikdo z nich si nepamatuje, jak se sem dostali, a při snaze o nalezení cesty ven narazí na ženu, která je varuje, že v této chatě nejsou úplně sami. V tom okamžiku začne s velkým strachem a nejistotou nabírat tempo boj o záchranu.
    57%
    Horor o třech lidech, kteří se probudí v opuštěné chatce, nacházející se někde uprostřed lesa. Nikdo z nich si nepamatuje, jak se sem dostali, a při snaze o nalezení cesty ven narazí na ženu, která je varuje, že v této chatě nejsou úplně sami. V tom okamžiku začne s velkým strachem a nejistotou nabírat tempo boj o záchranu.
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.