?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Eric Tisserand: Filmy a seriály

  • Welcome
    Welcome (2009)
    Film

    Sedmnáctiletý Kurd Bilal přijíždí do francouzského přístavu Calais, aby se odtud dostal do Anglie za svou láskou. Na místě zjišťuje, že cesta do Anglie nebude tak jednoduchá, jak si představoval, a vymyslí bláznivý plán – chce přeplavat kanál La Manche. Neumí ale dobře plavat. V téměř neřešitelné situaci, s dluhem a bez prostředků uprostřed cizí země, se ho profesionálně i lidsky ujímá místní instruktor plavání Simon. Vzájemný vztah tragicky poznamená obě strany. Imigrantské drama Welcome přináší silný příběh i skvělé herecké výkony obou hlavních představitelů. Autenticky je tu zachycen život v komunitě ilegálů živořících v Calais s věčnou nadějí, že se jim podaří uspět na Západě, a zároveň s vědomím, že domů se už vrátit nechtějí. Film je natočen s dokumentaristickou strohostí a v minimalistickém stylu, i tak si zachovává emocionální působivost. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:Drama
    77%

    Sedmnáctiletý Kurd Bilal přijíždí do francouzského přístavu Calais, aby se odtud dostal do Anglie za svou láskou. Na místě zjišťuje, že cesta do Anglie nebude tak jednoduchá, jak si představoval, a vymyslí bláznivý plán – chce přeplavat kanál La Manche. Neumí ale dobře plavat. V téměř neřešitelné situaci, s dluhem a bez prostředků uprostřed cizí země, se ho profesionálně i lidsky ujímá místní instruktor plavání Simon. Vzájemný vztah tragicky poznamená obě strany. Imigrantské drama Welcome přináší silný příběh i skvělé herecké výkony obou hlavních představitelů. Autenticky je tu zachycen život v komunitě ilegálů živořících v Calais s věčnou nadějí, že se jim podaří uspět na Západě, a zároveň s vědomím, že domů se už vrátit nechtějí. Film je natočen s dokumentaristickou strohostí a v minimalistickém stylu, i tak si zachovává emocionální působivost. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:Drama
    1
  • The Swallows of Kabul
    The Swallows of Kabul (2019)
    Film
    76%
    2
  • (K)lamač srdcí
    (K)lamač srdcí (2010)
    Film
    • Filmbox+
    Alex se svou sestrou provozují společnost, která poskytuje vskutku „speciální“ služby: rozbíjí partnerské vztahy na objednávku! Jednoho dne si je najme bohatý muž, jenž není spokojený s ženichem své dcery. Dvojice „obchodníků se štěstím“ má ovšem na svůj úkol jenom týden. Hra o čas a lásku může začít. Romain Duris (Erasmus a spol., Rozvod po francouzsku) a Vanessa Paradis (Poloviční šance) v romantické komedii o tom, že každá životní jistota je relativní a láska si nedá poroučet.
    70%
    Alex se svou sestrou provozují společnost, která poskytuje vskutku „speciální“ služby: rozbíjí partnerské vztahy na objednávku! Jednoho dne si je najme bohatý muž, jenž není spokojený s ženichem své dcery. Dvojice „obchodníků se štěstím“ má ovšem na svůj úkol jenom týden. Hra o čas a lásku může začít. Romain Duris (Erasmus a spol., Rozvod po francouzsku) a Vanessa Paradis (Poloviční šance) v romantické komedii o tom, že každá životní jistota je relativní a láska si nedá poroučet.
    3
  • V zajetí chuti
    V zajetí chuti (2000)
    Film

    Proč si najal bohatý průmyslník Frédéric Delamont mladého číšníka Nicolase jako osobního ochutnavače? Za co mu platí vysokou gáži? Proč má fobii z náhodného pozření ryby nebo sýru? Bojí se vražedného útoku? Chce svést Nicolasovu půvabnou přítelkyni? Jak se vyrovná Béatrice s Nicolasovou proměnou k Frédéricovu obrazu? Jaké je skutečné tajemství jejich silného vztahu? Může existovat přátelství mezi tak rozdílnými a zároveň podivnými muži? Přátelství na život a na smrt?

    Žánry:DramaKrimiThrillerLGBTQ+
    67%

    Proč si najal bohatý průmyslník Frédéric Delamont mladého číšníka Nicolase jako osobního ochutnavače? Za co mu platí vysokou gáži? Proč má fobii z náhodného pozření ryby nebo sýru? Bojí se vražedného útoku? Chce svést Nicolasovu půvabnou přítelkyni? Jak se vyrovná Béatrice s Nicolasovou proměnou k Frédéricovu obrazu? Jaké je skutečné tajemství jejich silného vztahu? Může existovat přátelství mezi tak rozdílnými a zároveň podivnými muži? Přátelství na život a na smrt?

    Žánry:DramaKrimiThrillerLGBTQ+
    4
  • 11'09''01
    11'09''01 (2002)
    FilmRole: 8.
    • Netflix

    Po šokujícím teroristickém útoku na Spojené státy z 11. září 2001, jehož tragickým symbolem se stala zkáza newyorského Světového obchodního centra, přišel francouzský filmař Alain Brigand s myšlenkou odpovědět na televizní obrazy zkázy, jež v nekonečném opakování oběhly celý svět, filmovými obrazy, které by odrážely tragickou událost v širším kontextu a zároveň by vyjadřovaly subjektivní stanovisko významných umělců. Brigand vyzval jedenáct režisérů z různých zemí a kontinentů, aby se připojili k projektu s jasným zadáním: každá epizoda má být dlouhá jedenáct minut, devět vteřin a jedno filmové okénko a musí být inspirována newyorskou tragédií. Přitom je zaručena naprostá tvůrčí svoboda s podmínkou, že příběhy by měly vyjadřovat poselství míru a tolerance.

    Žánry:DramaPovídkový
    66%

    Po šokujícím teroristickém útoku na Spojené státy z 11. září 2001, jehož tragickým symbolem se stala zkáza newyorského Světového obchodního centra, přišel francouzský filmař Alain Brigand s myšlenkou odpovědět na televizní obrazy zkázy, jež v nekonečném opakování oběhly celý svět, filmovými obrazy, které by odrážely tragickou událost v širším kontextu a zároveň by vyjadřovaly subjektivní stanovisko významných umělců. Brigand vyzval jedenáct režisérů z různých zemí a kontinentů, aby se připojili k projektu s jasným zadáním: každá epizoda má být dlouhá jedenáct minut, devět vteřin a jedno filmové okénko a musí být inspirována newyorskou tragédií. Přitom je zaručena naprostá tvůrčí svoboda s podmínkou, že příběhy by měly vyjadřovat poselství míru a tolerance.

    Žánry:DramaPovídkový
    5
  • Boží zásah
    Boží zásah (2002)
    Film
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman, zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci strážiaci akýsi diaľničný priechod sú bizarne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatova tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky à la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájanie významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    66%
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman, zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci strážiaci akýsi diaľničný priechod sú bizarne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatova tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky à la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájanie významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    6
  • Strážce majáku
    Strážce majáku (2004)
    Film
    64%
    7
  • Vosí hnízdo
    Vosí hnízdo (2002)
    Film
    Helene Laborie (Nadia Fares) je francouzská důstojnice zvláštního policejního komanda. Byl jí přidělen úkol předvést Abedina Nexhepa, největšího bosse podsvětí, k soudnímu přelíčení. Nexhepovi lidé se při bránění svého vůdce před ničím nezastaví. Během transportu zaútočí na speciální eskortu uprostřed opuštěné průmyslové oblasti. Tam ale zkříží plány mladému gangu, který právě ono místo vykrádá...
    Žánry:AkčníKrimiThriller
    60%
    Helene Laborie (Nadia Fares) je francouzská důstojnice zvláštního policejního komanda. Byl jí přidělen úkol předvést Abedina Nexhepa, největšího bosse podsvětí, k soudnímu přelíčení. Nexhepovi lidé se při bránění svého vůdce před ničím nezastaví. Během transportu zaútočí na speciální eskortu uprostřed opuštěné průmyslové oblasti. Tam ale zkříží plány mladému gangu, který právě ono místo vykrádá...
    Žánry:AkčníKrimiThriller
    8
  • Dej si pohov, mladej!
    Dej si pohov, mladej! (2022)
    Film
    • Magenta TV
    Milann Rousseau (Kev Adams) je třicátník a celý jeho život je problém. Jako kluk přišel o oba rodiče, vyrůstal v dětském domově a lásku nepoznal. Má jediného přítele Samiho, taky sirotka, který o něj pečuje ještě po dvaceti letech. Ten vystudoval a stal se advokátem, Milann nemá dokončenou ani základní školu a celé dny jenom sedí a hraje videohry. Po incidentu v posledním zaměstnání je odsouzen na 300 dnů veřejně prospěšných prací v domově důchodců. Zpočátku je to peklo. Nesnáší staré lidi a oni mu zas dělají na oplátku naschvály. Po jedné události se nad ním slituje a ujme se ho skupinka osmdesátníků, které vede bývalý šampion v boxu. Každý z nich mu předá svou životní zkušenost. Milann zase zjišťuje, že v tomhle zařízení využívají osamělost a zranitelnost svých klientů, aby je okrádali. A tak chce zorganizovat velký útěk… (Starmax)
    Žánry:Komedie
    59%
    Milann Rousseau (Kev Adams) je třicátník a celý jeho život je problém. Jako kluk přišel o oba rodiče, vyrůstal v dětském domově a lásku nepoznal. Má jediného přítele Samiho, taky sirotka, který o něj pečuje ještě po dvaceti letech. Ten vystudoval a stal se advokátem, Milann nemá dokončenou ani základní školu a celé dny jenom sedí a hraje videohry. Po incidentu v posledním zaměstnání je odsouzen na 300 dnů veřejně prospěšných prací v domově důchodců. Zpočátku je to peklo. Nesnáší staré lidi a oni mu zas dělají na oplátku naschvály. Po jedné události se nad ním slituje a ujme se ho skupinka osmdesátníků, které vede bývalý šampion v boxu. Každý z nich mu předá svou životní zkušenost. Milann zase zjišťuje, že v tomhle zařízení využívají osamělost a zranitelnost svých klientů, aby je okrádali. A tak chce zorganizovat velký útěk… (Starmax)
    Žánry:Komedie
    9

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.