?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Leonid Bichevin: Filmy a seriály

  • Gruz 200
    Gruz 200 (2007)
    FilmRole: Valera
    Orwellovský rok 1984 v průmyslovém městě Leninsk. Poslední dny, kdy vrcholil marasmus stagnujícího režimu. Přistávají letadla s „nákladem 200“ – zinkovými rakvemi z Afghánistánu. Děj, propojený se zločinnými aktivitami policisty Žurova, prostupují motivy korupce a beztrestnosti násilí, které Žurov páchá s kamennou tváří maniaka. Jeho oběťmi se stávají dcera stranického funkcionáře, náhodný opilec, vietnamský dělník, filozofující snílek... Galerii postav své doby doplňují velitel vojenské posádky, docent katedry ateismu a mladík, který předjímá čas přestavby obchodováním s kožešinami na černém trhu...
    Žánry:DramaRetro
    70%
    Orwellovský rok 1984 v průmyslovém městě Leninsk. Poslední dny, kdy vrcholil marasmus stagnujícího režimu. Přistávají letadla s „nákladem 200“ – zinkovými rakvemi z Afghánistánu. Děj, propojený se zločinnými aktivitami policisty Žurova, prostupují motivy korupce a beztrestnosti násilí, které Žurov páchá s kamennou tváří maniaka. Jeho oběťmi se stávají dcera stranického funkcionáře, náhodný opilec, vietnamský dělník, filozofující snílek... Galerii postav své doby doplňují velitel vojenské posádky, docent katedry ateismu a mladík, který předjímá čas přestavby obchodováním s kožešinami na černém trhu...
    Žánry:DramaRetro
    1
  • Morfiy
    Morfiy (2008)
    FilmRole: Doctor Mikhail Alekseyevich Polyakov
    69%
    2
  • Dívka a smrt
    Dívka a smrt (2012)
    FilmRole: Nikolaj
    Během cesty do Paříže se za deštivé noci mladý lékař Nikolaj rozhodne ubytovat v izolovaném, aristokraticky vyhlížejícím lázeňském hotelu. Na první pohled krátká zastávka ale fatálně ovlivní celý jeho život. V hotelu, který je zvláštním panoptikem převážně stárnoucích, padlých a obskurních postav, se setkává se svou životní láskou, půvabnou kurtizánou Elise. Jejich opětovaný vášnivý vztah je ale silně poznamenán majetkovými poměry, brutalitou společnosti i hrozbou smrtelné nemoci, kterou nelze opomíjet. Vizuálně fascinující kostýmní historické melodrama holandského režiséra Jose Stellinga vyniká divadelní stylizací a skvělými hereckými výkony. Snímek získal řadu ocenění na letošním Holandském filmovém festivalu. Režisér Jos Stelling byl hostem 15. Febiofestu v roce 2008. (Febiofest)
    Žánry:DramaRomantický
    69%
    Během cesty do Paříže se za deštivé noci mladý lékař Nikolaj rozhodne ubytovat v izolovaném, aristokraticky vyhlížejícím lázeňském hotelu. Na první pohled krátká zastávka ale fatálně ovlivní celý jeho život. V hotelu, který je zvláštním panoptikem převážně stárnoucích, padlých a obskurních postav, se setkává se svou životní láskou, půvabnou kurtizánou Elise. Jejich opětovaný vášnivý vztah je ale silně poznamenán majetkovými poměry, brutalitou společnosti i hrozbou smrtelné nemoci, kterou nelze opomíjet. Vizuálně fascinující kostýmní historické melodrama holandského režiséra Jose Stellinga vyniká divadelní stylizací a skvělými hereckými výkony. Snímek získal řadu ocenění na letošním Holandském filmovém festivalu. Režisér Jos Stelling byl hostem 15. Febiofestu v roce 2008. (Febiofest)
    Žánry:DramaRomantický
    3
  • Rjabinovyj vals
    Rjabinovyj vals (2010)
    Film
    68%
    4
  • Zakrytyje prostranstva
    Zakrytyje prostranstva (2008)
    FilmRole: Веня
    První ruský emo film, Zavřené prostory, je příběhem o nejnovější generaci Rusů. Tito teenageři, kteří vyrůstali v divokých devadesátých letech v Rusku, v éře plné neustálých a drastických změn, nemají pevnou půdu pod nohama. Jsou uvězněni v podivném světě, ve kterém jejich rodiče, posedlí penězi, vedou nesmyslné životy a dokonce se navzájem zabíjejí. Vika je dvacet let. Má černé nehty, nosí růžové šaty a je neustále v depresi. Při práci v pizzerii dostane objednávku na rozvoz pizzy od Venji, podivného dvacetiletého chlapce, který žije sám v opuštěném bytě uprostřed Moskvy. Venja trpí agorafobií, strachem z otevřeného prostoru. Když Vika dorazí, Venja ji pustí dovnitř a zamkne za ní dveře.
    Žánry:DramaKomedie
    63%
    První ruský emo film, Zavřené prostory, je příběhem o nejnovější generaci Rusů. Tito teenageři, kteří vyrůstali v divokých devadesátých letech v Rusku, v éře plné neustálých a drastických změn, nemají pevnou půdu pod nohama. Jsou uvězněni v podivném světě, ve kterém jejich rodiče, posedlí penězi, vedou nesmyslné životy a dokonce se navzájem zabíjejí. Vika je dvacet let. Má černé nehty, nosí růžové šaty a je neustále v depresi. Při práci v pizzerii dostane objednávku na rozvoz pizzy od Venji, podivného dvacetiletého chlapce, který žije sám v opuštěném bytě uprostřed Moskvy. Venja trpí agorafobií, strachem z otevřeného prostoru. Když Vika dorazí, Venja ji pustí dovnitř a zamkne za ní dveře.
    Žánry:DramaKomedie
    5
  • Šagal i Malevič
    Šagal i Malevič (2014)
    FilmRole: Mark Shagal
    Film se pokouší znovu vytvořit svět Marca Chagalla a jeho mýtus v žánru folklorní balady. Nesnažíme se využívat Chagallovy obrazy, ale spíše vytvořit dramatizovanou projekci jeho kreativity na filmové plátno, opírající se jak o fakta, tak o fantazii (jak by to udělal sám Chagall). Příběh je založen na skutečných událostech, které se odehrály během Chagallova krátkého působení ve Vitebsku v letech 1917–18, kdy založil Akademii moderního umění, inspirován svými sny o světlé a krásné budoucnosti. Ve filmu je použito mnoho obrazů Chagalla a Maleviče.
    61%
    Film se pokouší znovu vytvořit svět Marca Chagalla a jeho mýtus v žánru folklorní balady. Nesnažíme se využívat Chagallovy obrazy, ale spíše vytvořit dramatizovanou projekci jeho kreativity na filmové plátno, opírající se jak o fakta, tak o fantazii (jak by to udělal sám Chagall). Příběh je založen na skutečných událostech, které se odehrály během Chagallova krátkého působení ve Vitebsku v letech 1917–18, kdy založil Akademii moderního umění, inspirován svými sny o světlé a krásné budoucnosti. Ve filmu je použito mnoho obrazů Chagalla a Maleviče.
    6
  • Odnazhdy v provintsii
    Odnazhdy v provintsii (2008)
    FilmRole: Che
    Televizní celebrita Nasťa hledá po konfliktu s otcem-generálem azyl u sestry Věry. I ji svého času otec vypudil z domova a jejího pohledného, ale plebejského Kolju poslal do Čečenska. Manželé s děckem živoří na dělnické ubytovně. Kolja mívá po válečném zranění ošklivé záchvaty, dráždí ho přítomnost pěstěné Nasti. Situace připomíná Williamsovu hru Tramvaj do stanice Touha… Děj ovšem zalidňují typičtí obyvatelé zdevastovaného vnitrozemí. Rozrůstá se tu komunita migrantů ze Střední Asie, jediným povyražením místní mládeže je vodka a nevybíravý sex. Drama Nastina útěku z Moskvy se vytrácí v podrobném záznamu její konfrontace s údělem sestry a s drastickými poměry provinční existence, v níž zoufale hledá záchytný bod. Neurvalé mravy a vztahy se staly přirozenou formou boje o přežití bezútěšné a beznadějné reality, z níž není úniku. Zákeřnější než materiální bída je však totální citová otrlost, schopná jakéhokoli podrazu a zrady. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    57%
    Televizní celebrita Nasťa hledá po konfliktu s otcem-generálem azyl u sestry Věry. I ji svého času otec vypudil z domova a jejího pohledného, ale plebejského Kolju poslal do Čečenska. Manželé s děckem živoří na dělnické ubytovně. Kolja mívá po válečném zranění ošklivé záchvaty, dráždí ho přítomnost pěstěné Nasti. Situace připomíná Williamsovu hru Tramvaj do stanice Touha… Děj ovšem zalidňují typičtí obyvatelé zdevastovaného vnitrozemí. Rozrůstá se tu komunita migrantů ze Střední Asie, jediným povyražením místní mládeže je vodka a nevybíravý sex. Drama Nastina útěku z Moskvy se vytrácí v podrobném záznamu její konfrontace s údělem sestry a s drastickými poměry provinční existence, v níž zoufale hledá záchytný bod. Neurvalé mravy a vztahy se staly přirozenou formou boje o přežití bezútěšné a beznadějné reality, z níž není úniku. Zákeřnější než materiální bída je však totální citová otrlost, schopná jakéhokoli podrazu a zrady. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.