?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

José W. Bustos: Filmy a seriály

  • El revoltoso
    El revoltoso (1951)
    Film
    76%
    1
  • ¡Ay amor... cómo me has puesto!
    ¡Ay amor... cómo me has puesto! (1951)
    Film
    75%
    2
  • Hasta el viento tiene miedo
    Hasta el viento tiene miedo (1968)
    Film
    72%
    3
  • Los hijos de María Morales
    Los hijos de María Morales (1952)
    Film
    70%
    4
  • Necesito dinero
    Necesito dinero (1951)
    Film
    70%
    5
  • Los gavilanes
    Los gavilanes (1956)
    Film
    69%
    6
  • Vampiro, El
    Vampiro, El (1957)
    Film
    68%
    7
  • Mártir del Calvario, El
    Mártir del Calvario, El (1952)
    Film
    67%
    8
  • La bandida
    La bandida (1963)
    Film
    63%
    9
  • El Santo proti mumiím z Guanajuata
    El Santo proti mumiím z Guanajuata (1972)
    Film
    Mexické město Guanajuato je na seznamu Světového dědictví UNESCO a řadí se mezi nejkrásnější místa na světě. Místní mumie představují pozoruhodný fenomén, protože jde o přirozeně mumifikovaná těla díky složení tamější půdy. Výročí založení města se bohužel shoduje se dnem, kdy má oživnout také mumie Satanáše – vůdce místních mumií – jehož prvním úkolem je zlikvidovat Bojovníka se stříbrnou maskou. Jde totiž o potomka slavného gladiátora, který před mnoha staletími Satanáše ponížil a poslal k čertu. V úžasné zápletce hodné santovského bijáku tentokrát našemu oblíbenci asistují Blue Demon a Bojovník tisíce masek. Taktéž luchadorsky maskovaného Satanáše ztvárnil wrestler přezdívaný Tinieblas (Temnota). El Santo vstupuje do sedmdesátek s nejméně originálním námětem, jaký si lze představit. Ale je třeba pochopit, že hvězdu tentokrát k natočení filmu motivoval záměr podpořit turistický ruch v Mexiku. Snímek byl v zahraničí uváděn pod názvem El Santo proti mumiím, nicméně v originálním názvu se navzdory tradici jméno hlavního tahouna neobjevuje. Ve stejném roce měl premiéru také film, kde jakousi ligu spravedlnosti tvořili jeho zápasničtí soupeři – Blue Demon, Mil Máscaras (Bojovník tisíce masek), Tinieblas (Temnota), La Sombra Vengadora (Pomstychtivý stín) a Médico Asesino (Vražedný lékař). Ale protože doba je zlá a přízeň vrtkavá, obsazoval El Santo některé z nich do vlastních filmů. Ostatně právě obsazování soupeřů a recyklování úspěšných zápletek se staly charakteristikami tehdejší nové vývojové etapy pro Santa a jeho filmy. Produkce mexických zápasnických filmů sice díky tomu nabrala druhý dech, nicméně i přesto se po dalších patnácti letech dostala na své naprosté dno. Ale zatím jsme na začátku konce a El Santo přijíždí do Guanajuata a užívá si to víc než Sergej Ejzenštejn. S mateřstvím (přesněji řečeno otcovstvím) se nakonec také protneme, protože El Santo opět zachraňuje dítě. Což je tentokrát pikantnější, protože jde o chlapečka, kterého hraje Julio Agrasánchez, ale hlas mu propůjčila tehdy ještě neznámá La Chilindrina, mexická obdoba Magdaleny Reifové z Kouzelné školky. (Festival otrlého diváka)
    61%
    Mexické město Guanajuato je na seznamu Světového dědictví UNESCO a řadí se mezi nejkrásnější místa na světě. Místní mumie představují pozoruhodný fenomén, protože jde o přirozeně mumifikovaná těla díky složení tamější půdy. Výročí založení města se bohužel shoduje se dnem, kdy má oživnout také mumie Satanáše – vůdce místních mumií – jehož prvním úkolem je zlikvidovat Bojovníka se stříbrnou maskou. Jde totiž o potomka slavného gladiátora, který před mnoha staletími Satanáše ponížil a poslal k čertu. V úžasné zápletce hodné santovského bijáku tentokrát našemu oblíbenci asistují Blue Demon a Bojovník tisíce masek. Taktéž luchadorsky maskovaného Satanáše ztvárnil wrestler přezdívaný Tinieblas (Temnota). El Santo vstupuje do sedmdesátek s nejméně originálním námětem, jaký si lze představit. Ale je třeba pochopit, že hvězdu tentokrát k natočení filmu motivoval záměr podpořit turistický ruch v Mexiku. Snímek byl v zahraničí uváděn pod názvem El Santo proti mumiím, nicméně v originálním názvu se navzdory tradici jméno hlavního tahouna neobjevuje. Ve stejném roce měl premiéru také film, kde jakousi ligu spravedlnosti tvořili jeho zápasničtí soupeři – Blue Demon, Mil Máscaras (Bojovník tisíce masek), Tinieblas (Temnota), La Sombra Vengadora (Pomstychtivý stín) a Médico Asesino (Vražedný lékař). Ale protože doba je zlá a přízeň vrtkavá, obsazoval El Santo některé z nich do vlastních filmů. Ostatně právě obsazování soupeřů a recyklování úspěšných zápletek se staly charakteristikami tehdejší nové vývojové etapy pro Santa a jeho filmy. Produkce mexických zápasnických filmů sice díky tomu nabrala druhý dech, nicméně i přesto se po dalších patnácti letech dostala na své naprosté dno. Ale zatím jsme na začátku konce a El Santo přijíždí do Guanajuata a užívá si to víc než Sergej Ejzenštejn. S mateřstvím (přesněji řečeno otcovstvím) se nakonec také protneme, protože El Santo opět zachraňuje dítě. Což je tentokrát pikantnější, protože jde o chlapečka, kterého hraje Julio Agrasánchez, ale hlas mu propůjčila tehdy ještě neznámá La Chilindrina, mexická obdoba Magdaleny Reifové z Kouzelné školky. (Festival otrlého diváka)
    10
  • Los campeones justicieros
    Los campeones justicieros (1971)
    Film
    58%
    11
  • El Santo a Blue Demon ve světě mrtvých
    El Santo a Blue Demon ve světě mrtvých (1970)
    Film
    56%
    12
  • Santo el enmascarado de plata y Blue Demon contra los monstruos
    Santo el enmascarado de plata y Blue Demon contra los monstruos (1970)
    Film

    Slavný mexický bojovník konečně přichází na plátna českých kin! Přestože většinou byl soupeřem Blue Demona, my uvádíme unikátní díl slavné série, v němž oba (ve skutečnosti zarytí nepřátelé) svorně bojují bok po boku proti upírům a upírkám, kyklopovi, Frankensteinovi, vlkodlakovi, mumii, trpaslíkovi a šílenému vědci. Ve filmu se objeví jedna z nejoceňovanějších scén mexického volného zápasu - El Santo proti Upírovi. K natáčení se samozřejmě váže řada anekdot - např. kyklop nahradil slavného netvora z černé laguny z důvodu autorských práv, proto ta absurdní scéna El Santa a kyklopa v bažinách. Snímek je jedním z vrcholných děl světového filmového neumětelství. Příšery nemají jasně definované úlohy, a tak například vlkodlak napodobuje upíra v sání krve, mumii se občas odmotá kus fáče a tak podobně. Jde také o jednu z mála epizod s erotickým podtextem, proto byla do role Glorie obsazena Heidi Blue, proto ji polosvlečenou kouše vlkodlak nebo líbá El Santo v masce, což se jí vůbec nelíbí. Šílený doktor Bruno Halder byl namaskován tak, aby připomínal Lenina. Vzácná je také scéna ženského volného boje, který El Santo pozoruje s ironickým úsměvem na tváři. A jako v každém mexickém filmu nechybí zpěv a tanec. Kdo nezná El Santa a je okouzlen béčkovými filmy, neměl by si nechat ujít tento díl natočený jedním z velkých konkurentů Eda Wooda - G. M. Solaresem! (Festival otrlého diváka)

    56%

    Slavný mexický bojovník konečně přichází na plátna českých kin! Přestože většinou byl soupeřem Blue Demona, my uvádíme unikátní díl slavné série, v němž oba (ve skutečnosti zarytí nepřátelé) svorně bojují bok po boku proti upírům a upírkám, kyklopovi, Frankensteinovi, vlkodlakovi, mumii, trpaslíkovi a šílenému vědci. Ve filmu se objeví jedna z nejoceňovanějších scén mexického volného zápasu - El Santo proti Upírovi. K natáčení se samozřejmě váže řada anekdot - např. kyklop nahradil slavného netvora z černé laguny z důvodu autorských práv, proto ta absurdní scéna El Santa a kyklopa v bažinách. Snímek je jedním z vrcholných děl světového filmového neumětelství. Příšery nemají jasně definované úlohy, a tak například vlkodlak napodobuje upíra v sání krve, mumii se občas odmotá kus fáče a tak podobně. Jde také o jednu z mála epizod s erotickým podtextem, proto byla do role Glorie obsazena Heidi Blue, proto ji polosvlečenou kouše vlkodlak nebo líbá El Santo v masce, což se jí vůbec nelíbí. Šílený doktor Bruno Halder byl namaskován tak, aby připomínal Lenina. Vzácná je také scéna ženského volného boje, který El Santo pozoruje s ironickým úsměvem na tváři. A jako v každém mexickém filmu nechybí zpěv a tanec. Kdo nezná El Santa a je okouzlen béčkovými filmy, neměl by si nechat ujít tento díl natočený jedním z velkých konkurentů Eda Wooda - G. M. Solaresem! (Festival otrlého diváka)

    13
  • El Santo a Máslo Neapol bojují proti pomstě Plačící ženy
    El Santo a Máslo Neapol bojují proti pomstě Plačící ženy (1974)
    Film
    Sedmdesátky byly pro Santa vrcholným obdobím skýtajícím žně absurdit. V tomhle dobrodružství se objeví jako guest star slavný boxer José Mantequilla Nápoles aka Pepík Máslo Neapol. Přezdívka Máslo mu byla přidělena údajně pro jeho měkce klouzavý boxerský styl. V tomto snímku bude bojovat po boku Santa proti spolku Llorony (prokleté Plačící ženy), která se spřáhla se Satanem a navíc kdysi dávno okradla španělského krále o peníze. Plačka, která zabila svého manžela a ukryla poklad, se pokusila svou prekérní právní situaci vyřešit ochranou samotného pána pekel. Santo opět vystupuje jako spasitel lidstva, ale využívá i Máslovy pěsti. Boxer byl do filmu obsazen hlavně díky své tehdejší proslulosti. Alain Delon v roce 1974 spoluorganizoval jeden z jeho zápasů a svou povídku mu věnoval proslulý Julio Cortázar. Kromě toho jde o jeden z mála snímků, kde se objeví Santův skutečný potomek a v roli Severa Segovi vystupuje René Cardona – režisér mnoha Santových dobrodružství. Asi není třeba dodávat, že masky a triky jsou neúprosně amatérské, ale za některé dialogy by se nemusel stydět ani Luis Buñuel. Celá bizarní zápletka má jeden háček: Aby El Santo svět zachránil, musí se vloupat do hrobu, což od začátku odmítá, protože tvrdí, že „zneuctít hroby a krást mrtvoly se neslučuje s mým dobrým vychováním“. No jo, jenže jiná postava mu tvrdí, že „je rozdíl mezi samoúčelným znesvěcením a znesvěcením v rámci čestného vyšetřování“. Jak tohle dilema dopadne? Dozvíte se jedině na Festivalu otrlého diváka. Projekci uvádíme s lektorským živým dabingem pana Akuráta. (Festival otrlého diváka)
    52%
    Sedmdesátky byly pro Santa vrcholným obdobím skýtajícím žně absurdit. V tomhle dobrodružství se objeví jako guest star slavný boxer José Mantequilla Nápoles aka Pepík Máslo Neapol. Přezdívka Máslo mu byla přidělena údajně pro jeho měkce klouzavý boxerský styl. V tomto snímku bude bojovat po boku Santa proti spolku Llorony (prokleté Plačící ženy), která se spřáhla se Satanem a navíc kdysi dávno okradla španělského krále o peníze. Plačka, která zabila svého manžela a ukryla poklad, se pokusila svou prekérní právní situaci vyřešit ochranou samotného pána pekel. Santo opět vystupuje jako spasitel lidstva, ale využívá i Máslovy pěsti. Boxer byl do filmu obsazen hlavně díky své tehdejší proslulosti. Alain Delon v roce 1974 spoluorganizoval jeden z jeho zápasů a svou povídku mu věnoval proslulý Julio Cortázar. Kromě toho jde o jeden z mála snímků, kde se objeví Santův skutečný potomek a v roli Severa Segovi vystupuje René Cardona – režisér mnoha Santových dobrodružství. Asi není třeba dodávat, že masky a triky jsou neúprosně amatérské, ale za některé dialogy by se nemusel stydět ani Luis Buñuel. Celá bizarní zápletka má jeden háček: Aby El Santo svět zachránil, musí se vloupat do hrobu, což od začátku odmítá, protože tvrdí, že „zneuctít hroby a krást mrtvoly se neslučuje s mým dobrým vychováním“. No jo, jenže jiná postava mu tvrdí, že „je rozdíl mezi samoúčelným znesvěcením a znesvěcením v rámci čestného vyšetřování“. Jak tohle dilema dopadne? Dozvíte se jedině na Festivalu otrlého diváka. Projekci uvádíme s lektorským živým dabingem pana Akuráta. (Festival otrlého diváka)
    14
  • Santo contra las mujeres vampiros, El
    Santo contra las mujeres vampiros, El (1962)
    Film
    48%
    15

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.