6.6

María Ballesteros: Filmy a seriály

  • Que Dios nos perdone
    Que Dios nos perdone (2016)
    FilmRole: Rosario
    U madridské policie spolu v oddělení vražd v jednom týmu pracují komisaři Luis Velarde (Antonio de la Torre) a Javier Alfaro (Roberto Álamo). Při vyšetřování vražd dvou starých žen v městském centru zjišťují podle podobností mezi oběma činy, že by se mohlo jednat o hromadného vraha. Stop po pachateli je však málo, a tak nezbývá než čekat, zda neudělá při dalším činu chybu. Vyšetřování se komplikuje, neboť město je zmítáno nepokoji v souvislosti s probíhající návštěvou papeže. Vrah ale znovu udeří...
    Žánry:DramaKrimiThriller
    72%
    U madridské policie spolu v oddělení vražd v jednom týmu pracují komisaři Luis Velarde (Antonio de la Torre) a Javier Alfaro (Roberto Álamo). Při vyšetřování vražd dvou starých žen v městském centru zjišťují podle podobností mezi oběma činy, že by se mohlo jednat o hromadného vraha. Stop po pachateli je však málo, a tak nezbývá než čekat, zda neudělá při dalším činu chybu. Vyšetřování se komplikuje, neboť město je zmítáno nepokoji v souvislosti s probíhající návštěvou papeže. Vrah ale znovu udeří...
    Žánry:DramaKrimiThriller
    1
  • Princezny
    Princezny (2005)
    FilmRole: Blanca
    Příběh dvou žen, dvou prostitutek, dvou princezen. Jednou z nich je Caye – necelých třicet let, dělnická třída, načesaná ofina a snad i přitažlivost. Druhá je Zulema, snědá a roztomilá, dennodenně sužovaná zoufalstvím z toho, že musí jíst trpký chléb vyhnanství. Když se potkají, jsou každá v jiné pozici a v podstatě proti sobě. Svět prostituce totiž jen s nelibostí sleduje příliv přistěhovalkyň. Caye a Zulema brzy pochopí, že i přes jisté rozdíly obě kráčí po stejném vratkém laně. Z jejich spiklenectví se rodí tento příběh. Princezny jsou tak citlivé, že vypovězeny ze svého království, umírají žalem.
    Žánry:Drama
    70%
    Příběh dvou žen, dvou prostitutek, dvou princezen. Jednou z nich je Caye – necelých třicet let, dělnická třída, načesaná ofina a snad i přitažlivost. Druhá je Zulema, snědá a roztomilá, dennodenně sužovaná zoufalstvím z toho, že musí jíst trpký chléb vyhnanství. Když se potkají, jsou každá v jiné pozici a v podstatě proti sobě. Svět prostituce totiž jen s nelibostí sleduje příliv přistěhovalkyň. Caye a Zulema brzy pochopí, že i přes jisté rozdíly obě kráčí po stejném vratkém laně. Z jejich spiklenectví se rodí tento příběh. Princezny jsou tak citlivé, že vypovězeny ze svého království, umírají žalem.
    Žánry:Drama
    2
  • Johana Šílená
    Johana Šílená (2001)
    Film
    Příběh královny Johany Kastilské, které dějiny daly ne zrovna lichotivý přídomek Šílená, se začíná odehrávat ve Španělsku na konci 15. století. Roku 1496 byla provdána za Habsburka Filipa I. Sličného, ke kterému téměř okamžitě vzplanula vášní, která neměla už nikdy pohasnout. Jejich vztah, zpočátku rovnocenný, se postupem času stával stále jednostrannějším, přičemž Johanina láska se čím dál více podobala spíše posedlosti, projevující se bouřlivými záchvaty vzteku a žárlivosti, které se nesnažila nijak utlumit. Ještě za Filipova života byla její přepjatá vášnivost a nezkrotitelný temperament nazvány šílenstvím. Johanina duševní rovnováha byla bezpochyby výrazně křehká, její takzvané šílenství však vycházelo z ohromného citového bohatství, které naneštěstí celé investovala do vytvoření jedné monstrózní iluze o věčné a nepomíjející lásce. Z takové představy vyšel i známý režisér Vicente Aranda, kterého tato nanejvýš zajímavá postava španělské historie zaujala natolik, že roku 2001 natočil snímek inspirovaný jejím životním příběhem. Známý tvůrce se i tentokrát zaměřil na žánr, který je mu nejvlastnější a ve kterém je opravdovým mistrem - milostné psychologické drama. Tentokrát však jeho dějiště umístil do atraktivního prostředí renesančního panovnického dvora, přičemž vedle sugestivního vyprávění Johanina příběhu věnoval mnoho pozornosti i výpravě a věrnosti dobovým reáliím. Snímek v roce uvedení do kin zaznamenal ve Španělsku nebývalý divácký ohlas a doslova zlomil rekordy v návštěvnosti. Představitelka hlavní role, mladá herečka Pilar López de Ayalaová, získala za svůj přesvědčivý, emocionálně vypjatý výkon v titulní roli prestižní španělskou výroční cenu Goya a cenu Stříbrnou mušli na MFF v San Sebastianu.
    64%
    Příběh královny Johany Kastilské, které dějiny daly ne zrovna lichotivý přídomek Šílená, se začíná odehrávat ve Španělsku na konci 15. století. Roku 1496 byla provdána za Habsburka Filipa I. Sličného, ke kterému téměř okamžitě vzplanula vášní, která neměla už nikdy pohasnout. Jejich vztah, zpočátku rovnocenný, se postupem času stával stále jednostrannějším, přičemž Johanina láska se čím dál více podobala spíše posedlosti, projevující se bouřlivými záchvaty vzteku a žárlivosti, které se nesnažila nijak utlumit. Ještě za Filipova života byla její přepjatá vášnivost a nezkrotitelný temperament nazvány šílenstvím. Johanina duševní rovnováha byla bezpochyby výrazně křehká, její takzvané šílenství však vycházelo z ohromného citového bohatství, které naneštěstí celé investovala do vytvoření jedné monstrózní iluze o věčné a nepomíjející lásce. Z takové představy vyšel i známý režisér Vicente Aranda, kterého tato nanejvýš zajímavá postava španělské historie zaujala natolik, že roku 2001 natočil snímek inspirovaný jejím životním příběhem. Známý tvůrce se i tentokrát zaměřil na žánr, který je mu nejvlastnější a ve kterém je opravdovým mistrem - milostné psychologické drama. Tentokrát však jeho dějiště umístil do atraktivního prostředí renesančního panovnického dvora, přičemž vedle sugestivního vyprávění Johanina příběhu věnoval mnoho pozornosti i výpravě a věrnosti dobovým reáliím. Snímek v roce uvedení do kin zaznamenal ve Španělsku nebývalý divácký ohlas a doslova zlomil rekordy v návštěvnosti. Představitelka hlavní role, mladá herečka Pilar López de Ayalaová, získala za svůj přesvědčivý, emocionálně vypjatý výkon v titulní roli prestižní španělskou výroční cenu Goya a cenu Stříbrnou mušli na MFF v San Sebastianu.
    3
  • 4
  • Sin vergüenza
    Sin vergüenza (2001)
    Film
    64%
    5
  • 32 Malasana Street
    32 Malasana Street (2020)
    FilmRole: Lola
    61%
    6
  • Noise
    Noise (2007)
    FilmRole: Gruska
    60%
    7
  • Ladrones
    Ladrones (2007)
    FilmRole: Madre Ladrón
    Hlavní postavou je bezejmenný chlapec (Juan Jose Ballesta), kterého matka, která se o něj nestarala, naučila krást peněženky. Tento trik ovládá s lehkostí a své "výdělky" používá k přežití, zatímco hledá svou matku. Když narazí na majitele obchodu se starožitnostmi, možná našel stopu, která ho k ní dovede. Nejdříve však bude muset pro majitele obchodu provést pár "zakázek" a sám to nezvládne: na scénu vstupuje bezejmenná dívka (Maria Valverde), která se naučí všechny tajné techniky, které mladý chlapec používal celý život.
    Žánry:Drama
    57%
    Hlavní postavou je bezejmenný chlapec (Juan Jose Ballesta), kterého matka, která se o něj nestarala, naučila krást peněženky. Tento trik ovládá s lehkostí a své "výdělky" používá k přežití, zatímco hledá svou matku. Když narazí na majitele obchodu se starožitnostmi, možná našel stopu, která ho k ní dovede. Nejdříve však bude muset pro majitele obchodu provést pár "zakázek" a sám to nezvládne: na scénu vstupuje bezejmenná dívka (Maria Valverde), která se naučí všechny tajné techniky, které mladý chlapec používal celý život.
    Žánry:Drama
    8
  • 8 citas
    8 citas (2008)
    FilmRole: Ana
    56%
    9
  • Dávno poté
    Dávno poté (2018)
    FilmRole: Sister Sacramento
    52%
    10
  • De chica en chica
    De chica en chica (2015)
    FilmRole: Marta
    50%
    11

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.