?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Babette Schröder: Filmy a seriály

  • Vivre me tue
    Vivre me tue (2002)
    Film
    Paul je chytrý Francouz se severoafrickými kořeny a univerzitním vzděláním. Má dar řeči, ale nedaří se mu najít práci, která by odpovídala jeho schopnostem. Nakonec žije v jednopokojovém bytě a snaží se přežít, přičemž chodí na jedno bezvýsledné pracovní interview za druhým. Během nich se snaží zapůsobit na potenciální zaměstnavatele tím, že svou práci rozvozce pizzy přeměňuje v barvitou historku o tom, jak kompletně zreformoval celý pizzový řetězec. Ale v určitém bodě se zdá, že ho vždycky "prokouknou". Uklidnění nachází v boxerském ringu. Jeho bratr Daniel, který je tajně gay, má také potíže najít své místo ve světě. Tráví veškerý čas posilováním a bere nebezpečné drogy, aby vylepšil svou postavu. Sní o tom, že bude dalším Schwarzeneggerem, ale je nucen spokojit se s ponižující prací "hvězdy" v hamburském sex klubu. Inspirováno románem Jacka-Alaina Légera.
    Žánry:Drama
    66%
    Paul je chytrý Francouz se severoafrickými kořeny a univerzitním vzděláním. Má dar řeči, ale nedaří se mu najít práci, která by odpovídala jeho schopnostem. Nakonec žije v jednopokojovém bytě a snaží se přežít, přičemž chodí na jedno bezvýsledné pracovní interview za druhým. Během nich se snaží zapůsobit na potenciální zaměstnavatele tím, že svou práci rozvozce pizzy přeměňuje v barvitou historku o tom, jak kompletně zreformoval celý pizzový řetězec. Ale v určitém bodě se zdá, že ho vždycky "prokouknou". Uklidnění nachází v boxerském ringu. Jeho bratr Daniel, který je tajně gay, má také potíže najít své místo ve světě. Tráví veškerý čas posilováním a bere nebezpečné drogy, aby vylepšil svou postavu. Sní o tom, že bude dalším Schwarzeneggerem, ale je nucen spokojit se s ponižující prací "hvězdy" v hamburském sex klubu. Inspirováno románem Jacka-Alaina Légera.
    Žánry:Drama
    1
  • Boží zásah
    Boží zásah (2002)
    Film
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman, zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci strážiaci akýsi diaľničný priechod sú bizarne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatova tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky à la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájanie významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    66%
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman, zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci strážiaci akýsi diaľničný priechod sú bizarne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatova tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky à la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájanie významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    2
  • Modrooká Polly
    Modrooká Polly (2005)
    Film
    • iTunes
    55%
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.