?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Seishi Matsumaru: Filmy a seriály

  • Pod vlajkou vycházejícího slunce
    Pod vlajkou vycházejícího slunce (1972)
    Film
    Každý rok se vdova po japonském seržantovi (Hidari Sačiko) vrací na ministerstvo sociálních věcí a pokouší se prosadit, aby bylo očištěno jméno jejího mrtvého muže. Togaši Kacuo (Tamba Tecuro) byl koncem 2. světové války na Nové Guineji odsouzen za dezerci a popraven. Jeho vdova Sakie obchází všechny dosud žijící svědky a snaží se odhalit pravdu o tom, co se tehdy skutečně odehrálo. Od každého bývalého vojáka se dozvídá odlišnou verzi příběhu a pozvolna se před ní rozvíjí hrůzný obraz zvěrstev války a úpadku japonské armády v zámoří.
    Žánry:DramaRetro
    76%
    Každý rok se vdova po japonském seržantovi (Hidari Sačiko) vrací na ministerstvo sociálních věcí a pokouší se prosadit, aby bylo očištěno jméno jejího mrtvého muže. Togaši Kacuo (Tamba Tecuro) byl koncem 2. světové války na Nové Guineji odsouzen za dezerci a popraven. Jeho vdova Sakie obchází všechny dosud žijící svědky a snaží se odhalit pravdu o tom, co se tehdy skutečně odehrálo. Od každého bývalého vojáka se dozvídá odlišnou verzi příběhu a pozvolna se před ní rozvíjí hrůzný obraz zvěrstev války a úpadku japonské armády v zámoří.
    Žánry:DramaRetro
    1
  • Kimi ga wakamono nara
    Kimi ga wakamono nara (1970)
    Film
    Kdybychom byli mladí: Zuřivost poukazuje na odvrácenou tvář poválečné japonské prosperity a zaměřuje se na davy mladých lidí, kteří z tohoto rozmachu nic neměli. Sledujeme skupinu mladíků, kterým se nedaří prosadit se navzdory jejich ochotě zkoušet to dál. Pak jednoho z nich napadne plán – společně si našetřit na sklápěcí vůz, a stát se tak nezávislými dodavateli a být konečně sami sobě pány. Život jim ale staví do cesty překážky: vězení pro jednoho, násilí ze strany policie pro druhého a přítelkyně a následné děti pro třetího. Raný skvost Kinji Fukasaku, který přejímá uvolněný styl francouzské nové vlny a odtažitost amerického filmu noir.
    68%
    Kdybychom byli mladí: Zuřivost poukazuje na odvrácenou tvář poválečné japonské prosperity a zaměřuje se na davy mladých lidí, kteří z tohoto rozmachu nic neměli. Sledujeme skupinu mladíků, kterým se nedaří prosadit se navzdory jejich ochotě zkoušet to dál. Pak jednoho z nich napadne plán – společně si našetřit na sklápěcí vůz, a stát se tak nezávislými dodavateli a být konečně sami sobě pány. Život jim ale staví do cesty překážky: vězení pro jednoho, násilí ze strany policie pro druhého a přítelkyně a následné děti pro třetího. Raný skvost Kinji Fukasaku, který přejímá uvolněný styl francouzské nové vlny a odtažitost amerického filmu noir.
    2

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.