?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Katarina Stegnar: Filmy a seriály

  • Barabe!
    Barabe! (2001)
    FilmRole: Dara
    Kovač a Dara, jejichž dětství začalo špatně, se setkávají v sirotčinci a vytvoří si silné pouto. Po deseti letech, už jako teenageři s naivním pohledem na svět, se náhodou znovu potkávají. Kovač je vůdce gangu, Dara žije osamělý život ve svém vlastním kouzelném světě. Kovačův gang se začíná zaplétat do stále vážnějších obchodů. Když se mladíci ocitnou mezi loajalitou k různým mafiánským bossům a útěkem před zkorumpovanými policisty, jejich dětské iluze se rozplynou. Cesta zpět je téměř nemožná. Podaří se jim utéct? Dokážou Kovač a Dara zachránit svá promarněná mládí a začít nový život?
    62%
    Kovač a Dara, jejichž dětství začalo špatně, se setkávají v sirotčinci a vytvoří si silné pouto. Po deseti letech, už jako teenageři s naivním pohledem na svět, se náhodou znovu potkávají. Kovač je vůdce gangu, Dara žije osamělý život ve svém vlastním kouzelném světě. Kovačův gang se začíná zaplétat do stále vážnějších obchodů. Když se mladíci ocitnou mezi loajalitou k různým mafiánským bossům a útěkem před zkorumpovanými policisty, jejich dětské iluze se rozplynou. Cesta zpět je téměř nemožná. Podaří se jim utéct? Dokážou Kovač a Dara zachránit svá promarněná mládí a začít nový život?
    1
  • Predmestje
    Predmestje (2004)
    FilmRole: Mojca
    Prohlubující se rasová nenávist a zkázonosné osobní běsy učiní ve znepokojivém, černým humorem prodchnutém filmu Periferie ze čtyř dělnických chlápků amorální zrůdy. Obecenstvo dost statečné na to, aby odolalo krátkým brutálním pasážím (není to k smíchu), bude odměněno nesmlouvavě otevřeným zamyšlením nad krutostí povstávající z lidské hlouposti a strachu. Film mrazí svou temnou komikou. Počínaje Modrým sametem, přes díla Gaspara Noeho a Michaela Hanekeho až k The Machinist, kde všude je kladen důraz na mimořádnou brutalitu, formuje se tady nový žánr, který by mohl být nazván Kino pro otrlého diváka. Stěžejní metaforou pro spisovatele a divadelního režiséra Vinka Möderndorfera, jehož s jistotou natočený debut je adaptací vlastního románu, je duše jakožto morálně zpustlá periferie, z níž se rodí nesmyslná zběsilost. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    62%
    Prohlubující se rasová nenávist a zkázonosné osobní běsy učiní ve znepokojivém, černým humorem prodchnutém filmu Periferie ze čtyř dělnických chlápků amorální zrůdy. Obecenstvo dost statečné na to, aby odolalo krátkým brutálním pasážím (není to k smíchu), bude odměněno nesmlouvavě otevřeným zamyšlením nad krutostí povstávající z lidské hlouposti a strachu. Film mrazí svou temnou komikou. Počínaje Modrým sametem, přes díla Gaspara Noeho a Michaela Hanekeho až k The Machinist, kde všude je kladen důraz na mimořádnou brutalitu, formuje se tady nový žánr, který by mohl být nazván Kino pro otrlého diváka. Stěžejní metaforou pro spisovatele a divadelního režiséra Vinka Möderndorfera, jehož s jistotou natočený debut je adaptací vlastního románu, je duše jakožto morálně zpustlá periferie, z níž se rodí nesmyslná zběsilost. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    2
  • Family Therapy
    Family Therapy (2024)
    FilmRole: Olivia
    • iTunes
    58%
    3
  • Strom
    Strom (2014)
    FilmRole: Milena

    Jeden příběh, tři úhly pohledu. Ve třech kapitolách sleduje režisérka postupně očima dvou synů a jejich matky Mileny tragickou situaci, v níž se rodina nešťastnou náhodou octla. Dva synové, dospívající Alek a mladší Veli, nemohou opustit dům, který je pro ně jediným bezpečným místem. Útočiště se však po určité době stává pro chlapce vězením... Debutující režisérka a scenáristka Sonja Prosencová zdárně vdechla život originálnímu konceptu, který jí napomáhá udržovat diváka v neustálém napětí. Pozadí rodinné tragédie se v nelineárně vyprávěném komorním dramatu před divákem rozplétá pozvolna, důraz je kladen na budování hutné atmosféry. Na působivosti snímku dodávají i výrazné, místy až klaustrofobně působící obrazy kameramana Mitji Ličena, který byl zároveň spoluscenáristou snímku. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:Drama
    50%

    Jeden příběh, tři úhly pohledu. Ve třech kapitolách sleduje režisérka postupně očima dvou synů a jejich matky Mileny tragickou situaci, v níž se rodina nešťastnou náhodou octla. Dva synové, dospívající Alek a mladší Veli, nemohou opustit dům, který je pro ně jediným bezpečným místem. Útočiště se však po určité době stává pro chlapce vězením... Debutující režisérka a scenáristka Sonja Prosencová zdárně vdechla život originálnímu konceptu, který jí napomáhá udržovat diváka v neustálém napětí. Pozadí rodinné tragédie se v nelineárně vyprávěném komorním dramatu před divákem rozplétá pozvolna, důraz je kladen na budování hutné atmosféry. Na působivosti snímku dodávají i výrazné, místy až klaustrofobně působící obrazy kameramana Mitji Ličena, který byl zároveň spoluscenáristou snímku. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:Drama
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.