?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Lucía Álvarez: Filmy a seriály

  • Ulička zázraků
    Ulička zázraků (1995)
    FilmRole: Pianista Burdel
    Děj románu je situován do chudého předměstí Káhiry ve čtyřicátých letech 20. století, Jorge Fons jej pouze přenesl do současnosti a na předměstí Mexico City, do čtvrti zvané Midaq Alley. Osudy několika obyvatel nuzné čtvrti však zůstávají stejné. Rutilio, majitel místního baru, zasloužilý otec rodiny, který ve svých padesáti letech objeví své homosexuální sklony, Susanita, stárnoucí slečna, majitelka nájemního domu, která stále čeká na toho pravého, Alma, místní kráska, do níž se zamiluje mladý holič Ábel a odejde do Ameriky, aby pro ně oba vydělal peníze, její matka, která se živí vykládáním karet a mnoho dalších svérázných postav, jejichž jednotlivé osudy tvoří dohromady bohatou historii jedné ulice. Ve filmu jsou nejprve jednotlivé příběhy několika hlavních postav představeny postupně, takže v závěrečném dramatickém finále už má divák pocit, jako by filmové postavy byly vlastně jeho vlastními, dobře známými sousedy.
    Režie:Jorge Fons
    74%
    Děj románu je situován do chudého předměstí Káhiry ve čtyřicátých letech 20. století, Jorge Fons jej pouze přenesl do současnosti a na předměstí Mexico City, do čtvrti zvané Midaq Alley. Osudy několika obyvatel nuzné čtvrti však zůstávají stejné. Rutilio, majitel místního baru, zasloužilý otec rodiny, který ve svých padesáti letech objeví své homosexuální sklony, Susanita, stárnoucí slečna, majitelka nájemního domu, která stále čeká na toho pravého, Alma, místní kráska, do níž se zamiluje mladý holič Ábel a odejde do Ameriky, aby pro ně oba vydělal peníze, její matka, která se živí vykládáním karet a mnoho dalších svérázných postav, jejichž jednotlivé osudy tvoří dohromady bohatou historii jedné ulice. Ve filmu jsou nejprve jednotlivé příběhy několika hlavních postav představeny postupně, takže v závěrečném dramatickém finále už má divák pocit, jako by filmové postavy byly vlastně jeho vlastními, dobře známými sousedy.
    Režie:Jorge Fons
    1
  • Imperio de la fortuna, El
    Imperio de la fortuna, El (1986)
    Film
    73%
    2
  • Mujer del puerto, La
    Mujer del puerto, La (1996)
    Film
    71%
    3
  • Reina de la noche, La
    Reina de la noche, La (1994)
    Film
    Film začíná v okamžiku, kdy se Lucha Reyesová vrací z turné po Německu. Vážné problémy s hlasem ji donutí věnovat se lidovým písním - tzv. rancheras. Lucha Reyesová stála v centru tehdejšího dění a stýkala se s nejvýznamnějšími osobnostmi uměleckého a intelektuálního života. Tehdejší společnost pohoršovala svým lesbickým vztahem s prostitutkou, nicméně se provdala za divadelního režiséra. Lucha Reyesová je dnes považována za nejlepší zpěvačku mexické lidové hudby. Je součástí národního dědictví stejně jako Edith Piaf ve Francii nebo Judy Garlandová ve Spojených státech.
    68%
    Film začíná v okamžiku, kdy se Lucha Reyesová vrací z turné po Německu. Vážné problémy s hlasem ji donutí věnovat se lidovým písním - tzv. rancheras. Lucha Reyesová stála v centru tehdejšího dění a stýkala se s nejvýznamnějšími osobnostmi uměleckého a intelektuálního života. Tehdejší společnost pohoršovala svým lesbickým vztahem s prostitutkou, nicméně se provdala za divadelního režiséra. Lucha Reyesová je dnes považována za nejlepší zpěvačku mexické lidové hudby. Je součástí národního dědictví stejně jako Edith Piaf ve Francii nebo Judy Garlandová ve Spojených státech.
    4
  • Počátek a konec
    Počátek a konec (1994)
    Film

    Film vznikl podle románu nositele Nobelovy ceny, egyptského spisovatele Nadžíba Mahfúze, přičemž děj byl přenesen do Mexika. Líčí úpadek středostavovské rodiny, v níž matka po smrti otce obětuje životy svých dětí službě tomu nejnadanějšímu (a nejsobečtějšímu) z nich, do jehož studií vkládá naděje na opětovný společenský vzestup. V realistickém klíči natočená studie egoismu zvýrazňuje bezvýchodnost situace, dané mimo jiné místním sociálním systémem a tradicí. Individuální reakce takto determinovaných postav vůči neodvratitelnému osudu tak nabývá - díky velkolepé režii - síly antické tragédie.

    Žánry:Drama
    63%

    Film vznikl podle románu nositele Nobelovy ceny, egyptského spisovatele Nadžíba Mahfúze, přičemž děj byl přenesen do Mexika. Líčí úpadek středostavovské rodiny, v níž matka po smrti otce obětuje životy svých dětí službě tomu nejnadanějšímu (a nejsobečtějšímu) z nich, do jehož studií vkládá naděje na opětovný společenský vzestup. V realistickém klíči natočená studie egoismu zvýrazňuje bezvýchodnost situace, dané mimo jiné místním sociálním systémem a tradicí. Individuální reakce takto determinovaných postav vůči neodvratitelnému osudu tak nabývá - díky velkolepé režii - síly antické tragédie.

    Žánry:Drama
    5
  • El atentado
    El atentado (2010)
    Film
    62%
    6
  • Mezcal
    Mezcal (2007)
    Film
    Mytické, nebo spíše vybájené město Parián je poslední stanicí těch, kteří zabloudili. Hledá tady útočiště několik postav, které v místní kořalně nahlížejí na dno skleniček s mezcalem, snad aby tam našly Boha. Jsou to bytosti pronásledované neláskou, vinou, bolestí či touhou po pomstě – jako neustále ozbrojený stařec Ismael, který je 50 let na útěku před krevní mstou svého bratrance, jako spisovatel Antonio, kterého v bezdětném manželství opustila žena, jako majitelka kořalny, které zatím Bůh nesplnil přání neprobudit se do dalšího dne. Pro jmenované, ale i pro další je Parián čekárnou před peklem, v níž je mezcal vybízí: „Napij se, abys viděl věci a mohl o nich vyprávět...“ Témata z Pohádek na dobrou noc nacházejí i tady své pokračování, jejich přesah umožňuje i obsazení stejnými hereckými tvářemi (například Ana Grahamová a Dagoberto Gama).
    Žánry:Drama
    55%
    Mytické, nebo spíše vybájené město Parián je poslední stanicí těch, kteří zabloudili. Hledá tady útočiště několik postav, které v místní kořalně nahlížejí na dno skleniček s mezcalem, snad aby tam našly Boha. Jsou to bytosti pronásledované neláskou, vinou, bolestí či touhou po pomstě – jako neustále ozbrojený stařec Ismael, který je 50 let na útěku před krevní mstou svého bratrance, jako spisovatel Antonio, kterého v bezdětném manželství opustila žena, jako majitelka kořalny, které zatím Bůh nesplnil přání neprobudit se do dalšího dne. Pro jmenované, ale i pro další je Parián čekárnou před peklem, v níž je mezcal vybízí: „Napij se, abys viděl věci a mohl o nich vyprávět...“ Témata z Pohádek na dobrou noc nacházejí i tady své pokračování, jejich přesah umožňuje i obsazení stejnými hereckými tvářemi (například Ana Grahamová a Dagoberto Gama).
    Žánry:Drama
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.