?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jacobine van der Meer: Filmy a seriály

  • Andrew - člen naší rodiny
    Andrew - člen naší rodiny (1999)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    Jako většina lidí v budoucnosti, také Richard Martin koupil pro svou rodinu domácího robota. Ten jejich, nový model s označením NDR-114, dostal jméno Andrew a zpočátku nikdo netušil, jaký unikát představuje a jak moc ovlivní život celé rodiny. Na rozdíl od ostatních robotů mu to myslí, má smysl pro humor, je schopen cítit a vnímat krásu, rychle se učí a je překvapivě kreativní. Z výkonného služebníka se postupně stává miláčkem rodiny, zejména malé Amandy, která se ho zpočátku bála a neměla ho ráda. Současně s tím, jak se s pomocí Richarda zdokonaluje a polidšťuje, však stále více touží po tom, stát se opravdovým a svobodným člověkem. Začne nosit šaty, bydlet ve vlastním domě, založí si konto v bance a po letech dokonce získá od Richarda Martina svobodu. Ani to mu však po čase nestačí, a proto se vydá na dlouhou cestu po světě, aby našel podobně odlišné roboty jako je on sám. To se mu sice nepodaří, narazí však na podivínského vynálezce Burnse, který mu pomůže s přestavbou jeho kovového těla pomocí organických materiálů. A nejenže je nakonec vzhledem nerozeznatelný od lidí, ale získá dokonce schopnost cítit jako člověk, ať už je to bolest nebo žárlivost či dokonce láska. Takto se vrací k rodině Martinových, kde už se mnohé změnilo a z malé Amandy je dospělá žena. Dospělá a velmi krásná. A protože Andrew má vytříbený smysl pro krásu, není divu, že vše značně zkomplikuje. Posledním krokem k tomu, aby se robot Andrew stal člověkem, je získat schopnost stárnout.
    73%
    Jako většina lidí v budoucnosti, také Richard Martin koupil pro svou rodinu domácího robota. Ten jejich, nový model s označením NDR-114, dostal jméno Andrew a zpočátku nikdo netušil, jaký unikát představuje a jak moc ovlivní život celé rodiny. Na rozdíl od ostatních robotů mu to myslí, má smysl pro humor, je schopen cítit a vnímat krásu, rychle se učí a je překvapivě kreativní. Z výkonného služebníka se postupně stává miláčkem rodiny, zejména malé Amandy, která se ho zpočátku bála a neměla ho ráda. Současně s tím, jak se s pomocí Richarda zdokonaluje a polidšťuje, však stále více touží po tom, stát se opravdovým a svobodným člověkem. Začne nosit šaty, bydlet ve vlastním domě, založí si konto v bance a po letech dokonce získá od Richarda Martina svobodu. Ani to mu však po čase nestačí, a proto se vydá na dlouhou cestu po světě, aby našel podobně odlišné roboty jako je on sám. To se mu sice nepodaří, narazí však na podivínského vynálezce Burnse, který mu pomůže s přestavbou jeho kovového těla pomocí organických materiálů. A nejenže je nakonec vzhledem nerozeznatelný od lidí, ale získá dokonce schopnost cítit jako člověk, ať už je to bolest nebo žárlivost či dokonce láska. Takto se vrací k rodině Martinových, kde už se mnohé změnilo a z malé Amandy je dospělá žena. Dospělá a velmi krásná. A protože Andrew má vytříbený smysl pro krásu, není divu, že vše značně zkomplikuje. Posledním krokem k tomu, aby se robot Andrew stal člověkem, je získat schopnost stárnout.
    1
  • Temmink: The Ultimate Fight
    Temmink: The Ultimate Fight (1998)
    Film
    V blízké budoucnosti existuje Aréna. Místo, kam muži s "genem agrese", kteří už nechtějí žít, vstupují, aby si splnili své přání zemřít. Životy jsou zde ukončovány předčasně v soubojích na život a na smrt, které živě přenáší komerční sportovní kanál. Temmink, jeden z gladiátorů, vyhraje svůj první zápas, najde přítele mezi kolegy a zamiluje se do jedné z prostitutek. Stane se z něj národní hrdina a ztrácí chuť zemřít. Ale jakmile je jednou člověk přijat do Arény, není cesty zpět...
    Žánry:AkčníKultovní
    63%
    V blízké budoucnosti existuje Aréna. Místo, kam muži s "genem agrese", kteří už nechtějí žít, vstupují, aby si splnili své přání zemřít. Životy jsou zde ukončovány předčasně v soubojích na život a na smrt, které živě přenáší komerční sportovní kanál. Temmink, jeden z gladiátorů, vyhraje svůj první zápas, najde přítele mezi kolegy a zamiluje se do jedné z prostitutek. Stane se z něj národní hrdina a ztrácí chuť zemřít. Ale jakmile je jednou člověk přijat do Arény, není cesty zpět...
    Žánry:AkčníKultovní
    2
  • Shôshen nan'nu
    Shôshen nan'nu (2001)
    Film
    59%
    3
  • Twentynine Palms
    Twentynine Palms (2003)
    Film
    Dvacet devět palem představuje třetí režisérský počin francouzského režiséra Bruna Dumonta (L'Humanité, 1999, La Vie de Jésus, 1997). Milenecká národnostně a jazykově nesourodá dvojice (on asi Američan, ona asi francouzsky mluvící Ruska) se vydává do pouštní oázy Twentynine Palms prožít společný pobyt. Na půdorysu psychologického filmu je vytvářena tísnivá atmosféra ústící do překvapivého finále. Informace o probíhajícím ději jsou velmi redukovány, což nutí diváka aktivně si film domýšlet, aniž by to však vedlo k nalezení konečného interpretačního klíče či se podařilo zcela porozumět ději. Otevřeně pojatými sexuálními scénami se film přihlašuje k současné vlně podobně orientovaných snímků (viz např. Intimita, Romance X, Psí dny). Kulturní, popřípadě národnostní a jazykový střet přenáší režisér z roviny postav i na rovinu kinematografickou. Francouzský režisér natočil film v Americe s projevenou velkou znalostí americké filmové ikonografie. Dvacet devět palem svým soustředěním na krásy pouště ve vztahu k lidské sexualitě odkazuje na americký film Michelangela Antonioniho Zabriskie Point. Svým pojetím pustiny a cizoty a nebezpečnosti jí obývaných postav zas na Hitchcocka, Russe Meyera či na Boormanovo Vysvobození.
    Žánry:DramaHororRoad Movie
    55%
    Dvacet devět palem představuje třetí režisérský počin francouzského režiséra Bruna Dumonta (L'Humanité, 1999, La Vie de Jésus, 1997). Milenecká národnostně a jazykově nesourodá dvojice (on asi Američan, ona asi francouzsky mluvící Ruska) se vydává do pouštní oázy Twentynine Palms prožít společný pobyt. Na půdorysu psychologického filmu je vytvářena tísnivá atmosféra ústící do překvapivého finále. Informace o probíhajícím ději jsou velmi redukovány, což nutí diváka aktivně si film domýšlet, aniž by to však vedlo k nalezení konečného interpretačního klíče či se podařilo zcela porozumět ději. Otevřeně pojatými sexuálními scénami se film přihlašuje k současné vlně podobně orientovaných snímků (viz např. Intimita, Romance X, Psí dny). Kulturní, popřípadě národnostní a jazykový střet přenáší režisér z roviny postav i na rovinu kinematografickou. Francouzský režisér natočil film v Americe s projevenou velkou znalostí americké filmové ikonografie. Dvacet devět palem svým soustředěním na krásy pouště ve vztahu k lidské sexualitě odkazuje na americký film Michelangela Antonioniho Zabriskie Point. Svým pojetím pustiny a cizoty a nebezpečnosti jí obývaných postav zas na Hitchcocka, Russe Meyera či na Boormanovo Vysvobození.
    Žánry:DramaHororRoad Movie
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.