?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Rea Ann Silva se narodila v roce 1961 v Los Angeles v pracující latinskoamerické rodině. Její matka pracovala jako servírka a otec jako automechanik v továrně Ford Motor Company. Studovala na Fashion Institute of Design and Merchandising v Los Angeles, kde pod vedením profesorky Nancy Riegelman získala znalosti o barvách a texturách, které později aplikovala na svou profesní činnost. Začátky kariéry Silva začala svou kariéru v kosmetickém průmyslu neočekávaně - nejprve prodávala parfémy v místním obchodním domě, kde se spřátelila s dívkami z kosmetického pultu, a nakonec přešla k práci s kosmetikou. Její kariéra začala na počátku 90. let, kdy pracovala s předními hudebními umělci jako Rod Stewart, Brandy a Macy Gray. Postupně přešla k práci ve filmu a televizi, kde pracovala s herci na významných televizních pořadech a filmech. Filmová kariéra Do roku 2000 její televizní a filmové kredity zahrnovaly Friday, Set It Off, Arsenio, The Keenen Ivory Wayans Show a Moesha. Rea Ann Silva je známá především díky filmům Money Talks (1997), Idle Hands (1999) a Friday (1995). Jako Latina v převážně bělošském kosmetickém průmyslu zažívala diskriminaci kvůli svému etnickému původu, včetně režisérů, kteří s ní odmítali pracovat, což ji částečně vedlo k specializaci na práci s barevnými umělci. Nakonec pracovala s osobnostmi jako Macy Gray, Brandy, Kerry Washington, Sean Combs, Vivica Fox a Regina King. Průlomový projekt a inovace Silva pracovala jako maskérka na seriálu Girlfriends, který debutoval v roce 2000 na United Paramount Network (UPN) a byl jedním z prvních pořadů natáčených ve vysokém rozlišení. Když se začalo používat vysoké rozlišení pro vysílání, vznikly výzvy v každém aspektu procesu - najednou nebylo možné používat ty opravdu husté, těstovité aplikace make-upu, které fungovaly u 35mm filmování, protože by vypadaly přeaplikovaně. Silva vytvořila houbičku během práce jako maskérka na televizním seriálu Girlfriends, kde začala experimentovat s vlhkými houbičkami v naději, že jí umožní redistribuovat make-up již na tvářích herců a hereček, což se ukázalo jako úspěšné - potřebovala aplikátor, který by mohl napodobit její airbrushing, a pomocí vlhké houbičky mohli osvěžit make-up bez toho těstovitého, přeaplikovaného vzhledu.


Rea Ann Silva: Filmy a pořady 9

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.